Szukaj

Lista ocen Ford Scorpio I (135) - Silnik

Na liście zabraknie 113 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~schecter
Ford Scorpio I
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Silnik świetnie sobie radzi z tym dosyc ciężkim autem. 2 miesiące temu silnik był wymieniany bo poprzedni juz puszczał olej i generalnie był w nieopłacalnym naprawy stanie. Rozrząd na łańcuchu - łańcuch pękł 3 razy co skutkowało wymianą zaworów oraz naprawą całego rozrządu. Poprzedni silnik jest teraz jako dawca do tego nowego. Nowy udało sie kupic na szrocie i jest to okazja bo oceniając go to ma jakies 100 000km przebiegu czyli jeszcze...
1,0
~Michał
Ford Scorpio I
Hatchback 2.5 TD 116KM 85kW
Ciągle się psuje totalny złom. Mają tak namieszane, że nawet filtra paliwa nie idzie zmienić bez pojechania do serwisu. Jadąc gdzieś dalej , trzeba wziąć drógi akumulator, bo alternatory w tym szajsie padają. W moim Scorpiu mam już czwarty alternator, który znowu muszę wymienić. Części nie można dostać, a jak już to drogie. Na silnik wydałem już około 3tys. zł.
4,0
~jacek.r@op.pl
Ford Scorpio I
Sedan 2.9 i 145KM 107kW
Na benzynie kultura pracy silnika jest bez zarzutu pod warunkiem,ze nie zawodzi silniczek krokowy wolnych obrotow.Gorzej jest po przejsciu na gaz[problemy z wolnymi obrotami].Byc morze jest to wina parownikowej instalacji gazowej.Borykam sie z tym problemem od momentu zalozenia instalacji czyli od ok.6lat i zaden "magik" nie moze temu zaradzic.
5,0
~scorpio2.0
Ford Scorpio I
Kombi 2.0 i 120KM 88kW
wg mnie najlepszy silnik dla tego modelu pod względem ekonomi i bezawaryjności. Ładnie się zbiera, cicho i równo pracuje mimo 260 tys. za sobą, dobrze przerabia się na gaz 2.0. Polecam modele Scorpio I (1992 do 1994 roku) Nowsze modele są bardziej awaryjne, droższe w utrzymaniu i trudniej do nich dokupić części z 2 ręki.
4,0
~thomas
Ford Scorpio I
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Profilaktycznie po zakupie zmieniłem łańcuch rozrządu+napinacz, uszczelniacze zaworów i świece, co 10.000 zmiana oleju (Mobil 1 mineralny) i przez 2 lata silnik mnie nie obchodzi :-) 2.0 trochę mułowaty jak na 1,5 tony (11,2 do 100), ale na paliwie 98 trochę lepiej Podobno najlepsza niezawodność właśnie 2,0 DOHC EFI
4,0
~totosty@tlen.pl
Ford Scorpio I
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Instalację mam od 6 lat, wymieniłem rok temu parownik, nie miałem kłopotu jak zacząłem tankować na Orlenie, na innych stacjach po zatankowaniu gazu wariował mi obrotomierz (skoki), zauważyłem że zaczyna mi kopcić.Silnik pracuje równo, elastyczny dobre przyspieszenie, nie narzekam. Użytkuję go codziennie.
4,0
~Adaś
Ford Scorpio I
Kombi 2.0 i 120KM 88kW
witam.Kupiłem sobie Scorpio 2l DOHC na gazie jakieś 6 miesięcy temu i do tamtego czasu byłem pod wrażeniem tego niesamowitego samochodu jednak do czasu. Od jakiegoś czasu mam problem z jego zapalaniem i z wonlymi obrotami.Czy ktoś mi może podać tego przyczynę??Mój email bliste@op.pl
4,0
~tn23@op.pl
Ford Scorpio I
Kombi 2.0 i 120KM 88kW
Doskonaly samochod, nie wyobrazam sobie nic lepszego za ta cene, ze wzgledu na swoje gabaryty jest przede wszystkim bardzo wygodny a do tego bezpieczny. Zachecam do kupna tego auta jezeli potrzebujesz czegos wygodnego niedrogiego i bezpiecznego, pozdrawiam uzytkownikow.
4,0
~playandwin24
Ford Scorpio I
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Silnik po remoncie... nowa uszczelka i głowica po regeneracji... Wcześniej miałem Mondeo V6 i szczerze mówiąc nie widzę za bardzo różnicy w mocy i osiągach między 170KM i 120KM w Scorpionie.... Silnik prosty w naprawach i tanie części...
5,0
~cewnix
Ford Scorpio I
Kombi 2.9 i 145KM 107kW
Super dzwięk. Nigdy mnie nie zawiodl, powodem jest pewnie malo wysilony motor i jego niezniszczalna konstrukcja:) spalanie na poziomie 15-18l gazu nie przeraza, przeciez nie bedzie nikt wymagal spalania przy takiej pojemnosci jak w 1.4;)
Ford Scorpio I