Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Zaskoczony, 11 lat temu
Silnik 528 i 193KM 142kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 225 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z niemca. Daje dużo więcej komfortu niż mój poprzedni japończyk. Bałem się zakupu auta tej marki ponieważ w Polsce kilkunastoletnie auto marki BMW jest określane mianem Bolidu Młodzierzy Wiejskiej lub wieloma innymi niechlubnymi określeniami. Jedynym mankamentem auta jest beznadziejny system audio mimo tego że jest sporo głośników i zmieniarka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik Rewelacyjny, 197 KM może rywalizować ze współczesnymi jednostkami wyposażonymi w turbinę.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrze rozmieszczone. W moim przypadku troszeczkę szarpie na pierwszym i drugim biegu (jazda w korkach), ale jestem pewien, że winna jest jakaś poduszka.
5,0
Układ jezdny
Zwarty i gotowy do szybkiej jazdy
Komfort
5,0
Widoczność
Duże przeszklone kombi, co więcej pisać
5,0
Ergonomia
Niemcy są w tym mistrzami, wszystko pod ręką, szokuje jedynie przycisk centralnego zamku i świateł awaryjnych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje jedynie ciągłego nawiewu na przednią szybę w zimie o niższej intensywności
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja, pasażerowie z tyłu troszeczkę mogą narzekać
5,0
Wyciszenie
Przy szybkiej jeździe jedynie szum powietrza i charakterystyczny pomruk sześciocylindrowej jednostki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód ma apetyt na paliwo, części troszeczkę droższe niż do Daewoo. W sumie eksploatacja w gazie wychodzi podobnie jak nowego diesla (proszę nie słuchać ludzi którzy mówią, że ich dwulitrowy volkswagen jeździ na dwa litry ropy, poł litra moczu i 30 ml potu)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem niedrogo z powodu kilku małych wgnieceń i braku alufelg. Nie powalił mnie na kolana lakier tuż po polerce, czy wyplakowany kokpit. Więc już drugi rok cieszę się z jazdy dużym mocnym bezawaryjnym kombi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popękany panel przy skrzyni biegów, urwana klamka i cupholdery, uszkodzony mechanizm otwierania szyby w bagażniku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padła chłodnica, amortyzatory tylne, teraz auto szykuje się na regenarację maglownicy i wymianę sprzęgła.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 528 i 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
10,9
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring