Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Adrian, 4 miesiące temu
Silnik 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Sam wygląd auta sprawia to że oko and ieszy się na jego widok
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Ogólnie co można napisać o tym autku, w przypadku 90kucykowego silnika troszkę mało mocy a spalanie w granicach 7l/100 przy pojemności 1,4 do za dużo, mimo wszystko, bezawaryjność, zawieszenie pół miękkie dobrze trzyma się w zakrętach doskonale komfort jazdy oraz wyciszenie, komfort jest b, dobry wyciszenie przydało by się by był delikatnie lepiej wytłumiony, cóż dodać i ująć napewno godne polecenia autko a i blue&me daje rade jeśli byście mieli problemy z mp3 polecam zrobić aktualizacje oraz pamiętać że największą jakość mp3 to 192bs czyli jakość cd, nawigacja sprawdza się bardzo dobrze, jest jedno ale trzeba nauczyć się z niej korzystać oraz nawigowanie głosowe też trudności nie sprawia, trzeba pamiętać ze jest to stary system i wodotrysków nie będzie, mimo wszystko w cenie naprawdę znikomej bo za 4k euro można dostać już zadbany eegzeplaz dostaniemy autko które będzie służyło latami, a tak PS bo ktoś na pewno chce wiedzieć karozeria w tych autach o ile nie była uszkodzona nie rdzewieje jedynie tylko elementy konstrukcyjne pojazdu jak belka wahacze i inne pierdółki które można zakonserwować.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mało mocake ale zadbany jest elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie zmiana biegów miód malina, natomiast przy szybkim przełożeniu nie zawsze precyzyjnie biegi wchodzą
5,0
Układ jezdny
Maglownica elektryczna oraz wspomaganie elektroniczne, no tu muszę napisać że trzeba się przyzwyczaić, nawet pokuszę się napisać że nie odzwierciedla tak dobrze tego co z kołami się dzieje jak standardowa hydrauliczna
5,0
Karoseria
Newralgiczne miejsca progi błotniki na 2008 rok zero rdzy natomiast elementy zawieszenia trzeba zakonserwować
Komfort
5,0
Widoczność
Troszkę za szerokie przednie słupki trzeba się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
Wygląda cudnie, prezentacja pierwsza klasa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy środkowe mogły by być bardziej skuteczne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu najważniejsza że jak na przednich siedzeniach tak tylnej kanapie nie wali się głową o podsufitkę, ustawienie kierownicy góra dół, przód tył tak że dla każdego coś fotele dobrze wyprofilowane co chcieć więcej.
4,0
Wyciszenie
Jest troszkę głośno mimo wszystko cena zakupu i komfort jazdy rekompensują straty
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części, tania eksploatacja w końcu to Fiat
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie to tanie auto z beznadziejna opinia że Fiat jest nic nie wart bo jakość, nie prawda może nie jest to jakiś flagowy model ale dowiezie bezpiecznie i komfortowo w każde miejsce i zadowoli przyjemnością z jazdy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dbając o olej lepiej go wymieniać max co 15k olej km ja wymieniam co 5k możemy zapomniej o jednostce silnikowej jedynie co pamiętać o filtrach i terminowej wymianie rozzadu oraz jego uszczelniaczy czyli wszystko to co pracuje i ma prawo kiedyś się zużyć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem poważnych napraw jedynie części expoatacyjne

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
7,8
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d