Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

Indukt@wp.pl, 13 lat temu
Silnik 2.8 528i 193KM 142kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 199 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,25
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jakoś wykonania wnętrza.
4,0
Całokształt
Ogólnie Auto niczego sobie, wygodne zrywne, z prezencją, teraz za nieduże pieniądze można kupić z bogatym wyposażeniem. Silnik jak najbardziej polecam, ale w trasę bo mieście jak to opisuje w Ekonomiczności zjada portfel.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik Pracuje naprawdę przyjemnie i cicho mimo iż 200tyś które lada moment przekroczy, przekracza zapewne już 3 raz ;) Elastyczność przyzwoita, ale mogło być lepiej. Duży przyrost mocy po przekroczeniu 3tyś obrotów, prędzej dość słabo.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie zestrojone dość twardo, ale wciąż czuć duży komfort. Auto idealne na trasę, ale trzeba uważać bo szerokie oponki nie lubią kolein, i dość wyraźnie czuć każdą. Zimą nie ma co zakładać węższych opon niżeli 225mm, bo po pierwsze to są najwęższe jakie można założyć do E39 a po drugie nie udało mi się w nich jeszcze zakopać nawet w dużym śniegu.
Komfort
4,0
Widoczność
Taka jak powinna być, czego oczy przy cofaniu nie dostrzegą to czujniki już tak:)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, jakoś bardzo wysoka. ja mam beżową skórę i mimo tylu lat daje rade:) schowki pojemne,wszytko pod ręką. Polecam kierownice wielofunkcyjną.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie jest dobrze, ale zdarzy się, że trochę zaparują boczne szyby.W duże mrozy silnik ciężko dogrzać do 90\'C
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
regulacja fotela i kierownicy więcej niż doskonała, tyle możliwości, że nie wiem która pozycja wygodniejsza. Pasażerowie z tyłu mają bardzo wygodnie i dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, silnik delikatnie mruczy przy przyśpieszaniu, do 160km/h. można rozmawiać bez podnoszenia głosu, więcej nie miałem okazji jeszcze jechać wiec nie powiem jak dalej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę na Gazie(sekwencja) Miasto 19-21L normalna jazda, średnia prędkość według komp.21km/h krótkie odcinki. Średnio pewnie kolo 15l trasa 380km połowa autostradą do 140km/h a po za autostradą do 100km/h 11,5l,(najmniej udało mi się do 10l zejść: dystans 50km prędkość 80km/h tempomat). Teksty, że te silniki palą 8 w trasie i 11 w mieście bo i takie skrajnie absurdalne opinie widziałem nie są pisane na trzeźwo. 9l w trasie na benzynie w manualu z duża ilością hamowania silnikiem...uwierzył bym, Ale 15l w mieście w automacie? dla mnie nie możliwe(mówię o realnym spalaniu nie o tym co pokazuje komputer).
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny są różne, ale wiadomo coś z historią do 15tyś wyrwiemy...nie łudzić się że taniej dostaniecie po dziadku z garażu i bez chociażby stłuczkowej historii.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki coś się nie zepsuje to działa, jak wszędzie. tyle że do takiego auta nie ma sensu wkładać tanich zamienników bo dwa razy się tylko naprawia, lepiej używkę włożyć niż tani zamiennik (nie mówię o zawieszeniu bo tu tylko markowe i nowe zalecam)Mi nie działa podgrzewanie fotela kier. przerwana mata. Modele przed liftem borykają się z usterką mechanizmu podnośnika tylnej szyby.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic nie sprawiło bym nie mógł odpalić czy też jechać, ale musiałem wymienić obudowę filtra oleju. Uwaga z układem chłodzenia, ważne by odpowietrzyć w odpowiedni sposób opisany chyba na każdym forum o BMW, inaczej albo wysadzi któryś z węży(mój przypadek) albo zacznie wyrzucać płyn przez czujnik w zbiorniczku wyrównawczym.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Sedan