Szukaj

Lista ocen Dodge Caliber (82) - Silnik

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Niezadowolony
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Dla mnie to auto to jakaś pomyłka ! na codzień jeździ nim żona.Może mój egzemplarz jakiś felerny,ale przy 60 tys padło cale przednie zawieszenie amortyzatory(prawy wyciekł),końcówki drążków kierowniczych,swożnie i tuleje na wachaczach,auto nie jeździło po dziurach ! ale do szewskiej pasji doprowadzają mnie źarówki przednich świateł ! jak się spali - to serwis ! ch..j na to już położyłem i jeżdżę ze spaloną.Do serwisu mam 60km + około 80zł...
4,0
~...
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Za niewiele ponad 30 tys samochód który zdecydowanie wyróżnia się z tłumu, stylistyka rewelacja, osiągi przeciętne, powiększone gabaryty sprawiają że nie do końca czuć wszystkie konie pod maską, jednak zbiera się powiedzmy ze przyzwoicie choć bez rewelacji, spalanie średnio 10 litrów, drzwi trzaskają, poza tym prostota w wykonaniu bez zbędnych dodatków, ogólnie bardzo fajny samochód, polecam, jak na razie bezawaryjny, lodówka w schowku w...
5,0
~Łukasz
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Silnik 1.8 150km, brzmi świetnie prawda? Jednak z przykrością stwierdzam, że stanowczo za mały. Od początku szukałem 2.0 jednak chciałem w manualnej skrzyni a z tym był problem więc mam 1.8. Do zalet tego silnika można zdecydowanie zaliczyć fakt, że jest to bardzo prosta konstrukcja, bez udziwnień. Ja na szczęście mam wersję 150km a więc nie muszę regulować zaworów bo w 140 podobno trzeba ten zabieg wykonywać. Ceny części - :D o tym poniżej
4,0
~Kierowca bombowca
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Na autostradzie powyżej 130km/h auto wyje. Zależy to też zapewnie od jakości opon i ich typu. Ja testowałem na letnich Continental. Jeżeli chcesz posłuchac radia musisz dać prawie na max volume bo ryk silnika zaglusza wszystko. Elastyczność średnia ponieważ na normalnej drodze przy ruszaniu np z 2jki musisz umiejętnie wduszac pedały bo CI zgaśnie. Jest to bez waątpienia spowodowane masą tego małego czolgu 1380kg bez załadunku.
5,0
~mdzikowski@compass.pl
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Przez około roku używałem Megan II i Calibra na zmianę. To niby podobna klasa, ale jednak inny świat. Meganką mógłbym jeździć używając praktycznie 2 i 5 biegu, w Calibrze należy wykorzystywać całą sekwencję, ale za to przyjemność z jazdy jest bardzo duża. Autostradowe przepisowe 130 km/h wymaga o 400 obr./min mniej niż w megane 1.6. Auto płynie... cicho... Reszta dalej
4,0
~3NT
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Silnik wysokoprężny, dokładnie 149KM. Trzeba nauczyc się nim jeździć, bo w przeciwieństwie do diesli o zupełnie innym momencie obrotowym, trzeba go odrobinę przekręcić. Do optymalnej jazdy pod względem dynamiczności niezbędna jest zmiana biegów w okolicach 4500 obrotów. Wpływa ma to oczywiście na spalanie, ale mając taki samochód raczej nie oszczędza się na paliwie.
4,0
~TM
Dodge Caliber
Hatchback 2.4 i 16V 173KM 127kW
Dobrze, co prawda nie czuć tych 170 KM ale auto ma wagę i silnik ma co pchać. Ciekawe jest to, iż nieważnie jak auto mocno zapakujemy to ciągle tak samo przyspiesza. Tak jak gdyby komputer sprawdzał ile potrzeba mu pary i tyle dozował mocy. Komputer chyba analizuje obciążenie i nie pozwala aby przeciążyć silnik - to mądre posunięcie.
4,0
~Dodge
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
silnik generalnie ok. w mieście bez uwag, w trasie przy wyprzedzaniu trzeba go troche poprzeciągac na niższych biegach do ok. 3500 - 4000 obrotów i wtedy idzie jak burza :) Natomist przy próbach wyprzedzania w granicach 2500 - 3000 obrotów zbiera się troche zbyt wolno. Generalnie trzeba nauczyc się nim jeździc.
4,0
~pablo
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Silnik prosty długowieczny na łąńcuchu rozrządu. Przebiegi rzędu 300.000 nie powinny byc mu w żaden sposób straszne. Dość cichy lecz mimo 140/156 KM jakby za słaby do tej masy. Bardzo dobrze spisuje sie na instalacji gazowej z górnej półki pomimo znalezienia sie na liście Prinsa.
4,0
~Adi
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Trudno mi oceniać, ale jak na razie wydaje się w porządku. Koszty eksploatacji nie są aż tak duże. Oczywiście dynamika jazdy jest gorsza niż podczas użytkowania diesel'a a instalacja gazowa trochę zamula silnik ale nie jest źle.
Dodge Caliber