Szukaj

Lista ocen Fiat Tipo I 1.4 76KM 56kW 1989-1995 (124) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 158 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~TOMEK
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
w zasadzie jest niewiele elementów które nie zawiodły ale do rzeczy :) : układ jezdny - wahacze dwukrotnie komplet, końcówki drążków dwukrotnie komplet, amortyzatory dwukrotnie komplet przód i tył, przeguby komplet tylko raz :):) długa półoś - wymiana na uzywaną w końcu i tak musiałem kupić nową elektryka : alternator naprawa milion razy tak że w koncu tylko obudowa stara została a wszystko w środku nowe a ładowanie i tak się świeciło,...
4,0
~szombo16@wp.pl
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
Od momentu jak go kuiłem brał ok. 1l /2000 km oleju niby w normie ale od kolegi Tipo nie brał wogóle , nie wierzyłem.Wymieniłem pierścienie po 180 tys. i do wymiany nie dolałem nawet 1 grama.Opłaciło się.Teraz lepiej zapala i chodzi odrobinę ciszej.Po przejechaniu 20 tys. świece jak nówki przed tym musiałem co 2-3 tys regularnie czyścić nagar na świecach powodował to że auto coraz to więcej paliło i było słabsze.
4,0
~dlugij@tlen.pl
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
samochod ma prosta i solidna konstrukce wie nie ma zabardoz co sie psuc. po 110 ty spalilem sprzego i silnik bral mi olej poniewaz cos wpdadlo od swiecy i powstala spora rysa.musialem wubulic 150 zł na szpeglo mechanika noe pierscienie uszczelki wymienilem pompe chlodzacą paliwa olej pasek rozrzadu glowiece dotarlem .praktycznie zrobilem caly silnik i wymienilem kupę czesci - podrasowalem go przy okazji
4,0
~memo
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
Na szczęście obyło się bez poważnych usterek. Raz w trasie zaplała mi się kontrolka hamulca - ubyło płynu. Przyczyną był przciek na cylinderku tylnego koła. Udało się dojechac do domu co ciekawe przy wymianie okazało się, że ktoś już wymieniał ten cylinedrek tyle, że założył większy - jak do diesla...a z drugiej strony był odpowiedni - czyli jakiś kiepski zamiennik był.
4,0
~Karboś
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
po 8 lat i 147 tyś przebiegu głownie w mieście, zaś w trasie najczęsciej autem obciążonym (łódka, camping), silnik zużywa 0.6 litra oleju na 10 000 km, wymiana maglownicy (nieosłonięta studzienka wpadło w nią przednie koło) wymiana uszczelki pod głowicą (po zniszczeniu chłodnicy i przegrzaniu silnika) wymiana wachaczy, 2 razy tylnych amorków, raz przednich
4,0
~Tomzik
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
Z kolei w tej dziedzinie jest dobrze. Co prawda przednie zawieszenie nie należy do szczególnie trwałych, ale to w moim egzemlarzu najpoważniejsze usterki (stuki). Poza tym jak najbardziej ok, żadnych awarii silnika, skrzyni biegów czy sprzęgła, zero wycieków. Naprawdę w porządku. Samochód zna słowo "rdza" tylko ze słyszenia.
4,0
~maharadja
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
NIC poza tym, że nie był konserwowany spód i zgnił pod fotelami, bo woda z piachem i solą od przednich kół zrobiła swoje. Blacharz zrobił 2 piękne wstawki i jest jak nowy. Oprócz tego żadnych problemów. Normalne eksploatacyjne wymiany klocków, wymieniłem przy okazji tarcze hamulcowe oraz łożyska w tylnym zawieszeniu.
5,0
~Mythrana. email TomkiewiczA@gaz.zabrze.pl
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
te łożyska mnie dobijają już po raz trzeci ale nie boję się zaryzykuję nie boję sie pjechać w trasę bo zawsze zdąże wrucić nim się stanie coś poważnego ( poważne - co to jest złąmany wachacz tyni - bylem z nim w cholandii i ) a ceny jak do cieńko-cieńko łożysko 50 zł jak się umi przy nim zrobić! to taniocha
5,0
~holek_bialy@o2.pl
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
Poważne naprawy jakie miały miejsce w tym samochodzie były tylko i wyłącznie z mojej winy: Pęknięta tarcza sprzęgła, zerwany pasek zębaty rozrządu (2 głowice w silniku miałem tylko prostowane, jedna do wymiany, jedna nienaruszona). Jak na 200tys km przebiegu to świetnie.
Dziennik kosztów dla Fiat Tipo I 1.4 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
70,00 zł
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Kamil z Wlkp.
Fiat Tipo I
Hatchback 5d 1.4 76KM 56kW
Po roku w kraju (ok.145tys. km) padł mostek diodowy (czy jakoś tak) gdy byłem 100km od domu, musiałem zostawić na park.strzeż. (47pln), koszt wymiany na używany jakieś 100pln. Po ok. 150tys. zatarło się koło alternatora i zerwał się pasek.
Fiat Tipo I