Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I (111) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Dawid
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Szału nie ma. Mogłoby być ciszej. W jeździe codziennej do 90 jest naprawdę dobrze. Na autostradzie pow. 140 jest po prostu głośno. Oszczędność auta gdzieś musiała wystąpić. Skoro auto jest mało awaryjne, ma dobry i trwały silnik, to zaoszczędzono na wyciszeniu. Auto jest jak na gabaryty lekkie (dlatego też dzielne w terenie) więc i mało wyciszone. Moim zdanie nie jest stworzone do codziennej ciężkiej pracy a nie wyścigówka na trasy.
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Na wolnych obrotach, gdy radio jest włączone, w ogóle nie słychać silnika - trudno się zorientować, czy silnik pracuje, czy nie. Trzeba patrzeć na obrotomierz lub wyczuć delikatne wibrowanie na kierownicy. Podczas jazdy da się przyjemnie słuchać muzyki z radia, płyt CD lub mp3. Można spokojnie rozmawiać przez telefon w trybie głośnomówiącym. W oplu do rozmów telefonicznych musiałem zakładać słuchawki, bo inaczej z powodu hałasu nic nie słyszałem.
4,0
~Dusterro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Po liftingu auto mocno wyciszono. Wg. autocentrum 69 decybeli przy 130km/h. Czyli mniej niż m. in. Honda Civic IX Tourer 1.8 i-VTEC 142KM; Seat Leon; Toyota Auris; Kia Optima; Toyota Avensis; Jeep Grand Cheeroke; Peugeot 5008; Kia Sorento; Mazda cx5; Mistubishi ASX i Outlander; Nissan Qashqai 1.6dci, Opel Mokka; Suzuki SX4 scross; Skoda Roomster. Dokładnie tyle co Volvo xc60. Nie jest chyba źle wbrew temu co piszą niektóre pismaki.
3,0
~Tobi
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Co do wyciszenia to producent mógłby bardziej się postarać. Silnik przy obrotach do 3000 chodzi w miare cicho. Jak mamy okolo 4000 to jeszcze jest znośnie,ale jak mamy powyzej 4000 to jest już głośno. Przy ilości obrotów na liczniku jest jednak 140km/h wiec dopuszczalna w RP. Silnik cichnie przy 4500 obr./min i predkości powyżej 150km/h. Wersja jaką jeżdże jest 6\'cio biegowa wiec ta ilość obrotów jest na 6\'tym biegu.
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Do 2500 rpm jest bardzo cicho, powyżej zaczyna się już głośno. Jazda do 110 km/h jest bardzo cicha i komfortowa powyżej tej prędkości obroty oraz opory powietrza wzrastają i już nie jest tak kolorowo. Ogólnie auto ma bryłę cegły więc wiadomo że szum podczas jazdy musi być. Audi czy BMW będzie nieporównywalnie cichsze, ale wiadomo że Duster kosztuje tyle co kilka opcji w autach premium ;)
3,0
~grzegzal@poczta.onet.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Wyciszenie wnętrza mogłoby być zdecydowanie lepsze, choć nie jest ztym aż tak źle. Myślę, że producent mógłby dać nieco grubszą podsufitkę i trochę materiału na boczne drzwi, a komfort znacznie by się poprawił; do 90km/h hałas (od silnika) przeciętny, 90-100km/h nieco wzrasta, po czym w zakresie 100-130km/h przybiera zdecydowanie przyjemniejszą barwę.
3,0
~xyz123
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Niestety wersja pierwsza nie jest zbyt dobrze wyciszona. Jadąc do około 100km/h jest ok,ale jadąc już 140km na godzinę i więcej silnik wyje tym samym nie słychać radia,a powietrze na zewnątrz jest jak mały huragan. Prawdopodobnie wersja po liftingu która ma wejść na jesień 2013 roku ma już znacznie lepsze wyciszenie kabiny.
3,0
~fooxtom
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Oszczędność musiała gdzieś znaleźć swoje odbicie i padło na wyciszenie wnętrza. Hałas powyżej 3000 rpm (110 km/h)powoduje że jazda tym samochodem wymaga odrobiny samozaparcia i zwiększenia głośności radia. Podobnie jazda w deszczu. Dudniące krople mogą przystroić o rozstrój nerwowy i modlitwę o jazdę w tunelu.
4,0
~pms67@gazeta.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Bardzo dobre do ok 90 km/h. Poniżej 90 km/h Dominuje hałas od opon (Continental 215 R65 16\" M+S) W zakresie obrotów 2800...3200 auto robi się dość głośne a powyżej tego zakresu...cichnie. Powyżej 100 km/h zaczyna dominować hałas aerodynamiczny (lusterka i relingi) Do \"legalnych\" 130 km/h jest jeszcze dobrze.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej Wilk
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
no coz plastiki nie tlumia tak jak inne materialy,lecz nic nie skrzypi. Drzwi pokryte plastikiem od wewnatrz stanowia jednak swietne pudlo rezonansowe dla glosnikow (ja zmienilem na 18 cm). Podczas szybkiej jazdy < 130 Km/h slychac oplywajace powietrze wokol karoserii.
Dacia Duster I