Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta III 1.1 50KM 37kW 1989-1995 (117) - Silnik

Na liście zabraknie 73 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek W.
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Oszczędny silniczek. Wymaga przyzwyczajenia. Specyficznie dźwięczy dzięki zaworom i rozrządowi. Kiedyś jeździłem fiestą 1.0 1988 i escortem 1.3 1997 więc dla mnie sprawdzona konstrukcja. Jak go kupowałem nie zerknąłem pod korek i sprawdzając poziom oleju w drodze do domu zbladłem. Osad jak majonez. Cały słoik by się uzbierał:-) W poprzednich fordach tego nie miałem. Ten 1.1 w fieście tak ma jak jeździ niedogrzany po kilka kilometrów i stop....
3,0
~Andrzej
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Kultura pracy to tutaj pojęcie dość odważne. Klekocze jak diesel, ale da się z tym żyć. Warto po zakupie porządnie (nawet samemu) ustawić zawory, bo dużo ciszej dzięki temu będzie. Elastyczność mizerna, ale to mały silniczek. Do miejskiej jazdy absolutnie wystarczy! Nie wygramy sprintu spod świateł, ale jeździ się na prawdę bardzo sympatycznie. Bardzo odczuwalną poprawę dynamiki i kultury pracy (a także spalania) daje wymiana przewodów WN i...
2,0
~kopys
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Głośno. mułowato, jak diesel, okropny odgłos przy dodaniu gazu na 1 podczas schodzenia z obrotów brrrr.pisałem już że głośno? Muszę jednak przyznać że raczej bezawaryjny zrobiłem nim przez rok 17.000 km. oprócz wymiany płynów wymieniłem łożyska w alternatorze i zepsuł się potencjometr silniczka krokowego/ koszt 170 pln po regeneracj z regulacją silnika i zaworów./po regulacj zaworów silnik daje troszkę przyjemniejsze odgłosy, polecam w miarę...
5,0
~bonzzo13@poczta.onet.eu
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Silnik może nie za mocny do szybkiej jazdy i wyprzedzania ale za to jest bardzo elastyczny. Max moment obrotowy ( 80 Nm ) jest rozwijany już przy 2000 obt/min. Dzięki temu łatwo się nim rusza i holuje przyczepy. Nawet dużo większe auta można na hol wziąść. Silnik ni protestuje. Nie raz kolegów holowałem . W zimę przy -20 stopniach odpala bez problemu. Z minusów to jeszcze olej już zaczyna brać. Ale i tak ogólnie dla mnie 5
4,0
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
zrobilem tym autem 60 tys przez 2 lata katowałem jak moglem robilem trasy po 3 -4 tys km ze zmiennikiem czyli caly czas autko bylo w biegu przy predkosciach 120-130, przez 2 lata wymienilem olej,wycieraczki,wydech(za smieszne pieniadze140zł 2 tłumiki),klocki hamulcowe,zainstalowalem gaz bo duzo jezdze mulek to troche jest ale za takie male koszty eksploatacji nie ma co narzekac dobre jako drugie autko, zostawiam bo szkoda sprzedac
4,0
~Łukasz (e-mail: malyboss@go2.pl)
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Silnik prezentuje dwa oblicza. Jeśli chodzi o przyspieszenie, to słabo, ale nie ma tragedii biorąc pod uwagę, że to tylko 1100 dm3 na gaźniku. Nieco lepiej jest z elastycznością. Natomiast jeśli chodzi o trwałość, to super. Ma 190 tys km przegonione i zero wycieków (!) Spalanie oleju prawie niezauważalne. Silnik bardzo trwały i bezawaryjny. Prosta i trwała konstrukcja. Mógłby być nieco oszczędniejszy, no ale jak na ten rok... :)
2,0
~sturmm
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Slaby, zwłaszcza zagazowany. Palił dużo oleju nawet litr na miesiąc(600km)!!Do wymiany na pewno były uszczelniacze zaworów. Uszczelka pod pokrywą zaworów ciekła - ale to normalne w tak starym aucie. Niesprawny termostat, kolejny powód przez który paliła więcej oleju. Na wolnych obrotach gasła na gazie. Od czasu do czasu gasła i nie miała mocy również na benzynie bez ssania - zapchany gaźnik?
4,0
~stefan
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
niby stara konstrukcja, slabe auto. Rzeczywiscie do rajdow sie nie nadaje, wyprzedzanie powyzej 90 km/h na trasie graniczy z cudem, ale silnik trwaly( nic nie stuka nie puka, przejedzie jeszcze 3 razy tyle co przejechal, zadnych zabiegow), a w miescie moc jest wystarczajaca, poza tym silnik jest elastyczny przy jak diesel, 4 bieg km/h nie ma problemu, zaraz po ruszeniu mozna wrzucic 3.
5,0
~gubi82
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Generalnie oceniam silniki 1,1 i 1,3 za jednostki nie do zdarcia. Faktem jest iż w modelach z większym przebiegiem, trzeba regularnie dolewać olej. Niestety spalanie takowego w moim przypadku ( ponad 300 tyś przejechane) oscyluje w granicach 0,5 do 1l na 1000 km. Rekompensuję mi za to brakiem jakichkolwiek wycieków i kulturą pracy. niezawodność silnika oceniam na bardzo mocne 5!
3,0
~mota1000@o2.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.1 50KM 37kW
Jednocześnie dobrze i źle bo silbik jest dość elastyczny i mało pali jezeli jest w dobrym stanie ale jest przestarzyły jest duża sznasa na zatarcie/przegrzanie go przez usterke banalnego elementu - włącznika wentylatora co skutkuje również uszkodzneim śrub do regulacji luzu zaworowego, cała maszyneria rozregulowuję się strasznie
Ford Fiesta III