AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Ford
Focus
II
Kombi
Opinie
Opinie
Lista ocen
Ford Focus II Kombi
(231) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
163
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Tutaj może zacznę od seata. Jak go kupiłem byłem pod wielkim wrażeniem jego trzymania na drodze i tego jak nie wzruszenie się prowadzi przy dużych prędkościach. Dodatkowo był bardzo bezpieczny a jego podsterowność była bardzo łatwa do opanowania. Zdejmując nogę z gazu szybko wracał na swój tor. Był też w miarę komfortowy na początku wydawał mi się sztywny ale po pewnym czasie złoty środek między komfortem a prowadzeniem. Nawet nie myślałem że...
Dodane
10 lat temu
5,0
~Smieszko
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Niesamowicie zaskoczyłem się obecnością układu kierowniczego zmiennego elektrycznego. Na początku miałem wrażenie że daje mniej informacji od zwykłego wspomagania mechanicznego, ale po przyzwyczajeniu muszę stwierdzić że "coś daje, a coś zabiera". Nie jest tak łatwo teraz wyczuć stan nawierzchni ale jednocześnie kierownica reaguje na każdy przechył samochodu a nie tylko przy skręcie kół. Jeśli chodzi o zawieszenie - prawie komplet został...
Dodane
6 lat temu
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Co tu dużo pisać - ZNAKOMITY. Jest komfortowy wg mnie bardziej niż w golfie 5 a zarazem bardziej bezpośredni i lepiej trzymający sie drogi oraz bardziej przewidywalny. Ciężko wytrącić go z równowagi, a jak już straci przyczepność to lekko ucieka przód który bardzo łatwo naprostować zdejmując nogę z gazu. Co ciekawe nigdy przy takiej sytuacji zmiana obciążenia nie zarzuciła mi tyłu co właśnie potwierdza doskonale dopracowane tylne zawieszenie....
Dodane
9 lat temu
3,0
~atos55
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Sportowe zawieszenie - za twarde, może takie być ale gdzie regulacja za pomocą guzika (sport/komfort)??? Układ kierowniczy precyzyjny ale nerwowy, można ustawić, \'\'komfort\'\': czyli taki normalny ale na długich łukach trochę za bardzo oporny, \'\'normalny\'\': dla meni idealny, trochę bardziej szarpie na dziurach ale fajnie czuć jak się jedzie, \'\'sport\'\': trochę za ciężko chodzi - subiektywne moje odczuciu ale mimo wszytko przy...
Dodane
12 lat temu
3,0
~Andy
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zawieszenie w zachowaniu wzorowe nie mam nic do dodania. Za to trwałość zdecydowanie gorsza niż w jedynce. Focusy I (5 szt.) sprzedałem przy przebiegu od 280 do 350 tyś. i w tylnym zawieszeniu kompletnie nic się nie działo. W tych nowych to jakaś masakra mniej więcej od 80 tyś przebiegu zużywają się elementy stalowo gumowe w tylnich wahaczach. W serwisie oczywiście chcą wymienić całe wahacze ale można same elementy stalowo-gumowe. Problem jest...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Łukasz_piotrowski
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Jedna z największych zalet Focusa. Auto pewnie się prowadzi, precyzyjnie pracuje kierownica. Zawieszenie jest sztywne, ale komfort jest na przyzwoitym poziomie, ja bynajmniej nie narzekam. Oczywiście zawieszenie jest fajne, jak jest sprawne. Jak tylny zawias jest już do roboty, to auto lubi bujać przy gwałtownych ruchach kierownicy, podobnie jest jak wjedziemy w dziurę lub studzienkę. Remont tylnego zawieszenia jest dość kosztowny, ale...
Dodane
7 lat temu
5,0
~MaTar
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Nie będę oryginalny jeżeli powiem że układ jezdny Focusa to jego jedna z najmocniejszych stron. Sam posiadam wersję SPORT która pozwala poczuć frajdę z jazdy i szybkiego pokonywania zakrętów. Ale wersja standardowa jest równie dobra więc ocena doskonała. Pomimo sporego przebiegu trwałość elementów zawieszenia jest wzorowa - nic nie stuka a testy na ścieżce diagnostycznej potwierdzają niewielki stopień zużycia poszczególnych elementów...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Krzycho
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
No to jest rewelacja. Tato ma Focusa I z usportowionym zawieszeniem (fabrycznie) i myślałem że nie można już lepiej, a jednak można!!! Focus II to "poezja" prowadzenia i pewności zachowania się na drodze. Świetnie wyczuwalny i precyzyjny układ kierowniczy. Jak dotąd żaden samochód który prowadziłem nie miał lepszego zawieszenia. Jeszcze jedna uwaga - wersja kombi posiada tarczowe hamulce na tylnej osi!! a heczbeki NIE. I tu jest pies...
Dodane
18 lat temu
5,0
~kamk
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Wielowachacze z tyłu = więcej okresowych wydatków, remont-wymiana tulei, końcówek, zbieżność itd. wychodzi do 1000zł. ale to się robi nie częściej niż 80kkm. Dobrze trzyma się w zakrętach, pewnie. W tym aucie nauczyłem się jeździć dynamicznie, czasami zbyt ryzykownie, a zarazem nie zawiodło mnie w trudnych sytuacjach. Moje autko wyposażono w ESP, co w połączeniu z dobrym zawieszeniem, rozsądną jazdą pozwala zimą na śliskich i dziurawych...
Dodane
9 lat temu
Dziennik kosztów dla
Ford Focus II Kombi
Średni koszt
przejechania 100 km
34,67 zł
on
6,2
l/100km
pb
8,5
l/100km
lpg
10,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~norbertmag
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Układ jezdny oceniam jako całkiem udany. Samochód dobrze się trzyma drogi, dobrze się go czuje i zazwyczaj jedzie tam gdzie mu każę. Piszę zazwyczaj, bo jak drogę przymroziło to nieposłuszny się zrobił, ale chyba większość samochodów lubi wtedy swoimi drogami podążać. A tak na poważnie, poza tym, że zawieszenie jest dość delikatne i szybko się zużywa to samochód prowadzi się naprawdę dobrze i pewnie.
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
24
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Ford Focus
Zobacz 114 aut
od ręki
Ford Focus II Kombi
4,2 (394 oceny)
Sprawdź oferty Ford Focus
Wybierz silnik
1.4 Duratec 80 KM
1.6 Duratec 100 KM
1.6 Duratec Ti-VCT 115 KM
1.6 Duratorq TDCi 90 KM
1.6 Duratorq TDCi DPF 109 KM
1.8 Duratec Flexifuel 125 KM
1.8 Duratorq TDCi 115 KM
2.0 Duratec 145 KM
2.0 Duratorq TDCi 136 KM
2.0 Duratorq TDCi DPF 110 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford Focus w pigułce
Ford Focus
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Focus
Dane techniczne
Ford Focus II Kombi
Raporty zużycia paliwa
Ford Focus II Kombi
Opinie
Ford Focus II Kombi
Usterki
Ford Focus II Kombi
Publikacje
Ford Focus
Newsy
Ford Focus
Galerie
Ford Focus
Nasze pomiary
Ford Focus
Filmy
Ford Focus
Ogłoszenia
Ford Focus
Ceny aut używanych
Ford Focus
Dziennik kosztów
Ford Focus II Kombi
Opinie o instalacjach LPG
Ford Focus II Kombi
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford Focus II Kombi
Dane techniczne
607 raportów
zużycia paliwa
483 ogłoszenia
używanych
28 zgłoszonych
usterek
41 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford Focus
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy