Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 (78) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~karol14789
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik w tym aucie jest od peugeota dokładnie z modelu 407 jak mówił mój elektronik. Ten sam silnik jest stosowany w volvo V50. Nie wierzyłem dopóki dopóty elektronik sam mi nie otworzył maski swojego auta i nie ściągnął obudowy górnej. Odpalając volvo silnik miał taki sam dźwięk yle że przy volvie jest głośne włączenie sprężrki klimayzacji a w Fordzie jej nie słychać przy włączaniu. Silnik jak na turbo diesla bardzo zrywny jak dla mnie. Nie...
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ten silnik to mocna strona auta. Dynamiczny, ekonomiczny i bezawaryjny. Przy wymianach części eksploatacyjnych wg planu bardzo trwały, dopiero przy 200 tys turbina zaczęła \"opóźniać\" ale i tak trzyma moc. Przez 200 tys jeden wyciek oleju przez zimering na rozrządzie. Cykl mieszany 20% trasa/80% miasto spalanie na poziomie 7-7.5. Nie lubi \"mulącej\" jazdy. Jak na początku oszczędzałem go to często komputer wywalał błąd. Przy \"mulącym\"...
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
140 KM w dieslu R4 oczywiście nie ma porównania z silnikami 3 litrowymi czy większymi. Ale w swojej klasie jest - moim zdaniem - znakomity i wystarczający do tego samochodu ważącego 1,7t. Starty ze świateł nie są problemem, także szybka jazda autostradowa czy wyprzedzanie ciężarówek. Trzeba tylko pamiętać że w przypadku obciążenia samochodu 5 osobami i z pełnym bagażnikiem jego możliwości wyprzedzania będą ograniczone. Ale to wydaje mi się...
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Kultura pracy silnika jest na zadowalającym poziomie, jak na technologie TDCI mogło być ciszej, ale ogólnie i tak jest ciszej niż w TDI. Przy rozgrzanym silniku do 120 km/h silnik jest bardzo cichutki. Z hałasem jest gorzej powyżej 160 km, ale nie można aż tak narzekać. Elastyczność jest świetna, jedynie drobna turbo dziura na 2 biegu może przeszkadzać. Jednak to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
~johop
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik cichy, równo pracujący. Najbardziej obawiałem się niezbyt wysokiej jak na tą wagę mocy. Przy 20.000 km pojechałem na hamownię i okazało się, że koników jest 155, a max. moment obrotowy to 347 Nm przy 2180 obr/min!!! Na klimie 151 KM. Wcześniej też ktoś pisał, że dostał 15 KM gratis, więc chyba często (jeśli nie zawsze) się tak zdarza.
5,0
~Radek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Póki co bez uwag, dynamiczny, bardzo oszczędny, denerwuje powolna reakcja na gaz i trzeba się do tego przyzwyczaić. Moje auto w tej chwili nie ma już DPF a moc została podniesiona do 170KM - tak to auto powinno jeździć od nowości, z wyprzedzaniem w tej chwili nie ma żadnych problemów, a spalanie pozostało na takim samym poziomie.
5,0
~Konrad S
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik jak dla mnie mistrzostwo świata. potrafi swobodnie lecieć po autostradzie 200 bez zadyszki ( wtedy spalanie kolo 10L) oraz spokojnie od 90 do 120 wtedy (spalanie bliżej 5L) mogę zapewniać że 6,7 -7 litrów nie przekroczy . Chyba że komputer przekłamuje bo go nigdy nie sprawdzałem
5,0
~Babu
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
2.0Tdci, 140km, brak filtra. Przy odpowiednim traktowaniu sprzęgła i turbiny będzie służył długo bez najmniejszego problemu. Turbodziury brak a jak na obrotomierzu zbliża się dwójka to budzi się w nim kapitalna moc. Mocniejszy silnik jest potrzebny chyba tylko osobom oczekującym wyścigowych wrażeń.
5,0
~ARS
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Do Kultury pracy silnika nie mam zastrzeżeń, przy zimnym silniku klekocze, ale tak robi każdy silnik diesla. Elastyczność silnika jest tez na dobrym poziomie 340 Nm jest wystarczające. Trochę przeszkadza turbo dziura, ale nie jest najgorzej - mozna się przyzwyczaić.
5,0
~Maciej
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik 2.0 Tdci jest optymalny do tego samochodu. Elastyczność w normie, ale bez fajerwerków. Mniejszego silnika bym nie polecał zbyt duży i ciężki samochód. Jak ktoś ma kasę to warto zastanowić się na 2.2 tdci. Jednak nie jest konieczne ponieważ 2.0 tez sobie dobrze radzi
Ford S-Max I Van