Szukaj

Lista ocen Fiat 500X Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW 2014-2018 (17) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~korfanty
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Silnik dynamiczny w trybie SPORT ,w trybach Auto i Allweather to tylko do zatłoczonego miasta . Podatny na tunning i montaż lpg .Tanie części oprócz np świec (70 zł sztuka ,ale można znaleźć za 45 zł /szt) . Trzeba pilnować ich wymiany bo układ zapłonowy nie jest tani ,olej o odpowiedniej specyfikacji i wymiana max co 15 tyś km ,co rozrząd wymiana filtra Multiair (ASO nic nie powie na ten temat ) ,a filtr turbiny co 45 tyś km (ASO nic nie...
5,0
~alben
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Perfekcyjna i niesamowita elastyczność, ciągnie od dołu przy 1730obr/min osiągając już 230Nm nie obciążając dwumasówki jak w Golfie VII 1.2 i 1,4 (tu w "szajswagenie"dodatkowo, podatność awarii kompresora de facto turbo+kompresor=masakra pomimo osiągnięcia 230Nm już poniżej 1500obr/min i tym samym powoduje bardzo szybkie zużycie koła zamachowego pomimo lepszych osiągów oraz spalania de facto nieco wydać więcej na benzynę niż drenować...
5,0
~umberto
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Jestem zaskoczony elastycznością i ekonomią silnika 1.4 Multiair, który na razie występuje tylko w 140-konnej wersji, lecz w przyszłości będzie dostępna też mocniejsza odmiana. Samochód ochoczo przyspiesza już od niskich obrotów na wysokim biegu, dorównując elastycznością turbodieslom, natomiast tam, gdzie jednostki wysokoprężne kończą swój "galop", tam Multiair dostaje kolejnych skrzydeł i wkręca się z łatwością do 6000 obrotów.
5,0
~Tom
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Na razie bez żadnych uwag. Silnik 1.4 Multiair 140 km wydaje się optymalnym rozwiązaniem pod względem osiągów i ekonomiki przy założeniu wykorzystania auta i w mieście i na trasie w proporcjach po 50%. Przyspieszenie absolutnie wystarczające - szczególnie w trybie Sport. Elastyczność super. W porównaniu do Yeti /gdzie wyraźnie było czuć moment włączenia się turbiny ok. 2000 obrotów/ Fiat ciągnie od 1400 obr. jak wolnossący.
5,0
~Beny...
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Dynamiczny kiedy trzeba, wysoka kultura pracy troszkę głośny ale mi to nie przeszkadza gdy się depta potrafi trochę spalić .Silniki multiair są już długo na rynku i ceni się je za niezawodność w odróżnieniu od niemieckich benzynowych jednostek. Można podnieś moc przez zmianę oprogramowania w ASO.
4,0
~vonski
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
To chyba jedna z niewielu zalet tego auta. Silnik w miarę żwawy (pod warunkiem jazdy w trybie Sport, reszta mulasta) i akceptowalny w kwestii spalania (poza zimą). Ale poniżej 7l nigdy nie udało mi się zejść. Za chwilę muszę zmienić rozrząd i zobaczymy czy coś jeszcze wyjdzie.
4,0
~vonski
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Do używania tylko w trybie sport, w pozostałych mulasty. Ale to nie problem, bo zużycie paliwa jest w zasadzie takie samo w każdym trybie. Całkiem niezła dynamika i elastyczność, choć z pełnym obłożeniem (2+2, bagaże i box na dachu) trzeba go już dość mocno gonić na obroty.
5,0
~maciek
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Majtersztyk polecam poczytac o module Multiair,genialny,140km z 1,4l i silnik ma spore rezerwy z tego co widze co jeździ na USA (170km) i podobno do 190km mozna spokojnie modyfikowac.Długowieczna jedynostka
5,0
~kacper
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Bezawaryjne ponad 200tys km.Co druga wymiana oleju zmiana sitka przy module MA ,olej Motul zamiast Selenii i wymiana co 10tys.....To chyba cała tajemnica.
Dziennik kosztów dla Fiat 500X Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~dariusz
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Silnik świetny,z zapasem mocy na dostrojenie chipem na 170km bez żadnych ingerencji.Przy szaleństwach bierze więcej paliwa,ale to naturalne.
Fiat 500X Crossover