Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW 2006-2012

Podsumowanie 21 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
Średnia ocena
5,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
21 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
20 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
21 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
19 opinii
Dobrze
2 opinie

Oceny instalacji LPG (21)

4,5
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Silnik pracuje idealnie na LPG, żadnej różnicy w stosunku do Pb poza ceną oczywiście :)
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Bardzo kulturalna praca na paliwie zastępczym lpg . Wszystkie zespoły pracują wyśmienicie . Silnik nie odczuwa żadnych skutków zagazowania .
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Silnik działa bez zarzutu po zamontowaniu instalacji (KIT ALBA). Nie ma się do czego przyczepić. Chodzi czysto, nie wraca na Pb, szybko wchodzi na wyższe obroty, nie zamula. Spalanie w granicach 8-9l/100km. Instalacja mu zdecydowanie pasuje:)
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik pracuje na niej bez zarzutu. Przejechane już 20 tys.km. Szybko się przełącza na LPG, nawet jak jest poniżej zera. Do tego jeśli chodzi o dynamikę, to w moim odczuciu auto nic nie straciło.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Idealne auto na miasto , silnik wspaniały i ekonomiczny .
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca silnika po założeniu instalacji Zavoli Bora Light bez zarzutu. W dalszym ciągu pracuje cicho, miarowo, nic nie szarpie. Nie zauważyłem spadków mocy, dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam nic do zarzucenia
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
silnik fiata 1,4 16v 90km doskonale współpracuje z tą instalacją.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Sekwencyjna instalacja , niesamowita różnica między wcześniejszymi generacjami , płynne przełączenie na lpg i na benzynę .
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona od 3 lat , bardzo szybko się zwróciła , według moich wyliczeń zwróciła się po 18 tyś km . Silnik nie wykazuję żadnych oznak zużycia .
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo solidna firma po przejechanych 25 tyś został wymieniony reduktor na gwarancji ,,profilaktycznie" , auto zwinne i oszczędne .
Fiat Bravo II Hatchback 5d