Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Salexy, 13 lat temu
Silnik 3.0 530i 231KM 170kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530i 231KM 170kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Piękny dźwięk i niezbyt wygórowany apetyt na paliwo - pod warunkiem że się jeździ rozsądnie.
4,0
Całokształt
Całokształt dobry - auto piękne i niezawodne. Wypowiadam się w imieniu konkretnego egzemplarza. Poza parującymi reflektorami nic tylko części eksploatacyjne oraz płyny i oleje ustrojowe
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy silnika bardzo ładna ... miły dla ucha i zarazem poważny dźwięk rzędowej szóstki. Jeśli chodzi o elastyczność należy sobie powiedzieć otwarcie - jeśli chce się osiągów samochód należy piłować powyżej 3000 rpm. Do jazdy po mieście można się zadowolić niższym przedziałem.
4,0
Skrzynia biegów
Cząstkowych ocen nie można wystawiać - skrzynia automatyczna pracuje bardzo płynnie - niemniej jednak uczy się jazdy kierowcy i niekiedy gubi się w przełożeniach lub zwleka ze zmianą. Lekarstwem jest kick-down.. wyrywa jak pocisk... 5 z minusem
5,0
Układ jezdny
Doskonale znosi nasze nierówności - nie przenosząc do wnętrza pojazdu nieprzyjemnych odgłosów.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność do przodu i na boki - słupki nie zasłaniają widoku pieszych czy skrzyżowań. Do tyłu ... nie mam PDC ale nie stanowi to dla mnie problemu przy tych gabarytach ... ale zdecydowanie należy wytężyć uwagę przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
To co lubię - podejście minimalistyczne niemniej jednak niektóre funkcje w iDrive (nawiew czy ogrzewanie fotel lub sterowanie radiem) wymagają oderwania wzroku od drogi. Niby na swoim miejscu jest wszystko ale: - niefortunnie ułożone przyciski opuszczania szyb bocznych (dziwny kąt) - uchwyt do zamykania drzwi kierowcy i pasażera wymaga \"składania\" ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez komentarza wentylacja i ogrzewanie doskonałe - działa jak należy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
185cm ... na każdym siedzeniu jest mi wygodnie .. no poza \"5\" numerem siedzenia tam się siedzi za karę ;)
5,0
Wyciszenie
Nierówności nie słychać .. wiatru ani toczenia opon również...za to przy wyższych obrotach dobiega dźwięk silnika.... radio można sobie odpuścić :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ta kategoria jest jak zawsze ciężka... Zużycie paliwa 12-13L/100km miasto (średniej wielkości) trasa 8-9L/100km - uważam że jak na auto z takim silnikiem skrzynią automat + gabaryty całkiem nieźle - Avensis 2,0 benzyna w manualu spalało 11-12L/100km po mieście więc nie jest tragicznie. Ceny napraw... ASO uważam za przyzwoite (Misiak Kraków) niewiele odbiegające od ASO VW czy Toyoty lub Volvo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość do ceny nowego ... miałbym pewne zastrzeżenia do samochodu wartego 300.000 PLN (nowy) gdybym go takiego kupił. Zwłaszcza chodzi o plastiki wewnątrz. Egzemplarze używane warto kupić pod warunkiem że są regularnie serwisowane z pewną historią pochodzenia. Jeśli ktoś chce coś nowego .... polecam nową E-klasę lub poczekać na model F10. Bez wątpienia polecam ale tylko gdy będzie coś pewnego - nie łasiłbym się do atrakcyjnej ceny...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nic poważnego się nie wydarzyło poza parującymi reflektorami od których BMW umywa ręce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530i 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Sedan