Szukaj

Lista ocen Ford Mustang V Coupe (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~ms007
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Umówmy się, nie jest to dzieło sztuki inżynieryjnej. Znam wiele bardziej udanych automatów, a DSG, które posiadam w drugim samochodzie przewyższa skrzynię Mustanga o lata świetlne. Jest zdecydowanie za wolna w trybie automatycznym. Przy ręcznym przełączaniu jest trochę lepiej, ale sporo brakuje do ideału. Zdecydowanie za długo "myśli" przy mocnym wciskaniu gazu i chwilę jej zajmuje zrzucenie biegu zanim auto zacznie przyśpieszać....
3,0
~K?/
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
W moim przypadku, pomimo małego przebiegu i prawidłowego serwisu praca skrzyni biegów mi nie odpowiadała, Wiedziałem, że jest to prymitywny stopniowy automat, niby pracował poprawnie, ale miałem kilkanaście aut z automatami, a jedynie tu ciągle obawiałem się, ze coś jest nie tak jak trzeba. Panowie w serwisie automatów pewnie urządzali sobie niezłe żarty widząc mnie znowu ze sprawnym autem;) Tak czy inaczej, żałowałem, że nie poszukałem wersji...
5,0
~ass
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Automat znany m.in z Jaguara S-Type (zubożony o sekwencyjną zmianę biegów). Generalnie biegi zmienia płynnie, ale czasem na niskich obrotach potrafi lekko szarpnąć. Domyślnie skrzynia jest zaprogramowana na jazdę ekonomiczną. Nie ma trybów (eko, sport itp), ale skrzynia zmienia charakter pracy wraz z głębokością wciśnięcia pedału gazu. Im mocniej wciskasz tym później skrzynia zmienia bieg na wyższy.
4,0
~Leszek
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Automat: sprzęgło hydrokinetyczne nie tak dobre jak w audi - gorzej reaguje gdy jest rozgrzane. Jadąc autostradą po wciśnięciu pedału gazu redukuje z 6 na 4- ale to można ominąć przełączając na tryb S i ręcznie wrzucić 6. Bieg 6 jest stosunkowo wysoko aby można było wygodnie jechać na trasie.
3,0
~cezar
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Zmiany biegów, reakcja silnika na przełożenia - bez zastrzeżeń. Nie jest to małe autko miejskie, więc naciskając pedał sprzęgła trzeba trochę użyć siły i biegi wchodzą bardziej sztywno. Gorzej ze sprzęgłem, bo stockowe jest słabej jakości i nawet po 30 tys. km trzeba wymieniać.
4,0
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Pracuje poprawnie, jak ktoś chce agresywniejszą, to musi zainwestować w strojenie, lub niech szuka manuala. Dodatkowo trzy biegi 'górskie' (1,2,3), które dają namiastkę manuala i nadbieg w automacie, który daje namiastkę ustawień sportowych.
5,0
~czlowiek
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Skrzynia automatyczna...mozna tez ruszyc z 1 biegu i przelaczyc na 2 i 3 jak w manualu...Mozna wlaczyc D i wcisnac boczny wylacznik O/D wtedy sportowo chodzi automat ciagnie na biegach super sprawa .Mozna tez z gorki dac na 3 i fajnie hamuje silnikiem
4,0
~Mateusz
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Mogła by być ciut lepiej synchronizowana ale przy spokojnej jeździe działa porwanie . Trzeba przyzwyczaić się do gazu i poczuć kiedy zmienia biegi by nie wpaść w poślizg kiedy to oczywiście nie jest naszym zamiarem
5,0
~artur_stępień
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
W miarę krótki skok skrzyni, ale sprzęgło jak w Ursusie C360. Więc noga Pudzianowskiego wskazana.
3,0
~AN
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Skrzynia automatyczna działa ospale, wyprzedzanie trzeba planować z sekundowym zapasem.
Ford Mustang V Coupe