Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Trójka jeździ jak po sznurku, kierownica daje wiele informacji o tym, co się dzieje między kołami a asfaltem. Nie bez przyczyny 3ka jest stawiana za wzór jakości prowadzenia. Problemem są duże felgi z szerokimi oponami - na koleinach trzeba wiele siły, aby zmusić auto do jazdy we właściwą stronę. Pracę zawieszenia i szum opon bardzo słychać we wnętrzu. Po jakimś czasie mój samochód zaczął nierównomiernie ścierać przednie opony. BMW i...
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Tu też nie mam zastrzeżeń. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności przy świetnym trzymaniu w zakrętach. Jest bardziej twardo niż miękko, co mi odpowiada. Podobno lifting właśnie nieco to zestrojenie "odmiękczył". Beemka prowadzi się pewnie i pozwala realnie wyczuć granicę przyczepności, pomagają zwykłe opony i wysoka czułość układu kierowniczego. Wspomaganie jest bardzo inteligentne i nigdy nie działa zbyt mocno. Opcjonalna kierownica...
5,0
~uzzytkownik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330i 252KM 185kW
Mam felgi 18', przesiadłem się z przepastnego i komfortowego sedana i... nie żałuję. Faktycznie jest sztywniej i na nierównej drodze odczuwa się mniejszy komfort, ale nie odnosi się wrażenia, że stracimy wszystkie plomby z zębów. Auto trzyma się drogi jak kot dywanu, niezależnie od prędkości. Problem pojawia się tylko na koleinach, gdzie wyraźnie auto poddaje się warunkom na drodze.
5,0
~Piotr 005
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Klasa sama w sobie i dla lubiących komfort, skierowanych w strone kanapy i tych chcących czuć samochód przyklejony do drogi. Swoją drogą jak Oni to robią. Mondeo-super trakcja, wyciszenie, kanapa ale zwarcia z podłożem nie czułem, Passat-gorszy od Forda i daleki od BMW. Mercedes-tu wiadomo . ... Audi 4-coś w nim tez jest na +. Jednak BMW określę tak : to nr 1, a potem dugo, długo nikt
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Prowadzi się pewnie i naprawdę miło, zawieszenie wersji sportline jest utwardzone, ale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. komfort absolutnie wystarczający. W łukach bardzo przewidywalnie się zachowuje, samochód jest przyczepny. Servotronic też na medal a sportowe fotele zapewniają wygodę.
5,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Tutaj trudno mieć jakieś zastrzeżenia. Cały samochód jest w końcu przystosowany do dużo mocniejszych jednostek, więc ogólny limit jego możliwości jest na takim poziomie do którego zazwyczaj się nie zbliżasz. Komfort na alu 18 wyczuwalnie wyższy niż np. w Lexusie IS na 17 calach.
4,0
~Neutralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 3.0 335d 313KM 230kW
Auto jako że to bmw prowadzi sie świetnie. Pewnie to zasługa rozłożenia masy 50:50. Jednakże w trybie "comfort" nie należy przesadzać w nagłymi ruchami kierownicy. Wtedy auto jest miękkie i za bardzo buja. Po przestawieniu w tryb "sport" jest tak jak powinno być.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Sprawuje się bardzo dobrze. Zawieszenie mimo, że F30 jest w pakiecie M, to jest znaczenie bardziej komfortowe i "miększe" od tego który miałem w E90 (bez pakietu M). Tłumi nierówności w sposób bardziej niż zadowalający.
5,0
~dominikdm
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Zawieszenie bardzo dobrze spisuje się, jest przyjemnie miękkie ( w porównaniu do VW Jetta) jest to zawieszenie standardowe, Ktoś kto nie wie nie zauważy że auto ma napęd na tył, świetna trakcja, super przyczepność.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,6
l/100km
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Totalna_porażka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Po 20000 konieczne ustawienie zbieżności? Pod względem ceny lepiej zniszczyć opony i kupić nowy komplet na oponeo. Wychodzi taniej niż ustawienie zbieżności w aso. :-)
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting