Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

zelon, 14 lat temu
Silnik 1.2 16V 80KM 59kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 218 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Bravo I 1.2 16V 80KM 59kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ogolnie nie bylo zle, przejezdzilem tym autem 3 lata robiac blisko 100tys km, troche sie zepsulo ale koszty napraw nie byly na szczescie wysokie. dosc przyjemne tanie auto, ze spora iloscia miejsca z przodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na te pojemnosc ujdzie. w porownaniu np. do seicento i jego 1.1 jest zdecydowanie lepiej. ogolnie na te mase (prawie 1300kg) przydalo by sie wiecej
4,0
Skrzynia biegów
raczej bez zastrzezen. dosc dobrze zestopniowana z charakterystyka silnika
4,0
Układ jezdny
zadziwiajaco dobrze. oprocz tego ze co jakies 30tys trzeba w nim troche powymieniac spisuje sie dbrze nawet na dlugich trasach
Komfort
5,0
Widoczność
nie mialem z tym zadnych problemow
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka i na swoim miejscu. mozna obslugiwac nie odrywajac wzroku od drogi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja polautomatyczna bardzo sie przydaje, auto zima zaczyna grzac po ok 2km, latem klima wydajnie chlodzi wnetrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bez zastrzezen, do tylu albo krasnoludki albo ludzie z gumy. jak juz sie usiadzie z tylu to o dziwo da sie jechac
4,0
Wyciszenie
bez zastrzezen - cicho do ok 130km/h. powyzej szumi ale tez da sie wysiedziec
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w normie - srednio w cyklu mieszanym ok 7.3l. w miescie ok 9, na trasie przy spokojnej jezdzie da sie zejsc ponizej 5l. ceny przegladow i napraw zaleza chyba od przebiegu - jezdzilem tym autem przez ok 100tys km i przez pierwsze 90tys bez problemow a potem \'czarna seria\'
4,0
Stosunek jakość/cena
dostaje sie to za co sie zaplacilo. gdyby przy niecalych 200tys km nie zaczal sie sypac bylby rewelacyjny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
spalony bezpiecznik od czasu do czasu, urwana linka do zwalniania fotela, trzeszczace plastiki, zepsuty zamek w drzwiach itd
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez pierwsze 90tys (czyli do 190tys przebiegu) bez zarzutow. potem nastapila czarna seria. pomijam zawieszenie czy sprzeglo. padla nie wiadomo dlaczego uszczelka pod glowica, czujnik polozenia gazu, przepustnica, chlodnica zaczela przeciekac, wentylator na chlodnicy, denerwujaca usterka byl wypadniety zaczep laczacy lewarek skrzyni ze skrzynia co objawialo sie brakiem mozliwosci zmiany biegu, elektryczne szyby zaczely sie potwornie zacinac, przestal dzialac zamek bagaznika, przerdzewialy odblysniki w reflektorach i cala masa innych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80KM 59kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34

Fiat Bravo I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Bravo I