Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Dominik, ponad rok temu
Silnik 528 i 193KM 142kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 630 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,57
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Skrzynia biegów Komfort
5,0
Całokształt
Samochód do dziś dzień 30.07.2022 trzyma klasę, warunek konieczny to bezwypadkowość samochodu, żadnych szpachli przekładek, innych spawań ćwiartek auta ! W samochodzie jest bardzo cicho, silnik, skrzynia biegów(automat wymiana oleju co 100tyś km w moim przypadku) wszystko pracuje prawidłowo pomimo przebiegu 630tyś km ! Silnik M52 pracuje i cyka jak zegarek podstawa to dobrej jakości paliwo i dobry olej od nowości 5w50 lub czasem 5w40 różnych producentów, żadnych płukanek( najlepsza płukanka to używanie pełnego zakresu obrotomierza) nagaru zero, wymiana co 15tyś km zużycie oleju przy tym przebiegu uwaga ! 700ml na 15tyś km, również co 15tyś wymiana świec i filtra powietrza i dbanie o przepływomierz, niedopuszczalne są żadne nieszczelnosci w układzie dolotowym jak i układzie chłodzenia dopóki silnik nie rozgrzeje się do 88stopni wskaznik pion wskazuje od 76stopni nigdy but w podłodze, po rozgrzaniu zawsze co fabryka dała ! Silnik hamowany przy przebiegu 600tyś km wynik 190koni mechanicznych i 273momentu obrotowego Spalanie w trasie do 100km/h licznikowych 8 litrów/100km, przy 140km/h licznikowych 10litrów/100km, miasto dynamiczna jazda 15litrów z klimatyzacją, silnik nie widział gazu, układ wydechowy jak fabryka zainstalowała czyli kompletny bez usuwania ekologi ! Jeśli przy licznikowym przebiegu 300tyś posiadają Państwo liczne ślady użytkowania to albo jest to przebieg miliona kilometrów lub ktoś uzywał samochodu na budowie i do transportu i nie dbał o auto !
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli silnik jest w idealnej kondycjii nie katowany na zimno i z poziomem oleju na minimum to jest niezniszczalny ! Wymiana oleju co 15tyś km !
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów, co tutaj dużo pisać zmienia biegi jak fabryka chciała, wymiana oleju co 100tyś km
5,0
Układ jezdny
Zawiszenie drogie jeśli jest w idealnym stanie, maglownica to jakieś nieporozumienie, zawiszenie w idealnej koncycjii może zaskoczyć po tylu latach w prowadzeniu !
5,0
Karoseria
Nie bite auto nie gnije !
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest drogi w utrzymaniu jeśli chcemy go w idealnym stanie ! Jeśli ktoś myśli ze wymieni końcówki drążków poklei taśmą dolot i założy stożek i myśli ze ma auto w bardzo dobrym stanie jest w błędzie !
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 528 i 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
10,9
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring