Najlepszy wybór z SUVów, ten silnik spokojnie daje radę, a utrzymanie jest dużo tańsze niż 3.0. Bezawaryjny, zwinny (tak!), pakowny, dzięki kamerom i systemom parkingowym parkowanie to nie problem, Wykonanie super, jak na dzisiejsze auta - w tej klasie nie ma lepszego wyboru, wybór podjęty po jazdach testowych Q7 i GLE. Ciężko w sumie teraz zmienić na coś innego rozsądnego w tej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, moc wystarcza od miasta ale na trasie daje radę 200 i ponad, nie sprawia mu to trudności, nawet jak jest załadowany. Po przesiadce z suva Mercedesa 3.0 i BMW 5 - tez z 3,0 naprawdę nie ma wstydu.
5,0
Skrzynia biegów
W trybie sport to już wogule ekstra.
5,0
Układ jezdny
4x4 bez zarzutu, trochę hałasują opony ale to normalne.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, wysoko siedzisz, dodatkowo kamery 360 i asystent wyjazdu ze skrzyżowania i alarm przy wyjeżdżaniu z parkingu - wyczuwa nadjeżdżające auta, nie da zrobić krzywdy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, duży środkowy schowek.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4 strefy, brak mi tylko grzanej szyby ale nadmuch załatwia sprawę nadzwyczaj szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Baaardzo tanio jak na takie auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie do odsprzedaży, bezawaryjny, silnik ma wystarczającą moc, super spalanie jak na takie duże auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poważnego się nie dzieje, wiadomo hamulce, oleje, raz był czujnik temperatury.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak - byle tak dalej, chociaż już wiem, że będzie OK, znajomy z tym silnikiem ma już 230tys i nie sprzedaje - strach przed kosztami w innych autach tej klasy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 25d 231KM 170kW
[l/100km]