Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 G30-G31 Touring Facelifting

BIK, ponad rok temu
Silnik 3.0 530d 286KM 210kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 G30-G31 Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najlepszy od lat.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Drobiazgi
4,0
Całokształt
Auto poprawnie zrobione. Napęd wzorowy, jak na diesla aksamitna praca silnika. Spory moment obr. pozwala na zrelaksowaną jazdę i możliwość szybkiego przejścia w dynamiczne wrażenia. Cicha praca silnika i zawieszenia oraz dobre wyciszenie wnętrza sprawia wyczuwalny komfort podróży. Niestety zwrotność pojazdu to jego spory minus. Auto nie jest przesadnie wielkie ale manewry na parkingu to żmudna praca. Denerwujący system permanentnego start/stop
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. Cichy, elastyczny, można go pociągnąć w górę i nie wyje. Na co dzień niezwykle relaksujący w zachowaniu. Spala bardzo rozsądnie i przewidywalnie. W zasadzie ze względu na napęd nie chce się z auta wysiadać.
5,0
Skrzynia biegów
Jedna z najlepszych w swojej klasie. Praktycznie bez wad. Reakcja na zadania natychmiastowa, nie gubi się i zawsze wie którym biegiem jechać. Ciekawe jak będzie z trwałością.
4,0
Układ jezdny
Bardzo poprawny. W zasadzie trudno się do czegoś przyczepić. Komfort oraz sprężystość dobrane wzorowo. Od podłoża dochodzą nieliczne odgłosy a reakcja kierownicy jest precyzyjna. Kierownica słabo odbija po pełnym skręcie do "0"
4,0
Karoseria
Trochę już opatrzona ale widziały gały co brały. Dla niektórych to kult, więc nie ma sensu dłużej się rozwodzić. Światła tylne po wciśnięciu STOP zabijają
Komfort
4,0
Widoczność
Wieloletnia konstrukcja sprawia że w tej kategorii są lepsi. Jednakże jak coś zrobisz raz a dobrze to długo działa. I tak jest tutaj.
5,0
Ergonomia
To zaleta tych samochodów i przede wszystkim tej marki. Kierowca wsiadając do auta steruje nim intuicyjnie wszystko w zasięgu i logicznie rozlokowane. Tylko nie wiem po co taaaaakiii ogromny przycisk asystenta parkowania ?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ wentylacji i ogrzewania skonstruowano bardzo skutecznie i z wyczuciem. System szybko reaguje na zadane temperatury i momentalnie osiąga stan. Brak uwag.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w zasadzie nie brakuje, ale koncepcja konstrukcji z przed lat daje o sobie znać. Kierowcy i pasażerowi obok, niczego nie brakuje, natomiast z tyłu miejsca trochę mało. Konkurencja jest pod tym względem lepsza. Bagażnik również nie bije rekordów. Na co dzień wystarczający, patent z otwieraną szybą oryginalny i przydający się.
4,0
Wyciszenie
Auto komfortowe przede wszystkim z powodu wyciszenia. Jazda z dużą prędkością nie zmienia tego stanu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno mi to ocenić, (zbyt nowe auto). Jeżeli chodzi o spalanie to całkiem przyzwoite. Między 7-8,5L w mieście. Na trasie nie komentuję bo jeżdżę nie przepisowo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto do tanich nie należy, ale sporo za tę cenę daje. Porównując do aut i cen konkurencji to nie odbiega.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 G30-G31 Touring Facelifting