Szukaj

Lista ocen BMW X3 E83 xDrive20d 177KM 130kW 2009-2010 (10) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~kolorowydom
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
BARDZO ŹLE! Przejechałem mało, a padł DPF, potem TURBINA przy 115 tys., wycieki ze skrzyni biegów i silnika, pęknięty dolot powietrza do turbiny. Sprzedałem przed padem dwumasówki i wtrysków. Serwis zna bolączki tego auta, jednak nie robi napraw, tylko czeka aż się samochód popsuje i klient zapłaci ciężkie pieniądze.
3,0
~ms
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
kolo pasowe na wale korbowym przy 150 tys km.Niedlugo bede wymienial lancuch rozrzadu bo jest juz troche slyszalny (190kkm teraz) no skrzynka rozdzielcza napedu niestety bolaczka modelu .W duzej mierze przez niewymienianie oleju sie to dzieje
1,0
~alicja
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
napęd na 4 przy 80 tys padł -wymiana 3000,mechanizm dachu-3000,tarcze po 70 tys,sprężyny tył pęknięte przy 80 tys-zaznaczam,że jeżdzę głownie po Krk -bardzo mało ok 10-15 tys rocznie.Auto jest salonowe,100% niebite nigdy.
5,0
~Xevoz
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Przebieg 173 tys km. na 95% prawdziwy (ostatni wpis serwi BMW Wrocław, więc śmiemy chyba nie ma), kompletnie nic się nie zepsuło. Dwumasa, wtryski, turbo, napęd 4x4 - wszystko sprawne.
4,0
~Tombus
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Kolektor dolotowy + tradycyjna wymiana rozrządu na koszt BMW ( u mnie profilaktyczna)
3,0
~Ninja
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Chyba zapowiada się wymiana tylnego mostu
2,0
~Yoove
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Wymiana rozrządu i silnika przy 100 tys
1,0
~Adam
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Silnik, turbo, xdrive i cała lista drobniejszych rzeczy
2,0
~gal anonim;)
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
100kkm rozrzad do wynmiany i padniete turbo masakra

Usterki BMW X3 E83

Liczba wpisów: 12

BMW X3 E83 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Jacek
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
brak usterek
BMW X3 E83