Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento (778) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 672 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~filuss.so@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
pierwsza usterka: puścił simmering trzymajacy skrzynię biegów w kupie. Efekt skrzynia rozsypana 600zł druga usterka: pękł wybierak. Próbowałem pospawać wytrzymało tydzień. Efekt kolejna rozbiórka skrzyni 400zł pozatym: - za cenę skrzyni do cc mogę mieć 2 do hondy, lol - lewarek lata na prawo i lewo. - brak nadbiegu co zwieksza spalanie. - strasznie długa czwórka wrzuca się przy 60 km/h i kręci do końca.
4,0
~Yendrek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Bez wiekszych problemów. Od jakichś 187000 zaczęły sie problemy z biegami. Wchodzą w góre a przy redukcji są zgrzyty. Kończą sie synchronizatory lub do wymiany drążek reakcyjny zmiany biegów - krzyżak ma już olbrzymi luz (wcześniej wymieniłem komplet naprawczy składający sie z paru plastików, gumek i sprężynki ale to nie ma takiego znaczenia jak ruch obrotowy przenoszony przez krzyżak) Sprzęgła oczywiście nie wymieniałem.
1,0
~Piotr_Wrocław
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Trzeba być obiektywnym - pracuje jak w starym autobusie. Jeśli ktoś jechał normalnym autem i nagle przesiada się do cinguecento to czuć różnicę (jak inny świat). Skrzynia pracuje ciężko, trzeba dokładnie i powoli zmieniać biegi. Czasem 1 bieg ciężko wchodzi. Co do ELASTYCZNOŚCI - to nie ma jej w cale! Auto na pewno nie dla kobiety - po prostu trudne w prowadzeniu, zmianie biegów i płynnego ruszania.
4,0
~sl8er
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Dobrze jest, padla przy 214 tys teraz wrzucam z rocznika 98 po 60 tys przebiegu, niezle jej dawalem popalic, od dwoch latach buczala dajac znaki ze bedzie wymiana, padla stopniowo nie bylo zdziwionka, sprzeglo wymienilem tez ale bardziej przy okazji, bo stare nie bylo zbyt wytarte... Jest dobrze. Trzeba uwazac na zewnetrzny mechanizm, jak wymieni amtor moze wypasc...
3,0
~giant
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Jedynka,dwójka,trójka jak Cie mogę.Całkiem dynamicznie można tym ruszyć spod świateł.Czwóka - już gorzej.W zasadzie do ile pociągniemy to pudełko na 4,to tyle będziemy jechać.Na piątce już raczej zwalnia niż przyśpiesza.Po wrzuceniu wstecznego skrzynia zaczyna wydawać dźwięki,jakby za chwilę miała się odłączyć od reszty konstrukcji (być może tylko ja tak mam).
3,0
~piekarnik1481@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Moja wymaga lekkiej naprawy, ponieważ wbicie trójki sprawia nie lada trudności. Kilku znajomych, którzy jechali tym autem często wrzucali jedynkę, zamiast trójki. Jak jest nie rozgrzana, to wrzucenie wstecznego bez odgłosu wiertła u dentysty jest prawie nie możliwa. Lewarek lata jak chce, dobrze że tylko po samochodzie, a nie chodzi na spacery.
3,0
~elpolacco
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Skrzynia biegów w 700 to 4 i przełożenie jest bardzo duże, tak więc przy zmianie z 3 na 4 trzeba dobrze podciągnąć go na 3 i wtedy dopiero będzie chciał jechać swobodnie na 4. Nie ma to już jak 900 w której jest już 5 skrzynia. Podczas zakupu proponowałbym sprawdzić, czy samochód nie ma przecieków ze skrzyni bo to częsty problem.
4,0
~wierzba 77
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 41KM 30kW
No tu fakt jak inni piszą o 3 biegu że chaczy to na bank synchronizator wcześniej jeździła kobita takz pewnie z 4 na 3 sobie dawała i go wypracowała .Problem też czasem ze wstecznym ale trzeba wtedy na jedyneczke i potem na rakiete i jest ok osiagi: 1-40km 2-80km 3-110km 4-130km 5-160km niewiarygodne ale to prawda wierzcie !!!
4,0
~rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
prawie idealna, czasami są problemy z niewchodzącą piątką, szczególnie dla tego co nim nie jeździł (trzeba to robić z z wyczuciem w miare jeżdzenia tym autkiem, robi sie to odruchowo), oraz jedynką. 100wa dawno na liczniku, a skrzynia pracuje i pod spodem jest sucho. Jak dla mnie to duży PLUS, nic tylko zalać TUTELĄ i dalej użytkować.
2,0
~Kaczka
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Tutaj jest tylko "źle", bo skrzynia po prostu jest. Pierwszy i drugi bieg haczył. Na pierwszym i drugim biegu to coś nawet powoli nabierało prędkości. Na trzecim biegu prędkość można jedynie podtrzymać. Na czwartym Fiat zaczyna zwalniać. W zasadzie nie wiem po co ten ostatni bieg. Może żeby jeździć "z górki"?
Fiat Cinquecento