AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Panda
II
Hatchback 5d
1.1 MPI 54 KM 40 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
(217) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
182
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
1,0
~Tomek
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Zawieszenie kompletnie do bani, a w szcególności przód. przy 40 tyś. km wymiana gwarancyjna prawego amortyzatora. Przy 21.tyś km wymiana lewego wahacza (wpadnięcie na duży kant studzienki przy prędkości 85-90 km/h poskutkowało pojawieniem się luzu na sworzniu wahacza a po kolejnych kilkunastu dniach jazdy po naszych drogach sworzeń walił już jak złoto. Przy 85 tyś. km kolejna wymiana wahacza (podbicie koła przy prędkości 15 km/h na 12 cm...
Dodane
18 lat temu
4,0
~Automaniak
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Jako ze nie rozwiajam az takich predkosci zeby liczylo sie dobre ukladanie w zakretach i inne tego typu sprawy jak dla mnie i dla znajomych ktorzy uzytkuja fiata pande uklad jezdny jest wystarczajacy. Moze jedynym mankamentem jest przednie zawieszenie a dokladniej amortyzatory ktore przez nasze polskie drogi nalezy wymienic. Ja wymieniam co okolo 20 - 25 kkm jednak koszt to okolo 250 zl wiec groszowe sprawy w porownaniu z innymi markami.
Dodane
14 lat temu
2,0
~guz@ec.zgora.pl
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Problemy ze szarpiącym sprzęgłem. Słabe i wadliwe wahacze - co powoduje konieczność częstej wymiany wahaczy lub tulei wahaczy. Duży hałas wydawany przez opony - pomimo opon Continental, a nie jak w większości tego typu problemów przy oponach Pirelli. Pomimo częstego ustawiania zbieżności-w dalszym ciągu nierówne zużywanie się przednich opon-podobno wada fabryczna do której Fiat się nie przyznaje.
Dodane
18 lat temu
4,0
~Luck
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Zawieszenie dopasowane do charakteru autka, czyli komfort ponad prowadzenie. Jak na samochód tej wielkości bardzo dobrze wybiera nierówności. Prowadzenie mało precyzyjne i dosyć niepewne (zawieszenie w 100% sprawne). Ale takie były założenia konstrukcyjne i jeżeli ktoś ma tego świadomość powinien być zadowolony. Poprostu małe dośyć komfortowe miejskie toczydełko.
Dodane
17 lat temu
3,0
~Adam
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Układ działa dość dobrze przy małych prędkościach, tak do 90km/h. Powyżej trzeba już bardziej przyłożyć się do kontroli jazdy. Dosyć słabe zawieszenie. Ale przy 80tys tylko 2 razy miało wymieniane wahacze i to przeważnie prawej strony. Koszty wymiany bardzo niskie. Nie mam wspomagania, więc trzeba się trochę nakręcić przy parkowaniu.
Dodane
6 lat temu
4,0
~saleen1451
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Auto jest sztywne i świetnie wchodzi w zakręty. Czuć niestety każdą dziurkę, dziurę i wyrwę. Szybko odzyskuje się panowanie po poślizgu, łatwo wyczuć samochód. Dobrze zwymiarowana kierownica - ta fabryczna bez skóry. Jest tryb CITY, ale nie polecam go na zimę - nawet w mieście - po prostu nie czujemy, kiedy tańczymy bokiem na lodzie.
Dodane
14 lat temu
4,0
~Kuba
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Auto jest zwrotne, twarde i odczuwające boleśnie KAŻDĄ nierówność. Pewne w prowadzeniu, z tendencją do bujania, gdy wieje bardzo mocny wiatr. Tryb CITY trzeba koniecznie wyłączyc przed trasą bo można się zabić - auto jest zbyt czułe. Za to w mieście, z włączonym CITY jest super - leciutko się kręci, w miarę jak przyspieszamy układ "twardnieje".
Dodane
15 lat temu
1,0
~Jacek
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Po przebiegu 40 tyś km miałem już na koncie dwie wymiany przednich zmortyzatorów (oryginalnych) obecnie założyłem zamienniki tańsze o połowę z 2 letnią gwarancją. Facet z ASO powiedział że to kwestia szczęścia - skandal. Poza tym: amortyzatory tylne, tuleje tylnej belki, wachacz. Dodam że nie biorę udziału w rajdach i jeżdże raczej zapobiegawczo.
Dodane
17 lat temu
4,0
~Lucy tgk23@wp.pl
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Jak na małe auto OK. Po przejechaniu 60000 padł prawy przedni amortyzator (dziury w drodze) po wymianie nowy wytrzymał 5 miesięcy, ale w serwisie wymienili w ramach gwarancji. Na ostatnim przeglądzie wymieniono simering od pompy od cieczy chłodzocej i wahacz lewy przedni, sugerowano wymianę rozrządu, lecz odmówiłem (instrukcja mówi o 120000).
Dodane
17 lat temu
3,0
~domi_nick
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
wysoko umieszczony środek ciężkości powoduje, że w szybko przejeżdżanych zakrętach następuje zawilgocenie pach i czoła u kierowcy i pasażerów, fatalne opony dębicy (na mokrym poślizg za poślizgiem), samochód podskakuje jak piłeczka na wybojach, ale pomimo to istnieje coś, co sprawia, że nawet 160km/h na autostradzie można w miarę pewnie rozwinąć
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
22
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 211 aut
od ręki
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
3,9 (399 ocen)
Wybierz inny silnik
1.1 MPI 54 KM
1.2 69 KM
1.2 8v 60 KM
1.2 MPI 69 KM
1.2 MPI 4X4 60 KM
1.3 i 16V Multijet 75 KM
1.3 i 16V Multijet 4X4 70 KM
1.3 Multijet 16v 75 KM
1.4 16V 100 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Panda w pigułce
Fiat Panda
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Panda
Dane techniczne
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Raporty zużycia paliwa
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Opinie
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Usterki
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Publikacje
Fiat Panda
Newsy
Fiat Panda
Galerie
Fiat Panda
Nasze pomiary
Fiat Panda
Filmy
Fiat Panda
Ogłoszenia
Fiat Panda
Ceny aut używanych
Fiat Panda
Dziennik kosztów
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Panda II Hatchback 5d
Dane techniczne
606 raportów
zużycia paliwa
73 ogłoszenia
używanych
12 zgłoszonych
usterek
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy