Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback (398) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 515 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mateuszz26@o2.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
oceniam przecietnie poniewaz niektorym moze przeszkadzac dosc twarde zawieszenie. Ale jest tego poważna zaleta bardzo dobrze trzyma sie drogi i układ kierowniczy tez ma dobre wyczucie. jedyne co martwi to trwałośc zawieszenia przedniego w ciagu roku wlozylem w nie 1000zł i przeguby oba tez musialem zrobic:(
5,0
~RafiFordUser
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Naprawde dobre zawieszenie, pomimo, że to na Focusa spadają wszelkie laury za tę kategorie. Ładnie sie prowadzi, bez problemu "bierze" zakręty. Zrobiłem prawie 160tyś km i nie musze grzebać przy amorkach. Jedyne co wymieniałem to silentblocki (kilkadziesiąt złotych) i wspornik drążka stabilizatora.
3,0
~tomek z wawy
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
te silentblocji!! i łączniki stabilizatora udreka. nieoryginalne nie wytrzymały 20 tys km. tak samołożyska tylne wytrzymywały po 60 tys km. łożyska firmy Optimal wytrzymały 20 tys km , SKF trzymaja sie juz 30 tys i nic nie słychac . przód /łozyska/ wytrzymał 175 tys i wymieniłem na SKF na rzie jest dobrze.
4,0
~escort-szukam yarisa
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
do momentu gdy zuzycie amorkow nie zejdzie ponizej 70% jest niezle, zalozylem mojemu 195/50 R15 od RS firmy AEZ, 3 razy wywazane, ale niestety "sciaga" nadal-auto bezwypadk. duzo auto stracilo na komforcie przez alu. reasumujac: gdy zawieszenie jest w przyzwoitym stanie prowadzi sie na prawde niezle
4,0
~Piotr Z.
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Świetnie się trzyma drogi, na zakrętach rewelacja. Przy 130 000 km zmieniłem amortyzatory na Bilstein ( 1100zł) i lepiej sie nie da. Byłby doskonały, gdyby nie zawieszenie z przodu. Widzę, że nie tylko ja mam taki problem, Coś się wysypuje, mimo że zmieniłem parę elementów. Stuka, puka i złości.
4,0
~rogalm
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Świetnie trzyma się drogi zarówno na twardych jak i miękkich amotryzatorach. Prowadzi się pewnie przy dużych prędkościach (powyżej 120 km/h), jazda w trasie to sama przyjemność. Po mieście znacznie gorzej, mało odporny na nierówności poprzeczne, dotkliwie odczuwalne dziury.
3,0
~Wojtek
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Prowadzenie i stabilność doskonałe. Miałem okazje jeździć Astra H tam człowiek czuje się jak na okręcie liniowym. W escorcie natomiast jak w małym gokardzie i mi to odpowiada. Ocene bardzo psuje niska trwałość zawieszenia stąd tylko 3.
4,0
~Witas
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Uklad kierowniczy: Bardzo precyzyjny. Zarowno przy niskich i wysokich predkosciach. Auto jest nieco podsterowne na ostrzejszych lukach. Przy 50km/h juz zaczyna wyjezdzac przod. Przy lekkich lukach nie ma problemu. Prowadzenie jak w fordzie. Poprawne
4,0
~Jacek
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Samochód, który się czuje podczas pokonywania zakrętów - wspomaganie kierownicy dobrze dobrane. Trochę mało komfortowe zawieszenie. Przednie zawieszenie wymaga drobnych napraw co 30 tyś. km - ford rekompensuje to niskimi cenami podzespołów.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,4
l/100km
9,4
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~szczecinek
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
miekie zawieszenie, przyjemna jazda dobrze i bez stukow pokonuje nierowności ,dobrze trzyma w zakretach prosta konstrukcja w durzym stopniu bezawaryjna ( kilku zajomych {3-trzech} ma escorta i nie miało z układem jezdnym zadnych problemów)
Ford Escort VII Hatchback