Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Touring

tony, 11 lat temu
Silnik 530xd 235KM 173kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 290 tys. km
BMW Seria 5 E60 Touring 530xd 235KM 173kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
ogolnie 5- swietnie jezdzi przyzwoicie pali awarii brak gdyby nadal produkowali z tym motorem kupil bym jeszcze raz ale bi turbo i jeszcze wiecej elektroniki troche mnie zniecheca
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik idealnie pasuje do tego auta duza moc brak turbo dziury i 500NM momentu sprawia ze jazda jest przyjemna i bezpieczna pokonalem tym autem w ciagu 5 lat 290.000 km bez problemow Silnik na tle konkurecji to bezawaryjna jednostka posiadam 3 inne auta w tej klasie wiec wiem co mowie starsze modele byly slabsze i o 1.5litra palily wiecej a nowe z bi turbo to juz inna bajka drozsze i bardziej awaryjne
4,0
Skrzynia biegów
mam manuala wiec nie ma o czym pisac moc i moment sprawia ze jazda na kazdym biegu jest plynna
5,0
Układ jezdny
uklad jezdny w bmw jest klasa sama dla siebie idealnie rozlozony srodek ciezkosci dosc sztywno zestrojone zawieszenie z mozliwoscia regulacji wysokosci a co za tym idzie twardosci sprawia ze pokonywanie zakretow odbywa sie bez wiekszego stresu Na plus zasluguje w stosunku do konkurecji szybkosc reakcji elektroniki w starszych modelach bylo zdecydowanie gorzej
Komfort
4,0
Widoczność
w porownaniu do s-klasy gorzej ale do x6 to szklarnia i co najwazniejsze mozna cofac bez kamery
4,0
Ergonomia
tutaj to juz kwestja gustu dla mnie ok nie lubie \"lunaparku\" bajerow zbednych swiecidelek to co obecnie prezentuja auta nowej generacji to poprostu wiejski tuning badziewne plastiki mnostwo zbednych przyciskow poprostu ciecie kosztow dla porownania mam sluzbowa insigie i tam jest twardo i tandetnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala i juz w zime cieplo latem chlodno i tyle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotele wygone przestrzen z przodu jak i stylu wystarczajaca na nogi i nad glowa w s-klasie lepiej ale w x6 z tylu gorzej
4,0
Wyciszenie
tutaj dalem 4- ale moze dlatego ze duzo podrozuje autostradami i predkosci powyzej 200 to duzy szum powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie przy tej masie i mocy to duzy atut tego auta w miescie 9.2-9.5l trasa 100-120km/h 5.8 l 150km/h 7.2 l 170-200km/h 8-8.3l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
290.000km wszystko zalezy od stylu jazdy i ropy 90% tankuje w niemczech a tam nie leja \"polskiej zupy\" po trasie chlodzenie turbiny i na zimnym obroty do 2500 Taki przebieg a tutaj wszystko w orginale turbo wtryski. Kolektor ssacy nadal ma klapkmi dpf ok .Polatam jeszcze rok a potem zmiana tylko na co? rzedowych6 pojedynczo doladowanych juz nie ma i co dalej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 530xd 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Touring 530xd 235KM 173kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Touring