Szukaj

Lista ocen Dacia Sandero I Hatchback 5d (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~BOGUSŁAW_50
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.6 MPI 84KM 62kW
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Wspomaganie kierownicy akurat, nie za luźne nie za twarde. Duży prześwit pozwala pokonywać wysokie nierówności. Chyba ten model ma dosyć wysoko położony środek ciężkości, bo na zakręcie i przy gwałtownym ruchu kierownicą wyraźnie zabuja. Trzeba będzie uważać zimą na śliskiej nawierzchni. Atutem też jest mały promień skrętu. Niestety odczuwalne jest najechanie na przeszkodę poprzeczną, szczególnie...
5,0
~Lawender
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.6 MPI 87KM 64kW
Mam porównanie z Dacia Logan, Renault Thalia, Clio. Sandero urzekło mnie twardszym zawieszeniem. Dla mnie to duży plus, nie lubię jak po naszych polskich drogach czuję się jak w kołysce. Nie jest jednak twarde tak aby podstakiwać i walić głową w podsufitkę. Na piątkę ocenię również manewrowanie na parkingu. Układ kierowniczy ok, akceptowalny promień skrętu. Brak uwag.
4,0
~Moomin
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.5 dCi eco2 88KM 65kW
To wersja Stepway - zawieszenie fantastyczne, idealne na dziurawe drogi, wysokie krawężniki i pryzmy lodu na parkingach, oczywiście to nie terenówka, pomimo wyglądu, ale na leśnej drodze sobie radzi. Gorzej z układem kierowniczym - mało precyzyjny, odradzam szaleństwa na wąskich krętych drogach(wysoko położony środek ciężkości)
5,0
~wamix
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.6 MPI 87KM 64kW
Kupiliśmy sobie Stepwaya, bo wysoko zawieszony - to tak z myślą o polskich drogach, bo bywa,że jeździmy po różnych zakamarkach naszej malowniczej Ojczyzny, gdzie słowo \"droga\" ma znaczenie umowne. Może zawieszenie trochę twarde, ale samochód dobrze trzyma się drogi, jest stabilny i przewidywalny.
5,0
~Franz
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
Tutaj naprawdę pozytywne zaskoczenie - łyka miejskie dziury bez mrugnięcia okiem, pracuje cicho i jest dość miękkie, w porównaniu do fabii super komfort. Że bardziej się może przechylać na zakrętach? cóż... to nie jest samochód do takiej jazdy, aczkolwiek nie zauważyłem jak na razie problemów na zakrętach
5,0
~Stepway
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.6 MPI 84KM 62kW
Jednym słowem perfekcyjny. Sandero idealnie radzi sobie na bezdrożach jak na miejskich drogach. Przy prędkościach autostradowych, wspomaganie wydaje się być nader czułe, ale po kilku tysiącach kilometrów za kółkiem przestaje to być odczuwalne.
4,0
~renio maniak
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
Dosyć wysokie podwozie to zaleta, auto dość sztywno zawieszone ale nie niszczy kręgosłupa na dziurach wytrzymałość i ceny części miło zaskakują. Duża jeździe na czas przeszkadza podsterowność(ślizga się przednia oś w wejściu w zakręt
4,0
~KAŚKA
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.5 dCi 68KM 50kW
Układ to jedna wielka porażka.Jak na podniesiony samochodzik odczuwa sie silny wiatr i jadące tiry obok.Czuć,że samochodzik jest troszkę za lekki.Kierownice radze trzymać w 2 rekach, samochód odczuje koleiny i wyrzuca z drogi.
5,0
~tytus
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
To największa zaleta samochodu. Genialnie miękko zestrojone zawieszenie w połączeniu z 15 calowymi kołami nie daje szans polskim dziurom zwanymi drogami. Komfort zawieszenia na poziomie samochodów 2 razy droższych!!
4,0
~Ammianus
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.5 dCi 68KM 50kW
Skręt kół w pełni mnie zadowala. Przyzwyczajony do koreańskiego wspomagania, musiałem się dostosować do trochę ciężej pracującego silniczka wspomagającego skręt kół. Na duży plus zasługuje napewno wysoki prześwit auta.
Dacia Sandero I Hatchback 5d