Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004 (42) - Silnik

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~cytrynka
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Posiadam to auto od pół roku.Auto bardzo wygodne duże na trasie spaliło mi 7,3L/100Km Miasto od 10-11,5L/100Km.Spodziewałem się , że auto w miescie mniej spali ale no w Końcu to jest 2.0 16v także jeszcze nie ma tragedii. Nie długo pójdzie pod gaz takze bedzie ok. Sprawdziła się opinia o małych usterkach , czyli nie działajace radio czasem podswietlenie auta w srodku nie gasnie ale da sie to wytrzymać bez problemu. Wole mojego Citroen niz np...
5,0
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Miękki i wygodny, to dzisiaj najważniejsze w samochodach. Jak do tej pory nie miałem problemów poza dosyć dużym zużyciem oleju i benzyny, (jakieś 01 l/1000 km) - dużo jak na taką wielkość silnika. Zdaje się że nie tylko ja mam ten problem. Jeżdżę na Castrolu Magnatec, poprzednio Motul i zużycie podobne. Myślę że to specyfika silnika i turbo. Praca silnika bardzo dobra, jest moc i kultura, zużycie około 7-8 litrów trasa w zależności od...
5,0
~Pi22
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Bardzo dobrze dostosowuje się do potrzeb kierowcy. Gdy trzeba jest bardzo oszczędny 5.5l/100km przy bardzo spokojnym nacisaknia pedału gazu i utrzymywaniu 70km/h lub wariacki gdy jako pierwsi ruszamy z pod świateł i depczemy pedały zapominając o spalaniu 12l/100km. Jazda 180km/h to prawdziwa frajda ale kosztowna. Sam silnik pracuje cicho ale najlepiej to można docenić przesiadają sie z innego samochodu. Po pewnym czasie przyzwyczjamy się do...
4,0
~Sroqraf
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik 2.0 16V nie jest demonem prędkości, ale do sprawnej jazdy w zupełności wystarcza. Jeśli go przycisnać, potrafi ostro pójść do przodu, ale burczy sobie donośniej niż podczas statecznej jazdy :) Kultura pracy jest bardzo dobra, elastyczność też na niezłym poziomie. W mieście spokojnie można kulać się na ostatnim biegu (w granicach rozsądku oczywiście).
4,0
~mmmfoto@poczta.onet.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Jazda po mieście to ocena na 4 lecz jazda w trasie to ocena 5. Autrostrady Niemcy, Francja gdyby mozna było to 6. Na autrostrach niesamowita frajda z ustawienia sport które aktywuje się pomiędzy 90 a 110 km/godz. Zmieniam samochody co dwa lata i po C5 nigdy więcej nie kupie samochodu niemieckiego, chyba że klasa S.
4,0
~motoskwer.wordpress.com
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Po tylu latach z tym motorem, chciałbym już coś mocniejszego. Daje radę, ale podczas wyprzedzania warto przekalkulować siły ;) Mechanicznie to pancerna jednostka, wystarczy dbać o olej, paski itd a odwdzięczy się bezawaryjnością. Gdy kupiłem miał 158kkm teraz ma 262kkm - przez cały czas na LPG.
2,0
~Zibi
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
No tutaj to jakiś żart- 136 KM ? To chyba francuskie słabeusze, Tragedia , poprzednio smigałem focusm 1,6 100 KM i byl o niebo zrywniejszy Ten silnik wkręca sie powoli jak chcesz pojezdzic dynamicznie jak bialy czlowiek to okupione to jest nieopisanem zuzyciem paliwa
4,0
~mareno
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik nie jest demonem prędkości, ale 136 kucy pozwala na sprawne poruszanie się po drodze, po redukcji nie ma strachu przy wyprzedzaniu. Silnik jest trwały i dobrze znosi LPG. No i spalanie, bez problemu można zejść poniżej 10l/100 km.
3,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Najtrudniejsza ocena. Silnik w tym stanie miał utratę kompresji, skończyło się poważną awarią, jednak przyznam, że mimo to dynamika całkiem niezła. Gdyby był 2x mniej wyjechany, byłoby całkiem przyjemnie. Elastyczność bardzo duża i efektywna moc.
4,0
~Michał
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Silnik normalny. Nie jest to BMW, także szału nie ma. Ogólnie pracował dobrze. Minus za wymianę hydraulicznych popychaczy. Jednak wydaje się to być winą poprzedniego właściciela, który jeździł na złej klasy oleju.
Citroen C5 I Hatchback