Szukaj

Lista ocen Chrysler Pacifica (51) - Układ jezdny

Pokaż filtry
5,0
~DAVE
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Układ jezdny jak na takiego SUV\'a uważam za doskonały. Troszkę na początku miałem kłopoty z trafieniem w drogę na wąskich trasach ale po roku jazdy innego układ sobie nie wyobrażam. W zimie masakra - sniego do kolan auta stoją zasypane na środku drogi a ten samochód brnie w głębokim śniegu. Komputer bardzo inteligentnie i szybko reaguje na to co się dzieję pod kołami, śnieg, szuter, błoto. Do tego ciężar auta i wogólle na boki nie ucieka...
4,0
~Tomek
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
zmieniłem opony na nowe micheliny i powiem tak auto dobrze sie prowadzi ale przed kupnem kazdy powinien sie przejechać autostrada. Do 140 jest dobrze i stabilnie potem już samochód reaguje na podmuchy wiatru i tak troche myszkuje. jazda z predkościami 160 i więcej wymaga skupienia bo czasem jak wyjedziesz za ekranów np. to zakołysze budą i wtedy możesz poczuć sie nie przyjemnie. wydawało mi sie za taki 2 tonowy kolos bedzie bardziej stabilny...
4,0
~Kreozot
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Komfortowy na dobrych drogach i wcale nie jest to miękkie auto jak stereotypowo wiekszość myśli. Dobrze się trzyma drogi na zakrętach ( auto bardzo szerokie i stabilne) ale ma trochę za cięzki przód - duzy silnik i skrzynia automat ( ale to nie auto sportowe) Słaby skręt jak na europejskie parkingi- zapomnij ,ze zaparkujesz tym ponad 5-metrowym kolosem na raz pod marketem . Jak już zaparkujesz to nie wyjdziesz, bo drzwi mają 30cm szerokości...
4,0
~aelektronika
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Zawieszenie auta nie należy do prostych. Szczególnie tylna oś ma bardzo skomplikowane rozwiązania takie jak w Mercedesie. Wadą jest niedopasowanie trwałości podzespołów do masy pojazdu. Jakie by nie było , trzeba przyznać że daje wiele przyjemności przy pokonywaniu długich tras. Każdego dnia wielokrotnie wykonuję jazdy próbne różnymi modelami aut i niewątpliwie Pacyfica należy do czołówki długodystansowców.
5,0
~Michał
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Biorąc pod uwagę wielkość pojazdu uważam, że jest bardzo dobrze. Układ jest precyzyjny i posłusznie wykonuje polecenia kierowcy. Nie mam żadnych uwag. Nie jest to gokart jeżdżący jak po sznurku ponieważ jest to auto o długości 5,2m i jest vanem. Zawieszenie jest bardzo komfortowe ładnie wybiera nierówności tylko niektóre poprzeczne nierówności są twardo wybierane.
5,0
~Maniek
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Bardzo wygodny. Wydaje się czasem, że za miękki ale jak trzeba przejechać szybko zakręt to nie ma z tym problemów. Trzeba się przyzwyczaić do innego prowadzenia, bardziej płynnego i bez gwałtownego machania kierownicą bo wtedy trochę buja ale nie traci pewności w jeździe. 4x4 robi swoje i jeździ się świetnie.
4,0
~beasdazel
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
dosyć miękki ale przez to bardzo ładnie wybiera nierówności. Dl mnie nie jest to uciążliwe - wręcz lubię taką charakterystykę. Minus - dosyć twardo przyjmuje nierówności poprzeczne typu tory kolejowe - nie wiem czy to tylko u mnie ale wtedy auto się zachowuje jakby wcale nie było miękkie a bardziej sportowe
5,0
~kaj
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
jako luksusowy kanapowiec jest bardzo dobrze, trochę za mocne wspomaganie zaciera wyczucie, zwłaszcza w szybko pokonywanych zakrętach - ale to kwestia przyzwyczajenia. Wbrew pozorom ciężkiego suw-a jest łatwy do prowadzenia nawet na szybkich i krętych odcinkach drogi.
4,0
~Piotr
Chrysler Pacifica I
Van 3.8 218KM 160kW
Jak to amerykanin. Na zakrętach trochę miękki i przechyla, ale można się przyzwyczaić i nauczyć poprawnie wchodzić w zakręty. Na 17\" wybiera dziury i nierówności znakomicie. Na naszych drogach łączniki stabilizatora wytrzymują ok 15 tys. a koszt ich wymiany to 120 zł za komplet.

Usterki Chrysler Pacifica

Liczba wpisów: 5

Chrysler Pacifica – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~lukaswu@go2.pl
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Jest ok, chociaz spodziewalbym sie czegos wiecej w stosunku do Chryslera z piorami na tylnej osi- tyl niestety potrafi sie bujac za mocno jak na tak dlugie auto- przydalaby sie jakas regulacja twardosci zawieszenia. Troche brakuje AWD, ale to opcja od MY2020.
Chrysler Pacifica