Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

Robert, 13 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 7 miejsc i spore przyjemne wnętrze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Filtr cząstek stałych - w mieście problemy z dopalaniem i większe zużycie paliwa
4,0
Całokształt
Jak dotąd naprawdę nieźle, jednak dziś kupiłbym silnik V6.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam Captive od wakacji, ale jeździmy (\"w rodzinie\") dwa lata bliźniaczą Antarą (też 2.0D i automat), więc zakup wydaje się przemyślany. Zastanawiamy się nad kolejnym SUV-wem do firmy i niewykluczone, że będzie to kolejna Captiva, jednak bierzemy pod uwagę tylko model 3.2 V6 ( w 2.0D rozczarowuje nas spalenie i filtr cząstek stałych podczas miejskiego użytkowania), gdzie w mojej ocenie automat znacznie płynniej współpracuje z silnikiem V6. Podsumowując. Spory SUV (7 miejsc na wakacjach sprawdziło się rewelacyjnie), nieźle wyposażony - skóra, automat, szyberdach, nawigacja (niestety brak xenonów nawet za dopłatą) - a całość za sto parę tysięcy złotych. Uważam, że niezły zakup, aczkolwiek radzę dołożyć kilka tysięcy i kupić V6.
4,0
Skrzynia biegów
Na trasie super, w mieście bez rewelacji (próbowałem z benz. V6 - idealnie, polecam).
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Przednie słupki faktycznie dość szerokie, duży plus za kamerę cofania.
4,0
Ergonomia
funkcje składania lusterek i spryskiwania lamp zbyt blisko siebie. Brakuje mi wygodnego miejsca na telefon komórkowy i funkcji bluetooth ( w wyższych wersjach Antary to standard - pewnie za bardzo się czepiam)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na klimie ok. Bez klimy nie ma możliwości ustawienia nadmuchu na szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
7 os. - rewelacja!!!! Jedyny minus za trzymanie boczne foteli.
4,0
Wyciszenie
Lekkie szumy wiatru przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kiepsko w mieście 12/14 litrów. Na trasie koło 9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdybym miał zapłacić katalogowe bilsko 130tys. - mocmo bym się zastanowił. Zapłaciłem sto parę tys. - za te pieniądze super!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 10 min przymusowego postoju na włączonym silniku przytkał się filtr cząstek stałych, mimo iż wcześniej przejechałem prawie 200km na szybkiej trasie. Inne - BRAK.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
10tys. spokojnej jazdy i niestety przy wymianie opon, przednie felgi pokrzywione?! Innych usterek - brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chevrolet Captiva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chevrolet Captiva I