Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso (266) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 305 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bigfan@spin.ict.pwr.wroc.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Wyciszenie jest kiepskie - niestety konstrukcyjnie jest to auto z końcowki lat 90. Dźwięk silnika: Przyzwoicie wytłumiony, choć słyszalny wyraźnie na wysokich obrotach. Słyszalny lekko metaliczny przydźwięk podczas jednostajnej jazdy przypominający w brzmieniu diesla. Przy 90km/h pojawia się peak w głośności pracy układu napędowego (być może jakiś rezonans). Sytuacja wraca do normy po przekroczeniu 100km/h. Dźwięk zawieszenia: Kiepsko...
2,0
~Idoru
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zadziwiające - przy wolnych obrotach silnik praktycznie niesłyszalny. Przy 90-100 km/h znośnie, jednak przy przyspieszaniu (obroty ok. 2500-3500) nieznośne buczenie. Prędkości autostradowe męczące - praktycznie 130 jest granicą, której nie warto przekraczać. Wyciszenie grodzi czołowej od strony silnika jest skandaliczne - gdyż kończy się w około 1/2 wysokości. Układ wydechowy praktycznie nie wyciszony. Doraźne zabiegi wyciszające (maty...
3,0
~Michał
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 HDi 110KM 81kW
Zawieszenie ciche, oprócz większych dziur. Szum opon raczej cichy, bardzo małe szumy powietrza, jak na tak wysokie auto. Silnik cichy wewnątrz nie jest. Na niskich obrotach słychać go delikatnie, potem wpada w rezonans przy 2200-2800 obrotów nieprzyjemnie buczy, przy 3000-3500 przyjemnie, subtelnie mruczy (na piątce 150-170km/h super wrażenie). Dmuchawa raczej cicha, na jedynce (8 biegów) zdarza się, że popiskuje.
3,0
~adam
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Na początku było powyżej 120 bardzo głośno, ale wprowadziłem kilka poprawek, maty w drzwi i bagażnik, doszczelniłem drzwi i bagażnik teraz jest głośno dopiero przy 140, jedzie się znacznie lepiej, co do stukania plastików to myslałem że auto było nie poskręcane, a tu okazało się że to trzeszczą uszczelki, wprowadziłem kilka prostych zmian i teraz mam cicho jak w Mercedesie
4,0
~Wiktor
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Mercedes to nie jest. Nie jest źle, ale powyżej 140 km/h szum powietrza staje się mocno słyszalny. Jest na pewno lepiej niż w niejednym nowoczesnym samochodzie. Wygłuszenie kabiny jest na dobrym poziomie. Oczywiście jeśli nie dbasz o szczelny wydech to będzie głośniej. Wyeksploatowane łożyska też zwiększają hałas. Ogólnie solidne 4 gwiazdki.
4,0
~voidon@poczta.fm
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 HDi 90KM 66kW
Przyjmnie mruczy silnik, który sprawia wrażenie być dużo dalej niż jest. Do 120 km/h auto jedzie bardzo komfortowo, potem buczenie zaczyna być uciążliwe, ale do 140 nie jest to istotny problem. Oczywiście to ocena subiektywna, bo wielu znajomych jeździ w dużo większym hałasie (moim zdaniem nieakceptowalnym) i nie widzą w tym problemu.
3,0
~Zimny72
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.6 i 16V 109KM 80kW
Przeciętne a może nawet i dobre. Tutaj ma znaczenie wielkość wnętrza, które działa trochę jak pudło rezonansowe. Ponad 100 km/h trzeba mocno podgłośnić radio: buda XP jest wysoka i mimo aerodynamicznego kształtu bryła robi swoje. W mieście nie widzę różnicy z innymi samochodami, którymi miałem okazję jeździć.
2,0
~zadowolony wlasciciel
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
strasznie glosno w aucie lecz nie tyle od silnika co do oplywu powietrza. moja wersja ma dach panoramiczny - kiepsko wykonany bo \'doklejony\' do dachu. wystaje ok 3cm nad dach co powoduje duzy chalas wynikajacy z oporu powietrza.w scenic rozwiazanie jest duzo lepsze. panorama jest \'wklejona\' w dach nie wystaje ponad niego.
4,0
~Bartek
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Dwa małe minusiki. 1. Dość głośny hałas przy hamowaniu silnikiem na wysokich obrotach na niskim biegu. 2. Praktycznie wcale nie wyciszone drzwi pod sprzęt audio. Przy montowaniu nowych głośników (moje fabryczne były makabryczne) należy bezwzględnie wytłumić drzwi, żeby drzwi i plastiki na niech nie dudniły.
4,0
~Mariusz
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Na początku było trochę głośno, ale poprawiłem fabrykę ponieważ citroen nie dawał wygłuszenia na podłogę i postanowiłem zrobić to sam. Jeden dzień pracy zdjęcie podłogi i wygłuszenie specjalną gąbką dodatkowo wygłuszenie grodzi silnika i jest naprawdę super. Najlepiej przy 130/140 km/h
Citroen Xsara Picasso