Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW 1991-1996 (250) - Silnik

Na liście zabraknie 168 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~OZYRYS
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Kultura silnika jest OK, gorzej z elastycznością nięźle trzeba się namachać lewarkiem.Co do silnika to nie mam rzadnych zastrzeżeń 140000 km w ciągu 2,5 roku i nic się nie zepsuło.Obecnie jest około 200000 tyś km i silnik się sprawuje bez zarzutu.Dodam, że jeszcze nie miał robionego remontu kapitalnego.Zurzycie oleju silnikowego znikome jak na taki przebieg i rocznik w porównaniu do innych aut z tego samego rocznika.Silnik odpala od razu nawet...
4,0
~Viito
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Jak to silnik dwucylidrowy. Wibracje da się odczuć, ale nie jest tak tragicznie i idzie sie przyzwyczaić. Autko jeździ całkiem fajnie jak na taki mały silniczek, wiadomo że żadna to wyścigówka, ale w porównaniu np z Polonezem, którym jeździłem wczesniej jest duzo lepiej. Autko całkiem żwawo przyspiesza, a maksymalnie wyciągnełem nim 140km/h, a trzeba dodać, że silnik ma już na liczniku prawie 150 tys km i trzyma sie bardzo dobrze. :)
4,0
~gregorsmith
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
kupiłem przy przebiegu 115tys. od starszego pana z instalacją LPG założoną przy przebiegu 100tys.silnik suchy bez wycieków, od razu wymieniłem olej, filtr, płyny eksploatacyjne, termostat-był trochę zakamieniony i łapał mi wysoką temperaturę. Teraz nie mam żadnych problemów, pod warunkiem że wymienia się wszystko w odpowiednim czasie, szczególnie olej w silniku(ja wymieniam co 8tys.) ze względu na LPG(szybciej się przepala
2,0
~gintaro
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
silnik jako taki ok, niezawodny ale koszmarnie słabiutki. Pod górkę sam jak jadę to ma autostradzie 80 nie da rady. Ale jak na ten koszt auta dałbym 4/5 gdyby nie: 1. gażnik AISAN - najgorszy z możliwych, problemy były od nowości, nie do doregulowania. auto potrafi zgasnąć na 40km/h, na ssaniu obroty za wysokie.. 2. Ssanie. nie wiem kto i po co wymyślił tak durny patent. Wieczne problemy!
2,0
~d4mi4n
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Silnik przenosi spore drgania do wnętrza samochodu ( 2 cylindrowa jednostka ). Dysponuje mocą 31KM i momentem 52nm, nie wystarcza to bezpiecznego wyprzedzania ( co najwyżej traktora ). Przy prędkościach powyżej 90 km/h pracuje bardzo głośno i tutaj przyda się dobre audio, które skutecznie zagłuszy pracę silnika. Na plus zasługuje trochę lepsza kultura pracy silnika niż 126p.
4,0
~Jacek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Silnik jest OK, nie rozumiem narzekania niektórych osób, przecież jest to dwucylindrowiec, który został stworzony z myślą o mniej zamożnych osobach poszukujących oszczędnego samochodu. Najgorsze jest to, że samochód mógłby być lepiej wygłuszony w środku, bo są auta jeszcze głośniejsze z zewnątrz, ale ciche w środku, mam tu na myśli stare diesle.
3,0
~piekarnik1481@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Mój egzemplarz jest na polskim gaźniku FOS. Kultura pracy? Coś takiego istnieje w tym samochodzie?..elastyczność tragiczna, po prostej, poniżej 50 km/h czwórki nie ma co zapinać. Osiągi? Myślałem że będzie lepiej, maluch w porównaniu do tego samochodziku był o wiele bardziej dynamiczny. Na szczęście sam silnik się nie psuje, tylko czasem strzela fochy.
3,0
~elpolacco
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Silnik miałem po remoncie. Dołożyłem do niego 600 zł za części: (wałek rozrządu, rozrząd, popychacze, uszczelka pod głowicą itd + jeszcze 300zł za naprawę u mechanika. Jest to za słaby silnik jeśli jeździ się nim więcej jak 2 osoby ponieważ wtedy nie można nazwać tego jazdą i napewno nie będzie ekonomiczny. Mi potrafił spalić 9-10l gazu :/
3,0
~BisMark
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Na wolnych obrotach trzęsie tak, ze zęby szczękają - zwłaszcza gdy jest zimny. Dalej jest zdecydowanie lepiej. Odpala za każdym razem - nawet przy trzaskającch mrozach. Było nawet tak, że jak już udało mi się sforsować przymarznięte drzwi, odpaliłem silnik i musiałem kwitnąć kwadrans w środku, żeby skrzynia odmarzła. Za to elastyczność żadna.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,9
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~fiat132@go2.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
0,7 nieraz jeżdzi zamulony / pewnie przez ciągłe testowanie składu mieszanki... ktoś wie ile obrotów śrubką regulacyjną daje okolice optimum??? zbieram na obrotościomierz. będzie z sc :) na autostradzie Poprad-Lipowski mikulas udało się uzyskać 140km/h na gazie:) na benzynie o grubość strzałki szybciej->na obwodnicy radzymina:)
Fiat Cinquecento