Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 (65) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 112 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~endrium@wp.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Auto posiadam od pół roku i już 2 x zdarzyło się że nie mogłem go odpalić ( 1 raz chyba coś się zalało gdy przejeżdżałem przez większą kałużę - wziąłem auto na hol i na 2 biegu odpalił, natomiast drugim razem musiałem wymienić czujnik Halla.) Poza tymi dwoma drobnymi wyjątkami auto odpala bezproblemowo i jeździ. W międzyczasie wymieniałem części, które mają prawo się zużyć po takim okresie czasu (94000 km. - np tłumik końcowy, chociaż w sumie...
4,0
~RafiFordUser
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Typowe dla Escortów bolączki - telepiąca tylna półka, problemy z przełącznikiem zespolonym, przepalona żarówka podświetlająca pokrętło do regulacji temperatury nawiewu. Spodziewałem się tego więc nie mam sie co czepiać. Dość często trzeba wymieniać przednie tuleje metalowo-gumowe ale nie są drogie. Wystąpiły tez ogniska korozji na tylnej klapie ale zostały od razu usunięte i jak na 10letniego Forda jest naprawde dobrze.
3,0
~tomek z wawy
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
przełącznik kierunkowskazów i silniczek krokowy to chyba zmowa producentów tych akcesoriów aby forda wykolegować. regularnie sie powtarzają awaria,u mnie , u mojego ojca i i na dodatek siostra ma też escorta 1,6 GHIA i to samo. zawieszenie to norma ale ze wskazaniem na zły dobór elementów przez producenta. jest niezwykle delikatne. zamienniki musza byc naprawde dobre bo inaczej szkoda kasy na robociznę.
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Samochód nie nękają specjalne usterki. Większość z nich wynika z wyeksploatowania a nie usterkowości. Psuje się często zespolony przełącznik kierunkowskazów - po prostu nie odbijają migacze. A poza tym plastiki nie są podatne na rysowanie, łamanie, pękanie, pokrętła też nie odlatują etc.
3,0
~Basia
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
wkurza mnie światełko od air bagu, które zapala się jak jeżdżę fotelem kierowcy, a jeżdżę jak wysiadam bo nie lubię się przeciskać, trzeba wtedy ingerować w kabelki umieszczone pod fotelem i dobija mnie że podświetlanie zegarów przestało się włączać i muszę stuknąć w drążek od świateł, żeby zaskoczyło
3,0
~mk7
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
w stosunku do slyszanych opinni niemoge narzekać.Drobiazgi ale i te denerwują np: awaria przerywacza (brak świateł awaryjnych).Pozatym złe diagnozy przez mechaników niepotrzebna wymiana łozyska prawego przedniego i gum stabilizatora.
5,0
~Tomex
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Przez 7 lat użytkowania auta wymieniałem tylko to co trzeba wymienić, albo mniej: olej, filtry, pióra wycieraczek, klocki hamulcowe, akumulator, świece i tylni tłumik. I to większość w ostatnich 2 latach. (Za to co zaoszczędziłem kupie drugiego escorta ;-)
5,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Auto jeździ bez problemu. Silnik pali na dotyk. Pozostałe usterki wynikają z normalnej eksploatacji. Jedyna co na prawdę denerwuje to rdza i chwilowe braki mocy związane z nieprawidłowym działaniem któregoś z czujników.
3,0
~Honzik
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Raczej nic bardzo uciążliwego.Korozja nadkoli z tyłu.kłopoty z centralnym zamkiem(ogólnie słaba jakość zamków i kluczy).Dzień przed wyjazdem na wakacje totalnie zblokował się zamek wlewu paliwa,serwis kluczowy okazał się niezbędny.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jerzorek@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
auto ma 7 lat i prawie póltorej setki kkm na liczniku, poprzedni właściciel dbał o wszysto na czas, ja teraz zbieram owoce jego dbałości. Poza ww. synchronizatorem i końcowym tłumikiem do wymiany wszystko jest w najlepszym porządku
Ford Escort VII Hatchback