Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer (150)

Pokaż filtry
3,2
~miroslaw.mach
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania i ok. 100tys. przejechanych kilometrów mogę z pewnością stwierdzić, że z samochodu nie jestem zadowolony. Niestety koszty utrzymania po 200tys. są spore, a niektóre rozwiązania niepotrzebnie windują ceny części w górę. W całokształcie zacznę może od plusów. Najmocniejszą stroną jest zdecydowanie silnik. 2.0 HDI to sprawdzona konstrukcja, chodzi w miarę cicho i kulturalnie jak na diesla. Mimo 240tys. przebiegu, między...
4,6
~pnasz@wp.pl
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Bardzo wygodny i komfortowy samochód, bardzo dobry dla rodziny w wersji kombi. Bardzo dobry stosunek cena / jakość. Ma drobne mankamenty o których piszę poniżej, i gdyby była ocena 4,5 to taką bym wystawił. Nie nadaje się dla kogoś kto ma sportowe zacięcie, będą go denerwowały lekkie przechyły nadwozia przy skręcaniu w łukach przy większych prędkościach, no cóż, hydro-pneumatyczne zawieszenie czyni z niego poduszkowca. Tryb sport usztywnia...
3,7
~Adam Adamowski
Citroen C5 III
Tourer 1.8i 16V 125KM 92kW
Jak na samochód z wyższej półki za ponad 100 tys. zł. trwałość jest za krótka. Po przejechaniu 100 tys. km wizyty w stacji serwisowej stały się za częste (i zbyt kosztowne). Na szczęście w większości przypadków można o własnych siłach dotrzeć do serwisu.
4,5
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód jak na swoją cenę wyposażony jest lepiej od konkurencji, w kilku aspektach materiały są nieco gorsze, ale za to eksploatacja tańsza. Bardzo dobrze się prowadzi, wygodnie się siedzi i miło spędza w nim czas. Łada linia nie zestarzeje się tak szybko jak u konkurencji
4,5
~Marek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moje auto to wersja Confort z hydroaktywnym zawieszeniem. IMHO, to zdecydowanie najkorzystniejsza wersja oferowana w 2010 roku na polskim rynku. Auto ma praktycznie pełne wyposażenie najwyższej wersji z wyjątkiem czujników ciśnienia w oponach i elektrycznych foteli. Poza tym auto jest dopasione na maksa. W tej cenie (niecałe 90k) zł, dostajemy bardzo duże, świetnie wyposażone kombi, z ogromnym bagażnikiem i rewelacyjnym zawieszeniem. Komfort...
4,9
~Piotr 28 Legnica
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Żeby wszystko było w jednym miejscu całą ocenę zamieszczę tutaj.Silnik jest bardzo cichy to jego podstawowa zaleta.Ciężko odróżnić od silnika benzynowego oczywiście we wnętrzu auta które w wersji Exclusive jest doskonale wyciszone min dzięki podwójnym szybom i specjalnym uszczelkom.Pracuje równo.Najlepiej sprawdza się na długiej trasie,dobrze przyspiesza na 5 biegu,6 jest długa żeby obniżyć spalanie.Ma dosyć wąski zakres obrotów kiedy dostępny...
4,5
~Andrzej
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Czarujący samochód o manierach limuzyny.Zapewnia relaksującą podróż po dowolnej nawierzchni. Wysmakowana estetyka i lepsze niż u konkurencji materiały. Rewelacyjne przednie fotele, tylna kanapa na 5. Silnik o bardzo wysokiej kulturze pracy,powyżej 2000 obrotów gwarantuje dobrą dynamikę. Świetne skrętne biksenony + bierne doświetlenie zakrętów halogenami. W wersji Exlusive znakomite wyposażenie ( brakuje tylko zmieniarki i USB )
4,8
~Soldier72
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Na samochód ten czekałem z niecierpliwością, nie byłem przekonany czy współpraca PSE z niemcami ( zawieszenie )i włochami ( stylistyka ) wyjdzie Citroenowi na dobre. Ale jak już wsiadłem to pozbyłem się złudzeń, ten samochód będzie krokiem milowym citroena, fakt że został wybrany samochodem roku nawet w japoni pokonując Toyotę w jej rodzinnym miescie wiele mówi. Precyzyjne wykończenie wnętrza, wyciszenie i zawieszenie które powoduje że nazywam...
4,6
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Super auto, zwłaszcza w wersji exlusive , dach panoramiczny, podgrzewane i z funkcją masażu siedzenia , rewelacyjne zawieszenie, kultura pracy silnika, czy elektrycznie otwierana klapa bagaznika to dodatki które powodują że z samochodu nie chce się wysiadać. Materiały wykończeniowe bardzo dobrej jakości , nic nie skrzypi, nie puka, żadnych tandentych plastików jak w niemieckich autach .Piękna linia nadwozia, do tego biały lakier i 18 calowe...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer
Średni koszt przejechania 100 km
24,67 zł
7,9
l/100km
8,8
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,2
~Loyd 73
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Ogólnie ładne i wygodne auto, dobrze wyposażone w wersji Exclusive. w miarę ciche do prędkości 130km/h , natomiast silnik 2.0HDI mimo wielu dobrych opinii - ja oceniam bardzo krytycznie - uległ zatarciu po przejechaniu 59500km. przy bardzo spokojnej eksploatacji i systematycznemu serwisowaniu w ASO. Podejście Citroen Polska do problemu - jest naganne i wręcz niezrozumiałe. Dlatego nigdy więcej takiego auta nie kupię - i to nie dlatego że...
Citroen C5 III Tourer