Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

janusz, 22 lat temu
Silnik 1.6 16V 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 20 tys. km
Fiat Bravo I 1.6 16V 90KM 66kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wcześniej jeździłem CC900 i Punto75. Obawiałem się tu zużycia paliwa. Dwuletni okres obawy te rozwiał. Mało tego- jestem potwornie zaskoczony, na plus oczywiście. Samochód bardzo wygodny, mógłby być nieco większy bagażnik. Wreszcie nie muszę paradować z radiem w ręce. Samochód jest szeroki, bardzo dobrze trzyma się drogi. Znakomite radio (AD182M2), szkoda tylko, że poza znaczeniem przycisków praktycznie w ogóle nie opisane jego możliwości w instrukcji samochodu. Ja sobie poradziłem, ale przeciętny użytkownik nie wykorzysta wszystkich jego możliwości. Przy okazji gorąco polecam salon i serwis "Ital-Mot" w Warszawie. Są pod każdym względem rewelacyjni!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
mało pali, ostanio na trasie 6,18 i to przy nie małej prędkości, lubi wysokie obroty, czasem na biegu jałowym nierównomierna praca
4,0
Skrzynia biegów
bez specjalnych problemów
4,0
Układ jezdny
j.w.
Komfort
4,0
Widoczność
zgadzam się, że nieco za grube są przednie słupki, za to b. dobra do tyłu (czego nie można niestety powiedzieć o Bravie)
5,0
Ergonomia
wszysko jest tam, gdzie być powinno; jedynym wyjątkiem jest tylna belka (składane siedzenie 1/3-2/3); zrobione jest to tak, że mimo złożenia 1/3 lub 2/3 siedzenia - belka ta nadal zostaje i g... można większego przewieźć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przydałby się filtr przeciwpyłkowy i klima - dostępne oczywiście za dopłatą, a także tylne szyby uchylne (podobnie jak w Punto czy CC/SC)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodne auto
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy mogłyby być nieco tańsze, ale za to są co 20.000 km; zużycie paliwa na trasie nawet 6,18, przeciętnie w okolicach 6,5; w mieście w granicach 7-7,7; w zimie max. poniżej 9;
5,0
Stosunek jakość/cena
42.200 za 100 16v GT. Tak było w 1999. Niestety później pewien sprytny pan podniósł od 2000r. akcyzę. Ale dotyczy to wszystkich samochodów i marek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazg: zatarła się tylna wycieraczka (podeszła woda do ośki); nowy komplet - potwornie drogi; na szczęście udało mi się rozebrać, wyczyścić i nasmarować tak, że chodzi lepiej od nowej!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34

Fiat Bravo I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Bravo I