Bardzo dobre auto, są drobne wpadki (klapka wlewu paliwa) ale brak jakichkolwiek dużych problemów technicznych. Jak np mercedes e z tego samego roku. Olej co 15 tys . Warto mieć pakiet serwisowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 160 ciągnie równo, średni miasto/trasy 7,5 diesla prędkości typu non stop 140. A jak ktoś delikatnie to i 5,9 zrobi. W sam raz do codziennej jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Rewelka. Nie szarpie , gładko tylko koniecznie olej skrzyni przy 90 tys.
5,0
Układ jezdny
Radość z jazdy. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy, super czucie auta. Mam porównanie do klasy E i wyczucie zdecydowanie lepsze.
5,0
Karoseria
Bez uwag, aluminiowe poszycie większości auta. Ok
Komfort
5,0
Widoczność
Trochę z przodu jest ale ogólnie ok. Warto mieć asystenta martwego pola.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Ogrzewanie foteli przednich szybsze niż w E.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra, nisko się siada - to nie suw ale można podciągnąć fotele, tez zależ kto co lubi. Z tyłu kanapa lepsza niż w E. Przestronności też ok
5,0
Wyciszenie
Dobre. Lepsze niż np w BMW 3 z 2018. Merc E może ciut lepszy. Do 140-160 nie czuć hałasu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeździłem Toyotami. Mając pakiet BMw - można dostać w cenie lub dokupić- na 100 tys przebiegu koszt serwisu wyższy 2x od toyoty - ale mówimy o aucie premium a nie toyota avensis. Kluczowe brak napraw - w moim egzemplarzu tylko klapka wlewu paliwa. Ale ok to nie czujniki lambda lub układ ad blue w mercedesie E z tego samego rocznika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto coś z placu kupic - poprzedni rocznik- wtedy pakiety w sumie mocno spadają i cena wychodź bardzo dobrze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie drobnica - klapka wlewu paliwa, brzęczy czasami uchwyt na gaśnicę (trzeba ją przekręcić i jest spokój).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na tle Mercedesa E rewalcyjna jakość. Porównywalna do toyoty.
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 190KM 140kW
[l/100km]