Szukaj

Lista ocen Fiat 500X (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Irek M
Fiat 500X
Crossover 1.4 Multiair 170KM 125kW
Układ kierowniczy ma dwa oblicza. Jedno w trybie comfort: słabe czucie podłoża i ogólna gumowatość, drugie: w trybie sportowym: spora bezpośredniość, dużo więcej informacji co dzieje się z kołami. Zawieszenie jest sprężyście sztywne co można uznać za zaletę, trudno powiedzieć że jest komfortowe, raczej sportowe. Koła 17, celowo zrezygnowałem z 18, ponieważ 17 wydawały się lepszym wyborem przy częstym zjeżdżaniu z asfaltu. Przy przejeżdżaniu...
5,0
~alben
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Najlepsza jazda w historii Fiata. W trybie "sport" nie powinno się używać gdy siedzą tylni pasażerowie za sprawą zmiany zawieszenia de facto przy szybkiej sportowej jeżdżie telepało by im tyłki "na kotleta". Minicrosover mógłby zawstydzić takim autkom jak Mini Cooper (jest słabszy), BMW X1 (horendalny drogi i mniej stabilny m.in. na boczne wiatry za sprawą lekkości pojazdu), Audii Q5 16' (500X jest dzielny trzymając za...
4,0
~Marek
Fiat 500X
Crossover Facelifting 1.3 Firefly 150KM 110kW
To jest mój pierwszy SUV. Trochę mi przeszkadza wychylanie nadwozia na zakrętach ale to chyba specyfika każdego SUVa. Poza tym samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Dodatkowo świetnie się spisuje na dużych nierównościach jest wtedy bardzo stabilny. Miałem okazje jechać tą samą drogą Oplem Mokka i moim autem i 500X spisuje się dużo lepiej.
5,0
~similar
Fiat 500X
Crossover Facelifting 1.3 Firefly 150KM 110kW
Jest sztywno i sprężyście - wersja cross ma aż 23 cm prześwitu (opony 19 cali) - bezpiecznie zaliczymy każdy krawężnik i muldę..., przy czym mimo podwyższonego względem pozostałych wersji zawieszenie - nie ma bujania i przechyłów na szybszych lub ciasnych zakrętach - autko prowadzi się na prawdę pewnie i bezpiecznie.
4,0
~korfanty
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Dało radę ponad 203 km/h przed tunningiem . Wady ?Słabe hamulce ,warto przy wymianie zainwestować w Brembo czy podobne zamiast fabrycznych ,wymiana klocków z tyłu wymaga komputera (można kupić program za nieduże pieniądze i samemu mieć dojście do ECU ,po 2 wymianach oleju zwraca się wydatek )
5,0
~Tomasz
Fiat 500X
Crossover Facelifting 1.3 Firefly 150KM 110kW
To wersja Sport, więc jest twardo. Ale nie za twardo. Zero przechyłów na zakrętach, prowadzenie perfekcyjne, responsywny progresywny układ kierowniczy. Dobre hamulce. Amortyzatory Koni powodują zadowalający komfort przy spokojnej jeździe i rewelacyjne prowadzenie przy dynamicznej.
5,0
~Tom
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Wystarczająco komfortowy a zarazem bezpieczny. Dobre trzymanie się drogi nawet przy prędkościach autostradowych. Nie ma wrażenia tracenia kontaktu z nawierzchnią. Jednocześnie zdecydowanie mniej "dobija" na dziurach niż Yeti którą poprzednio jeździłem.
5,0
~rafalik1
Fiat 500X
Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Samochód idealnie trzyma się drogi również w zakrętach nie przechyla się nadmiernie może to zasługa opon o niskim profilu w wersji Lounge 225/45/18. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności. Możliwość przestawienia ustawień kierownicy/silnika w tryb sport co utwardza ukłąd kierowniczy.
3,0
~vonski
Fiat 500X
Crossover 1.4 16V Mair 140KM 103kW
Ani dobrze ani źle. Auto jest twarde jak na crossovera, choć oczywiście do sportowej jazdy się nie nadaje. Na 17" kołach czuć w mieście prawie każdą dziurę i nierówność. Mimo twardego zawieszenia wychyla się na zakrętach bardzo mocno.
4,0
~Tomasz
Fiat 500X
Crossover Facelifting 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Mile zaskoczenie, układ kierowniczy dziala precyzyjnie i nie za lekko, stawia lekki opór. Fajnie to działa. Wada, duża średnica zawracania. Mam wrażenie,że większe samochody pokoju Volvo S60 2020 albo AR Giulia sa dużo zwrotniejsze.
Fiat 500X