Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo I

Wafel, 10 lat temu
Silnik 1.9 JTD 105KM 77kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 234 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,38
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Szybko po wymianie zaczęło dostawać luzy i klepać ale prowadzenie w zakrętach to bajka coś pięknego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Zawieszenie : Przednie wahacze w ciężkich warunkach wytrzymują max 20 tyś km
3,0
Całokształt
Bez rewelacji.Ale największy plus tego auta to blacha trzyma się rewelacyjnie,bo mechanika to tragedia w dalszą drogę możecie wierzyć albo nie ale naprawdę bałem się że coś pierdnie i rozsypie się kolejny raz.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak ktoś lubi jak silnik rozwija równomiernie moc po całym zakresie obrotów będzie w niebo wzięty, mały plusik za cichą prace silnika jak na diesla.
4,0
Skrzynia biegów
Tu jest naprawdę ok ale czasem raz na kilkadziesiąt zmian biegów mało precyzyjny 3 bieg.
5,0
Układ jezdny
Jak ktoś zadbał o zawieszenie i niema tragedii w stanie technicznym to będzie bardzo zadowolony z sportowego prowadzenia auta dla mnie to był największy plus tego auta .Bravo oczywiście na seryjnym zawieszeniu ale w wersji gt
Komfort
4,0
Widoczność
Sztywny zawias to komfortu niema za dużo ale i tak jest dobrze.
4,0
Ergonomia
Bez rewelacji standardowy fiat
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja bez klimy latem do 27 stopni wentylacja wyrabia powyżej już nie.Zimą w mrozach strasznie długo się nagrzewa ogólnie tragedia latem w ciepłe dni szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na wielkość auto miejsca jest bardzo dużo zarówno z przodu jak i z tyłu mały bagażnik czasem to trochę przeszkadza.
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie bez rewelacji ,pod wiatr mocno słychać wysłużone uszczelki drzwi.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest tanie jedynie w zakupie bo naprawy zdarzają się naprawdę często a ceny części są w takich cenach aż głowa boli.np. termostat najtańszy 105 zł,regulator ciśnienia paliwa od 400 zł,alternator od 400 zł,czujnik ciśnienia listwy 350 zł,regeneracja pompy wysokiego ciśnienia 760 zł, regeneracja wtrysku tzn wymiana końcówki i ustawienie 300 zł od sztuki.
2,0
Stosunek jakość/cena
Bez komentarza żałuje że pozbyłem się eg3 żeby kupić to ****** tu się dowiedziałem co znaczy pakować w auto a i tak bać się że nie dojedzie do celu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakoś o dziwo nic drobnego mi się nie zdażyło tylko poważne sprawy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez komentarza... przez pół roku nic nie musiałem robić przy aucie a potem to lawinowo wszystko po kolei wszystko jedno czego nie naprawiałem to sprzęgła i skrzyni biegów.Dodam że z czystej ciekawości sprawdziłem oryginalny przebieg auta to się zdziwiłem że tam było tylko 340 tyś km. Strasznie mało wytrzymałe te diesle wcześniejszy civic miał 312 tyś km jak sprzedawałem tam eksploatacja to tylko zmiana oleju i lać paliwo.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Bravo I