AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 3
F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
(21) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
11
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Trójka jeździ jak po sznurku, kierownica daje wiele informacji o tym, co się dzieje między kołami a asfaltem. Nie bez przyczyny 3ka jest stawiana za wzór jakości prowadzenia. Problemem są duże felgi z szerokimi oponami - na koleinach trzeba wiele siły, aby zmusić auto do jazdy we właściwą stronę. Pracę zawieszenia i szum opon bardzo słychać we wnętrzu. Po jakimś czasie mój samochód zaczął nierównomiernie ścierać przednie opony. BMW i...
Dodane
6 lat temu
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Tu też nie mam zastrzeżeń. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności przy świetnym trzymaniu w zakrętach. Jest bardziej twardo niż miękko, co mi odpowiada. Podobno lifting właśnie nieco to zestrojenie "odmiękczył". Beemka prowadzi się pewnie i pozwala realnie wyczuć granicę przyczepności, pomagają zwykłe opony i wysoka czułość układu kierowniczego. Wspomaganie jest bardzo inteligentne i nigdy nie działa zbyt mocno. Opcjonalna kierownica...
Dodane
9 lat temu
5,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Mam felgi 18', przesiadłem się z przepastnego i komfortowego sedana i... nie żałuję. Faktycznie jest sztywniej i na nierównej drodze odczuwa się mniejszy komfort, ale nie odnosi się wrażenia, że stracimy wszystkie plomby z zębów. Auto trzyma się drogi jak kot dywanu, niezależnie od prędkości. Problem pojawia się tylko na koleinach, gdzie wyraźnie auto poddaje się warunkom na drodze.
Dodane
9 lat temu
5,0
~Piotr 005
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Klasa sama w sobie i dla lubiących komfort, skierowanych w strone kanapy i tych chcących czuć samochód przyklejony do drogi. Swoją drogą jak Oni to robią. Mondeo-super trakcja, wyciszenie, kanapa ale zwarcia z podłożem nie czułem, Passat-gorszy od Forda i daleki od BMW. Mercedes-tu wiadomo . ... Audi 4-coś w nim tez jest na +. Jednak BMW określę tak : to nr 1, a potem dugo, długo nikt
Dodane
9 lat temu
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Prowadzi się pewnie i naprawdę miło, zawieszenie wersji sportline jest utwardzone, ale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. komfort absolutnie wystarczający. W łukach bardzo przewidywalnie się zachowuje, samochód jest przyczepny. Servotronic też na medal a sportowe fotele zapewniają wygodę.
Dodane
9 lat temu
5,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Tutaj trudno mieć jakieś zastrzeżenia. Cały samochód jest w końcu przystosowany do dużo mocniejszych jednostek, więc ogólny limit jego możliwości jest na takim poziomie do którego zazwyczaj się nie zbliżasz. Komfort na alu 18 wyczuwalnie wyższy niż np. w Lexusie IS na 17 calach.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Neutralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 3.0 335d 313KM 230kW
Auto jako że to bmw prowadzi sie świetnie. Pewnie to zasługa rozłożenia masy 50:50. Jednakże w trybie "comfort" nie należy przesadzać w nagłymi ruchami kierownicy. Wtedy auto jest miękkie i za bardzo buja. Po przestawieniu w tryb "sport" jest tak jak powinno być.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Sprawuje się bardzo dobrze. Zawieszenie mimo, że F30 jest w pakiecie M, to jest znaczenie bardziej komfortowe i "miększe" od tego który miałem w E90 (bez pakietu M). Tłumi nierówności w sposób bardziej niż zadowalający.
Dodane
6 lat temu
5,0
~dominikdm
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Zawieszenie bardzo dobrze spisuje się, jest przyjemnie miękkie ( w porównaniu do VW Jetta) jest to zawieszenie standardowe, Ktoś kto nie wie nie zauważy że auto ma napęd na tył, świetna trakcja, super przyczepność.
Dodane
9 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Średni koszt
przejechania 100 km
32,00 zł
on
6,6
l/100km
pb
6,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Totalna_porażka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Po 20000 konieczne ustawienie zbieżności? Pod względem ceny lepiej zniszczyć opony i kupić nowy komplet na oponeo. Wychodzi taniej niż ustawienie zbieżności w aso. :-)
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 3
Zobacz 115 aut
od ręki
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
4,5 (32 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 3
Wybierz silnik
1.5 318i 136 KM
2.0 316d 116 KM
2.0 318d 150 KM
2.0 320d 190 KM
2.0 320d EfficientDynamics Edition 163 KM
2.0 320i 184 KM
2.0 325d 218 KM
2.0 325d 224 KM
2.0 330e 252 KM
2.0 330i 252 KM
3.0 330d 258 KM
3.0 335d 313 KM
3.0 340i 326 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 3 w pigułce
BMW Seria 3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 3
Dane techniczne
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Opinie
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Usterki
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Publikacje
BMW Seria 3
Newsy
BMW Seria 3
Galerie
BMW Seria 3
Nasze pomiary
BMW Seria 3
Filmy
BMW Seria 3
Ogłoszenia
BMW Seria 3
Ceny aut używanych
BMW Seria 3
Dziennik kosztów
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Dane techniczne
65 raportów
zużycia paliwa
1109 ogłoszeń
używanych
32 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 3
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy