Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW 2001-2007 (27) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~fiku_miku
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
No tu to się nie popisali: WTRYSKI, TURBINA, Pompa wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa, padające czujniki położenia wału i wałka rozrządu, dwumasa, zawór EGR :/ główne usterki tego modelu. To wszystko może przerażać. Mi do tej pory tylko pompa odmówiła posłuszeństwa. Reszta okej i zaryzykowałbym jeszcze raz zakup tego samochodu ze względu na to że jest duży, pakowny, wygodny, szybki i po prostu kocha się ten wóz. Zapomniałem...
4,0
~Gero
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Co pamiętam: * padł jakiś czujnik położenia wału (nie pamiętam jakiego), wymiana 200. Auto było niezdolne to jazdy - stanęło na środku ulicy. To był jedyny taki przypadek. * lipne polskie serwisy który nie wymieniają drzwi na których pojawią się ślady rdzy (naprawiają to). Co 2 lata do ASO na usuwanie śladów korozji na drzwiach... lipa. * nie miałem problemów z wtryskami (lałem zawsze BP Ultimate) * raz wymiana dwumasy
3,0
~pawel pik
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
auto jest bardzo wygodne, dobrze skreca i naprawde fajnie sie zbiera, a jak powiedzial moj kolega ze ford naprawde zapierd..... wczesniej mialem golfa 3 tdi,bmw 3diesel, audi 98 a4 diesel, renault 01 dci, meganke 06dci, sharan, golfa 4tdi, nie chwalac sie jakies przezycia byly ale ten ford jest wart ceny, nie sluchac straszenia innych wszystko sie psuje pozdrawiam
5,0
~Andrzej
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Filtr EGR należy regularnie czyścić, jest jednak łatwo dostępny i każdy mechanik sobie z nim poradzi (odkręcić 4 śruby, pędzelek z benzyną i gotowe), pękający wąż interqulera, należy go wzmocnić taśmą i opaskami. W sumie nic poważnego. Najważniejsze silnik i części eksploatacyjne bez zarzutu
3,0
~Tomek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
rozleciało się koło pasowe, właśnie padła turbina po 325 tys. km (tylko wymiana), padł wentylator - skończyły się szczotki: propozycja wymiany całości za 1600 zł. Kupiłem szczotki za 20 zł i wymieniłem sam, rozkalibrował się komputer (sygnalizowało uszkodzone wtryski)
3,0
~mondziarz
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Samochód raz wylądował na lawecie (zapchany EGR). Ominęła mnie regeneracja wtryskiwaczy, poprzedni właściciel wymieniał turbo (120 tys.), choć tu raczej winny raczej pazerny serwis ASO. Poza tym olej, filtry i tylko paliwo z markowych stacji!
1,0
~Andrzej
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
No to tak: non stop problemy z klimatyzacją, wymieniony już blok silnika, problem z wtryskiwaczami, zepsuł się wiatrak w silniku i wzrastała temperatura na czerwone pole po włączeniu klimatyzacji, zepsuło się sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki.
1,0
~Bob83
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
- usterki standardowe: tj: wtryski oddane do regeneracji (700zł sztuka x4) +wymiana filtra paliwa. Geometria turbiny zatarła się regeneracja z wymianą, zmianą oleju, filtra oleju (1500zł) Dwumasy się nie doczekałem (na szczęście)
2,0
~Tomek P
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Długa historia: wtryski, przegub, sprzęgło, dwumasa, sprężarka, przewody klimy, rozrusznik, drążki. Nie licząc eksploatacyjnych: tarcz , klocków, oleju, filtrów, jest tego tyle, że 2 to daję z sympatii do marki po Focusie.
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo III Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~krystian110@wp.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Długo go nie mam, ale nic poważnego nie było, trzeba lać dobre paliwo, bo słyszałem, że siadają wtryskiwacze, a to jest droga rzecz. Nieciekawe blachy- rok 2003 a ranty drzwi już rdzewieją, ale ten typ tak ma.
Ford Mondeo III Kombi