Szukaj

Oceny Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podsumowanie 641 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Bravo II Hatchback 5d - Oceń swoje auto
4,29
średnia ocena z 641 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (333)

4,2
~uzytkownik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
4,8
~Tomek P.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
4,6
~MM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Autem tym
Dodane 17 lat temu
4,5
~Stefan Niesiołowski
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik MultiJET 120Km jest w tej chwili najbardziej nowoczesna i w tym akurat wydaniu najbardziej trwala jednostka, wiec nic dodac nic ujac, tylko lac paliwo i jezdzic.
Dodane 17 lat temu
4,2
~psycholkiller@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Za słaba moc
Dodane 17 lat temu
4,6
~AdamS
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
4,8
~Piatkowski2@2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Uważam że obecnie silniki JTD to najlepsze silnki Dieslowskie na świecie!!Z pojemności 1,9 wyciągnąć 150 koni a po ewentualnym chip-tunningu prawie 200 to niesamowite osiągnięcie!!Słyszałem że już zostały opatentowane te same silniki 1.9 o mocy 170- 180 koni, które będą montowane miedzy innymi w Alfach czy Lanciach!!!
Dodane 18 lat temu
5,0
~Bruno
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,1
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~Fizzy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
3,9
~Michał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Naprawdę świetny.
Dodane ponad rok temu
Fiat Bravo II Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów