Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Karol_Kubacki, 10 miesięcy temu
Silnik 2.2 520i 170KM 125kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 350 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 5 E60 Sedan 2.2 520i 170KM 125kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Prowadzenie to rzecz dla której warto kupić to auto. Auto stworzone do latania w poślizgu w komforcie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Złącza, przyciski od wyposażenia wnętrza nie są trwałe. W 20-letnim aucie będzie to standardem.
5,0
Całokształt
Auto mimo wieku przekraczającego 20 lat wciąż cieszy oko. Świetne właściwości jezdne to wizytówka tego modelu. Słabe hamulce jak w każdym E60. Zabezpieczenie antykorozyjne wzorowe. Skromne wnętrze choć posiada wysoką jakość materiałów wewnątrz auta. Silnik 2.2 to stara jednostka więc mało się psuje łamane na w ogóle. Nie jest oszczędna spalanie 8-19L LPG. Spalanie oleju jak w każdym M54 występuje wyłącznie przy jeździe z wysokimi obrotami, jazda normalna pobór oleju zerowy. Rozsądna cena zakupowa 20-30tys + 20tys do doprowadzenia jej do stanu fabrycznego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednostko 6-cylindrowa. Mocą nie powala. Jakoś tam przyspiesza ale na tą budę to za mało do dynamicznej jazdy. Spala olej wyłącznie podczas jazdy na wysokich obrotach. Jazda do 3500obr spalanie oleju zerowe. Zmieniać olej co 10tys z płukanką i się nic nie dzieje. Możliwe wycieki ze względu na wiek i przebiegi ale da się to ogarnąć. Jeżeli raz ponaprawiasz masz spokój do końca użytkowania auta. Na pierwsze RWD bardzo dobre bo pozwala na naukę, nadmiar mocy podczas nauki jest zbędny.
5,0
Skrzynia biegów
Ciut za długa na miasto a na trasę ok. Ostatni bieg to nadbieg, szczególnie przy tym silniku, teoretyczna prędkość na tym biegu to 279km/h Prędkość maksymalna 230km/h
5,0
Układ jezdny
To dla układu jezdnego kupiłem to auto i się nie zawiodłem. Prowadzi się idealnie. Na oponie z dużym profilem również. W poślizgu bawisz się nią jak na konsoli.
5,0
Karoseria
Bardzo ładna, świetnie zabezpieczona antykorozyjnie. Nadwozie jak i podwozie zabezpieczone wzorcowo. Myślałem że potrafi tak tylko Volvo i Peugeot a tu pozytywne zaskoczenie. Brawo BMW!
Komfort
3,0
Widoczność
Rewelacji nie ma. Spore auto, trzeba nim troszkę pośmigać aby je wyczuć w parkowaniu - stawaniu idealnie w liniach.
4,0
Ergonomia
Materiały wewnątrz wysokiej jakości, drobne ślady zużycia. Pojedyncze nie działające przyciski.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie działająca, nie tak jak w nowych autach ale jest OK. Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca dla 4 osób. Nie jest to BMW 7 w longu ale przestrzeń z przodu jak i tyłu jest wystarczająca.
5,0
Wyciszenie
Super, trasa 500km ? Zero zmęczenia. Trasa 2000km w kilka dni ? Damy radę. Auta miejskie czy większe typu Skoda/Volvo wypadają znacznie gorzej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masz budżet 50tys na zakup auta ? Kup za 20-30tys resztę został na ogarnięcie auta. Masz 20/30tys na auto i na naprawy ? Odpuść i dozbieraj - szczerze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto zadbane 50tys i więcej. Auto z potencjałem do naprawy ok 20tys. Po naprawach auto bez awaryjne na wiele lat.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W większości zużyte kostki, złącza, przyciski. Jak raz to ogarniesz masz spokój do końca użytkowania auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły. Gumy zawieszenia czy układu przeniesienia napędu/hamulców to nie poważna usterka - tego nie liczę.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 E60 Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów