Szukaj

Lista ocen BMW X5 F15 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Larry
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Rewelacja - w moim egzemplarzu było bazowe zawieszenie bez adaptacyjnych amortyzatorów i dopóki nie przeginamy totalnie pały ten samochód prowadzi się w zasadzie równie dobrze, co seria 5 F10. W ogóle nie czuć masy, a układ kierowniczy jest świetny. Resorowanie jest sztywniejsze niż w serii 5, ale nadal bardzo komfortowe. Testowałem najnowszy model z pneumatyką i zysk w komforcie względem F15 jest znacznie niższy niż strata w prowadzeniu,...
5,0
~Grzesiuf
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Dla mnie bomba, szczególnie, że możesz regulować twardość zawieszenia. Niestety w okolicy 80 tys. km konieczna była wymiana miecha pneumatycznego zawieszenia. Szczerze mówiąc trochę mnie to zaskoczyło, ale miałem wykupiony pakiet naprawczy i wszystko odbyło się bez opłat. Dopiero w trakcie tej awarii zauważyłem i zrozumiałem co znaczy takie zawieszenie - był twardy jak kamień, po prosu nie dało się jechać. Po naprawie wszystko wróciło do normy.
5,0
~Damian
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Przy ostrych zakętach, przy większych prędkościach buja nieco, ale to wielkie i wysokie auto. Nie wpływa to jednak na pewnośc prowadzenia, jedzie jak po sznurku i nie ma się wrażenia utraty kontroli.
4,0
~Marek
BMW X5 F15
M SUV 4.4 575KM 423kW
Na torze rewelacja, trzyma w zakrętach niesamowicie 3 tryby ustawienia zawieszenia, elektryczna stabilizacja. autostrada i droga szybkiego ruchu Ok. Miasto dużo gorzej twarde sztywne zawieszenie.
5,0
~Dromek
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Zdecydowanie najmocniejsza strona samochodu. Gdy wyczujesz auto, pokonywanie ostrych zakrętów staje się przyjemnością - byle nie hamować w zakręcie. ESP - bardzo szybkie. Niestety na śliskim - trzeba ostrożnie
5,0
~Karol
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Generalnie jest ok, ale w zakrętach czuć, że jest to ciężki i wysoko zawieszony samochód. W posiadanej poprzednio Renault Lagunie III w zakrętach czułem się chyba pewniej.
5,0
~Griszka
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Wyczuwalne "trzymanie się drogi" w zakrętach, zasługa napędu 4x4, ciasno zamyka zakręt, czego nie doświadczałem w poprzednim samochodzie z napędem na przednia oś.
3,0
~Sebaidino
BMW X5 F15
SUV M50d 381KM 280kW
Jadyna zaleta - powyżej 220 km/h.Przy niższych prędkościach i wolnej jeżdzie nieco się gubi na wybojach. Promień skrętu - poraszka,chyba nikt nie ma większego.
4,0
~Pablo
BMW X5 F15
SUV xDrive40d 313KM 230kW
Prowadzi się świetnie, natomiast czuć że auto jest bardziej twardo zawieszone, odczuwalne jest to jednak dopiero przy większych dziurach
Dziennik kosztów dla BMW X5 F15
Średni koszt przejechania 100 km
66,50 zł
9,0
l/100km
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~motylloo
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Kruchy układ zawieszenia. Mam świadomość że auto sporo waży, ale tak nie powinno być po 50 tyś km.
BMW X5 F15