Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting - Oceń swoje auto

Ford
Fiesta
VII
Hatchback 5d Facelifting
Wybierz
silnik
lista silników Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 21 ocen tego auta

Oceny Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,50
13 % lepiej niż w segmencie Auta małe ( 3,97 )

Całokształt

Całokształt
4,57

Mechanika

Silnik
4,43
Skrzynia biegów
4,57
Układ jezdny
4,90

Komfort

Widoczność
4,29
Ergonomia
4,38
Wentylacja i ogrzewanie
4,52
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,19
Wyciszenie
4,14

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,38
Stosunek jakość/cena
4,52

Niezawodność

Drobne usterki
4,76
Poważne usterki
4,86

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
100%
0%
NIE
na podstawie 21 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Przeniesienie napędu

Silnik

Filtr

Lista 21 ocen

4,31
dodano 19.09.2017 przez

Na początku przy zakupie w ogóle nie brałem pod uwagę Fiesty. Wystarczyła jazda próbna z silnikiem 1.0 EcoBoost i wybór stał się dla mnie oczywisty. To nie reklama. :) Z perspektywy 3 lat użytkowania tego samochodu, oceniam go jako bardzo dojrzałe auto segmentu B. Naprawdę świetny silnik, który jak na trzy cylindry brzmi nieźle, lepiej niż nie jeden "czterocylindrowiec". Ładnie wchodzi na obroty, pozwala z łatwością osiągać prędkości autostradowe i zadowala się akceptowalną ilością paliwa. Jasne, 100KM to nie demon prędkości, ale na jedną bądź dwie podróżujące osoby z pewnością wystarczy. Dla bardziej wymagających zostaje wersja 125/140KM. Do miasta wystarcza w zupełności, choć osobiście do typowo miejskiej jazdy polecałbym silnik wolnossący 1.2 80KM lub 1.4 96KM. Dlaczego ten samochód jest dojrzały ? Ponieważ można w nim bardzo wygodnie i bardzo stabilnie pokonać duże trasy (np. 1000km) i wyjść bez bólu pleców. Fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane. Jazda nie męczy, bo auto trzyma się drogi jak wściekłe i wydaje się, że nic nie jest w stanie nim "zabujać". Jeździłem samochodami dwie klasy wyżej i po przesiadce do Fiesty nie czułem dyskomfortu. Stabilność na autostradzie to po prostu bajka, to auto to jest co najmniej jedna klasa wyżej pod tym względem, a w niektórych przypadkach nawet dwie... Wyciszenie jest akceptowalne. Ma kilka wpadek ergonomicznych, m.in. bezużyteczny podłokietnik, ale za to z jakim schowkiem. Ma swoje wady, uchwyty na drzwiach trzeszczą, plastiki (prócz góry deski) są twarde. Nie jest to premium. Nie ma nie wiadomo ile miejsca, bagażnik też jest jednym z mniejszych w klasie. Silnik jest drogi w serwisowaniu, a jego osprzęt brzęczy jak szalony, przez co klekot diesla wydaje się kulturalny. Ale zawieszenie i układ jezdny to czołówka w klasie. To nie jest samochód typowo do miasta. W niego można wsiąść i jechać na drugi koniec polski, wysiąść i nie czuć się połamanym. Jazda nie męczy, silnik nie wyje. To jest pełnoprawny samochód do jazdy na co dzień i do jazdy wszędzie, nie tylko po mieście. Dlatego oceniam go doskonale, mimo tego że odstawał nieco od konkurencji jeżeli chodzi o technologie, oraz że jego system multimedialny był już przestarzały i nieintuicyjny. Jak ktoś lubi jeździć samochodem, to polecam. :)

więcej »
4,69
dodano 13.06.2015 przez

Od zawsze popierałem minimalizm i prostotę w budowie samochodu. Opel i VW doskonale się sprawdzały w założeniach.Kiedy przyszedł czas na zmianę samochodu i wycieczki do salonów wymienionych marek coraz bardziej rozczarowywały ,od niechcenia wstąpiłem do Forda ,bo wiadomo było że ford g...w... (W założeniach do zakupu auto miało być małe,ekonomiczne i na pewno na kilka lat.) Chciałem zobaczyć fiestę którą wszyscy się zachwycają, i była biała w podstawowej wersji . Nic szczególnego nawet nie chciało mi się wsiąść za kierownicę. No to dalej szukanie- Renault clio tce ,całkiem spoko,ale to nie to.Po dłuższej przerwie na szukanie z powrotem Vw,Opel, Ford ale w innym salonie i jest do dyspozycji testowej bogato wyposażona fiesta z litrowym ecoboost. Samochód wyglądał o niebo lepiej niż poprzednio oglądana fiesta. Ale to jazda próbna załatwiła sprawę. Po przesiadce z astry 1.6 na fieste 1.0 to jest kosmos.Polecam wszystkim jazdę próbną fiesta z tym motorem.

więcej »
4,62
dodano 04.12.2015 przez

Pierwsza ocena dodana została kilka dni po zakupie ok 6 miesięcy temu,samochód miał niespełna 10000 km przebiegu. Od tamtej pory doszło kolejne 10 tys km.Ocena będzie bardziej obiektywna.Nadal uważam mój wybór za właściwy.Rewelacyjna sylwetka,zwłaszcza przód auta.W wersji titanium jaką posiadam uroku dodają duże chromowane listwy boczne.Wnętrze ,również ergonomiczne,miekkie materiały deski rozdzielczej (te z twardego plastiku niestety gorszej jakości).Kolejny duży plus to zawieszenie.Wisienką na torcie jest silnik 3-cylindry 998 cm. Wszyscy znajomi się uśmiechają jak słyszą o tych parametrach :) Po przejażdżce każdy mówi ''szok'' Dokładniej plusy i minusy podam w każdej sekcji osobno. Wszystkim szukającym małego samochodu polecam przed zakupem jazdę próbna fiestą z 1.0 ecoboostem nawet jak by mieli awersje na forda i byli zdecydowani na inna ulubiona markę.

więcej »
4,69
dodano 22.05.2017 przez

Świetne auto, z genialnym zawieszeniem, zadziornym wyglądem (w odpowiedniej kolorystyce) i bardzo dobrym silnikiem. Wszyscy jednak mają wady, jakby wspaniale było gdyby Ford miał dobrych projektantów wnętrz. Ogólnie dla moich potrzeb (auto dla 2+2 dające masę frajdy) w tej klasie istnieje tylko Fiesta i Mazda 2, oba polecam szczerze, dla mnie wygrała pierwsza dzięki trochę lepszemu zawieszeniu, lepszej dostępności ASO, mniej kobiecemu wyglądowi (fiesta st-line trochę bojowo wygląda :) )

więcej »
4,77
dodano 06.12.2014 przez

Bardzo pozytywne odczucia. Bardzo przyjazny i komfortowy jak na tak male auto.Moim zdaniem Fordowi udało się połączyć dobre prowadzenie i dobry komfort. Uważam ze w tej cenie najlepszy stsunek ceny do jakości, komfortu, dobrego prowadzenia, dobrego wyciszenia i przestrzeni.Uważam ze jak na ten segment bardzo fajnie wyciszone auto.

więcej »
3,77
dodano 28.12.2016 przez

Auto zwinne, nie ma problemu z zaparkowaniem, czy zawróceniem na "3". Przy wysokich prędkościach niestety auto hałasuje, powyżej 140 km/h na zimowych oponach trzęsie. W akrętach przy wysokiej prędkości nie trzyma się drogi - podsterowność, która nie daje tyle frajdy co nadsterowność

więcej »
4,69
dodano 02.04.2017 przez

Fajne zwinne autko ,szukam każdej okazji żeby pożyczyć od żony fiestkę st-line na 17 calowych kołach fajnie się prezentuje i ten kolor candy red powala a mój s max czeka w garażu.

więcej »
4,38
dodano 13.08.2016 przez

Dobre auto miejskie, świetna manewrowość i widoczność w każdym kierunku. Na trasie z tym silnikiem wypada trochę blado ale tylko jeśli jedziemy w cztery osoby i zbagazem.

więcej »
4,15
dodano 02.11.2016 przez

Samochód bardzo udany technicznie: Świetny układ jezdny i kierowniczy oraz genialny silnik! Gdzieniegdzie można jednak dostrzec oszczędności w materiałach i wykończeniu.

więcej »
4,46
dodano 17.10.2013 przez

Ogólnie super i ładna sylwetka. Samochód na miasto i poza miasto dla 2 osób jest w sam raz. Z tyłu poza miasto w długie trasy raczej tylko dla dzieci albo niskich osób

więcej »