Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

JJ, 13 lat temu
Silnik 530d 245KM 180kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 530d 245KM 180kW 2010 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : wykonanie wnętrza z klasy dużow wyższej
5,0
Całokształt
Prawie idealny pojazd z małymi wadami - ale któż jest bez wad :). Silnik wzorcowy, skrzynia w końcu dobrze zrobiona i szybka, wnętrze skopiowane z klasy wyżej - jak w 7ce , więc rozkłada konlkurencję na łopatki, choc ciut za małe ale jakość wykonania perfekcyjna
Wrażenia
5,0
Silnik
Cisza do 2,5 tys obrotów, potem do 4 ciut słychać. Moment obrotowy zwija asfalt za tylnymi kołami choć systemy skutecznie blokuja palenie opon. Reakcja na \"gaz\" błyskawiczna i przewidywalna. Wzorzec silnika do aut osobowych. Ciężko sobie wyobrazić lepszy
5,0
Skrzynia biegów
W końcu poprawili! Skrzynia działa szybko tak jak by się chciało, ogromna poprawa do w stosunku E60. 8 biegów i łopatki przy kierownicy dają namiastkę efektu F1 lub motocykla - zwłaszcza przy redukcjach. W benzynowym silniku to musi byc niezły fun. W dieslu b.krótkie biegi.
4,0
Układ jezdny
Oczywiście jest super ale mam krytyczne uwagi: przód nurkuje i sie podnosi (minimalnie ale wcześniej tego nie było), przy poprzecznych nierównościach wyraźnie stuka zawieszenie z przodu i z tyłu. Przy tym momencie obrotowym powinien byc napęd na 4 koła - na mokrym systemy co chwila \"ratują\" kierowcę i spowalniają auto
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo widać do tyłu i na boki - bardzo wysoka tylna półka z zagłówkami i grube słupki.
5,0
Ergonomia
Wymaga przyzwyczajenia ale nie duża różnica do E60. Wiecej schowków - co bardzo się przydaje. Niepotrzebnie dodano przyciski do I-driva, kiewowca nie widzi np przycisku Navi - zasłanianego przez pokrętlo. Menu skomplikowane choć dużo bogatsze ale poprzednia wersja była lepsza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z podniesionymi roletami w deszczu na tendencję do parowania szyb - trzeba włączać klimę co nie każdy lubi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szersza konsola pomiędzy pasażerem i kierowcą daje efekt fajnego kokpitu ale i uczucie mniejszej ilości miejsca. Pasażer ma kłopoty z otwarciem schowka bo zaczepia o kolana. Z tyłu cały czas bardzo mało miejsca na nogi - jak w poprzedniku
5,0
Wyciszenie
gdyby nie stuki na wybojach to wzorowa cisza i lekki szum silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia 11,1 ON - to chyba nieźle jak na jazdę po mieście. Serwis bez zmian - nie tani.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to w BMW - za każdy detal trzeba słono płacić. Jednak trzeba przyznać że wyjściowa cena \"golasa\" 170 tys to bardzo atrakcyjna oferta w stosunku do konkurentów. Warto zminimalizować wyposażenie i za akceptowalną kwotę kupić ten samochód bo jest chyba najlepszy na ten moment w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez wad bo nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez wad bo nowy

On - zużycie paliwa dla silnika 530d 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna