Szukaj

Lista ocen Citroen C3 Picasso 1.4 95KM 70kW 2008-2015 (20) - Ergonomia

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Wnętrze rozplanowane jest dobrze, chociaż idąc w stronę bajerów Citroen totalnie zepsuł zegary. Mamy tu trzy różne wyświetlacze sprawiające wrażenie jakby były wzięte z trzech różnych aut. Prędkościomierz pokazuje odczyt skokowo, co podczas jazdy na trasie bywa niezmiernie irytujące. Brakuje podłokietników, a oparcia na łokcie są twarde, poza tym miejsca na tylnej kanapie przypominają bardziej krzesełko turystyczne niż fotel. Dłuższa podróż na...
5,0
~lepszy_model
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
To rowniez, as w rekawie tego malego citroena. Tylne siedzenia klada sie na poziom, oczywiscie sa dzielone 1/3 & 2/3, ponadto mozna je delikatnie polozyc do bardziej komfortowej jazdy na dalszej trasie. Jakby tego bylo malo, mozna je takze regulowac w poziomie, powiekszajac tym samym miejsce na nogi lub pojemonosc bagaznika. Z punktu widzenia kierowcy, kokpit zaprojektowano dosc awangardowo, ale ergonomia jest ok. Cieszy chlodzony schowek, co...
4,0
~piwko2006
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Praktycznie wszystko jest na swoim miejscu i pod ręką. Układ przełączników jest typowy dla PSA. Zdecydowanie preferuję "piloty" pod kierownicą, które w odróżnieniu od przycisków na kierownicy są nieruchome. Praktycznie wszystkie przyciski są podświetlone i umieszczone w zasięgu ręki. Zestaw wskaźników umieszczony na środku dla mnie jest idealnym rozwiązaniem. Czytelność stoi na bardzo wysokim poziomie. Trochę brakuje wskaźnika...
5,0
~piwko2006
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Rozmieszczenie elementów sterowania jest typowa dla aut PSA. Ciekawym i moim zdaniem lepszym niż ładowanie przycisków na kierownicy jest zastosowanie pilotów pod nią. Dzięki temu mamy wszystko pod ręką i nie obracają się tak jak przyciski podczas wykonywania skrętów. Pozostałe elementy wyposażenia są również logicznie rozmieszczone. Niektórym osobom może przeszkadzać nisko położona dźwignia hamulca ręcznego. Duży plus za system bezpieczeństwa...
5,0
~piwko2006
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Każdy, kto miał kiedyś auto grupy PSA będzie czuł się jak w domu. Świetnie rozwiązane sterowanie radiem i tempomatem przy kierownicy- lepsze od przycisków na niej. Wszystkie pozostałe włączniki są pod ręką i obsługuje się je intuicyjnie. System blokowania tylnych drzwi za jednym dotknięciem wyłącza tylne szyby oraz blokuje drzwi naszym pociechom. Kieszenie we wszystkich drzwiach są spore i mieszczą duże butelki. Moja wersja nie ma wszystkich...
4,0
~adrian
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Cóż, nie ma co narzekać, nie jest doskonale, ale jest dobrze. W zasadzie brakuje mi trochę schowków, i miejsce na kubek z np. kawą mogłoby być lepiej usytuowane, ale ok. Jest nieźle tak, jak jest. Najważniejsze, że konsola, dźwignia zmiany biegów i przełączniki znajdują się w zasięgu ręki i to jest wygodne. Aha, jedna z najważniejszych rzeczy, z których jestem baaardzo zadowolony - tempomat. Świetne rozwiązanie z którego bardzo często korzystam.
4,0
~rim45
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Obsługa urządzeń jest bardzo prosta, wszystko w zasięgu ręki. Pokrętło nawiewu bezstopniowe (wersja SX pack). Wyświetlanie prędkości cyfrowe nie stanowi problemu w odczycie. Precyzyjny pomiar wskaźnika poziomu paliwa. Jednak aby wykasować licznik przebiegów dziennych należy mocno wyciągnąć rękę. Do dźwigni hamulca ręcznego trzeba się nachylić.
4,0
~Wojtek
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Wnętrze samochodu bez zarzutów. Wszystko pod ręką. Duże możliwości dostosowanie wnętrza do chwilowych potrzeb. Można nawet regulować pochylenie oparcia tylnej kanapy co na dłuższych trasach się przydaje. Drażni jedynie brak możliwości podnoszenia wycieraczek przedniej szyby. Próba ich podniesienia kończy się uszkodzeniem lakieru maski silnika.
5,0
~Krzychol
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Nie będę się rozpisywał na temat ergonomii, bo jest ona na tyle dobra, że nie ma się do czego przyczepić, drażnić może jedynie umiejscowienie przycisków od kasowania dystansu od ostatniego tankowania, oraz od regulacji podświetlenia tablicy przyrządów, żeby do nich sięgnąć trzeba oderwać się od fotela.
4,0
~Grishka
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.4 95KM 70kW
Wszystkie przełączniki są pod ręką, trochę gorzej ze sterowaniem tempomatem jest niewidoczny pod kierownicą, trzeba go trochę na macanego by go wyczuć. Za nisko umiejscowiona dźwignia hamulca ręcznego, trzeba się schylać by go zaciągnąć.
Citroen C3 Picasso