Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 (78) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~michoteczek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik to mocna strona auta. Jak na masę auta i objętość karoserii uważam, że jest wystarczająco mocny i ekonomiczny. Nie jest awaryjny. Polecam. Przy minimum wiedzy o traktowaniu DPF-a oraz turbiny nie ma żadnych problemów. Tylko olej i płyny i heja.
5,0
~Czarek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wyobrażam sobie słabszego silnika; ten samochód jest ciężki. Może na równiny Begii wystarcza 125 KM, ale w Polsce i z bagażem- byłoby bardzo dostojnie. Jest różnica z większymi kołami- jeśli Was stać, weźcie koła 17calowe- albo 18.
5,0
~fan
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
dynamiczny i oszczędny,trochę miasta i trasy pali równo 6 litrów,(sprawdzone przy tankowaniach do pełna),a wolno nie jeżdżę,jak na razie po kupnie żadnych problemów,kupiłem sprowadzonego z pewną historią i przebiegiem,
4,0
~maciekson_85
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik stworzony na trasy, w mieście dużo wachlowania biegami. Przy 100 kmh na 6 biegu mniej niż 2 tys. obrotów = ekonomia. Da się sprawnie jeździć nawet z kompletem pasażerów. Silnik to sprawdzona konstrukcja od PSA.
5,0
~bieniek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Super 140km daje radę jak na taką budę. Spalanie w trasie 6,0-6,3 litra na setkę normalnej jazdy. Jak się kręcisz po okolicy i mieście to będzie i 9 litrów na setkę. Średnio myślę że można koło 7 litrów liczyć lub coś koło tego.
4,0
~adig
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Dynamika dobra, elastyczność też. Denerwujące drobiazgi - regularnie zapalający się check dotyczący osprzętu turbodoładowania. Nie bierze oleju, ma "turbodziurkę". To silnik PSA znany u francuzów jako HDi.
4,0
~Loro
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Cały czas jeździ na syntetyku 5W30 formuła F nie zauważyłem większego ubytku oleju Male wycieki w okolicach turbiny, za około 20 tys.km. będzie wymagała regeneracji. Silnik pracuje cicho,ciepły wewnątrz praktycznie niesłyszalny.
5,0
~esmaks
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
To zdecydowanie najlepszy diesel jaki miałem do tej pory!! Świetnie radzi sobie z tym ciężkim autem. Auto jest dynamiczne i elastyczne na czwartym i piątym biegu. Ten sam motor w nowym Mondeo wydaje się głośniejszy!
5,0
~Wojtek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik wspaniały. Przejechałem 50tys km i ani razu nie zgasł, nic się nie dzieje. Elastyczny i cichy. Rzekomo to bardzo dobry silnik diesla z Peugeota (PSA). Spala niemało i niestety nie jest najcichszy.
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~ph71
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Zadziwiające jak sprawnie tak stosunkowo niewielki silnik napędza tak ciężkie auto (bez mała 1800kg). Przy tym jego maniery są bardzo przyzwoite, niejedna benzyna, którą jeździłem była głośniejsza.
Ford S-Max I Van