Szukaj

Lista ocen Ford Focus IV Hatchback (26) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Silnik pozytywnie zaskakuje, Jest bardzo żwawy, choć brakuje mu mocy na niskich obrotach, ale czego się spodziewać przy takiej pojemności. W porównaniu do Superba 2.0TDI 150KM, którego użytkuję służbowo, odczucia z jazdy Focusem nie są wcale gorsze. W całym zakresie prędkości samochód sprawnie przyspiesza, Duży moment obrotowy zapewnia bardzo dobrą elastyczność, a przyspieszanie przy wyprzedzaniu nie stanowi problemu.
4,0
~Zohan
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Silnik jest zadziwiająco żwawy. nie ma problemow z komfortowa jazda nawet w warunkach autostradowych. Słyszę ze silnik od wiertarki, ale jeśli już to od wiertarki udarowej, gdyż proszę mi wierzyć ze jeśli nie jeździsz po torze to nic ci więcej nie potrzeba. Kupilem to auto po wcześniejszej jeździe testowej ST. Prowadzenie w warunkach miejskich to ta sama przyjemność, bo mocy to i tak bym nie wykorzystał.
5,0
~wiktor_dębiec
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Do momentu jazdy próbnej miałem obawy co do silnika 3cylindrowego o poj 1,0 l. Na myśl przychodziła Toyota Yaris, którą jeździłem, a po jazdach testowych szok, jak to auto się porusza. Dziś po pół roku, 10tys km przejechanych (wakacje nad Adriatykiem), uważam, że do jazdy normalnej, przepisowej ten silnik jak najbardziej się nadaje, tak jak wolnossące 1,6. Plus za niskie spalanie.
5,0
~MatN90
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Genialny silnik, z początku przeszkadzały mi wibracje na luzie 3 cylindrowego silnika, ale albo z czasem przywykłem, albo silnik się ułożył i jest lepiej, chociaż start-stop jest brutalny i najlepiej go wyłączać zawsze... Motor jest bardzo oszczędny i dynamiczny i ma fajne brzmienie. Spalanie ma lepsze niż w poprzedniej generacji z silnikiem 1.6 125 KM.
5,0
~Andrzej
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Mimo rozmiaru, dynamiczny i coraz bardziej ekonomiczny - pierwsze 2.000 km spalanie oscylowało w okolicach 7.0 - 7,5 a teraz już 7 w mieście a w trasie z prędkością 90-120 - odcinek 800 km udało się zejść do 6,1l/100 km.Genialne są dodatkowe tryby jazdy - zwłaszcza tryb sport, gdzie wydaje się jakby silnik dostał nagle dodatkowe 50 KM.
5,0
~Michał Szlązak
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silnik bez zarzutu. Jest dynamiczny i nie zwracam uwagi na to, że ma 3 cylindry. Jedynie na biegu jałowym odczuwa się, że to 3 cylindrowa jednostka. Da się zejść przy spokojnej jeździe w okolice 6l na 100 km. Brzmi dobrze. Wydech dość rasowy dźwięk. Ogólnie jest on dość głośny jak na kompakta ( nie każdemu będzie to odpowiadać).
5,0
~EcoBlue
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBlue 95KM 70kW
Byl: 1. Superb II, 2,0 TDI, 170 Manual 2. Pheaton 3,0 V6, 245, AT Z takiej perspektywy - najlepszy diesel w klasie: cichy, mocny, baaardzo oszczedny i elastyczny do tego. Przy stalej predkosci go nie slychac do 140km/h. Mimo papierowych 95 koni przyspiesza powyzej 140 bez zajakniecia. Bak miesci 52 litry.
5,0
~SlawomirP
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Dynamika wystarczająca do sprawnego wyprzedzania (tryb NORMAL i SPORT). Na 3 biegu można bez problemu przyspieszyć do prędkości 140 km/h. Podczas jazdy w kolumnie samochodów (brak wyprzedzania) świetny jest tryb ECO, wyłącza 1 cylinder i spalanie spada natychmiast w porównaniu do Normal o 0,5 l/100km.
2,0
~Tomek
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Mam przebieg 120tys.km głónie na trasach i wymieniana już była pompa wody; akumulator; dpf; 5 razy wymieniano sondę lammbda; co chwilę zapala się kontrolka silnika, wyciek oleju z silnika, prawdopodobnie będzie wymieniany cały silnik
4,0
~Wojtek Wrocek
Ford Focus IV
Hatchback 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Silnik po zmianach (turbina z tyłu) W porównaniu z poprzednią wersją bardziej warczy jak zimny. Połączenie ekonomiki z dynamiką do miejskiej jazdy. W trasie też daje radę. Ma "sportowy" tryb zwiększający dynamikę.
Ford Focus IV Hatchback