Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus (81) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mazzi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Parkuje się lepiej niż autkami miejskimi. Wspomaganie jak marzenie, żadnego zmęczenia rąk. Na nasze bezdroża zawieszenie jest dobre i się nie psuje. Kolumny McPersona przy tym zawieszeniu to popierdułki. Po kilkudziesięciu tysiącach wybiją się gumy i wszystko się telepie. Zawieszenie wysokie i ładować można do oporu bo odbojniki przy tylnej osi i tak bardziej się nie ugną. Może ktoś ma uwagi do tylnego napędu? Ja nie , bo jest trwały a przy...
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Ludzie którym przeszkadza zawieszenie poloneza. Taki właśnie powinien być każdy samochód! Poloneza trzeba umieć prowadzić,to autko dla PRAWDZIWYCH kierowców,a nie szpanerów w BMW którzy mają kontrole trakcji i nie wiadomo co jeszcze. Zawieszenie płynnie wybiera nierówności,jest ciche i komfortowe,a przede wszystkim zapewnia niesłychaną frajdę z jazdy. A przecież o to właśnie chodzi:)
3,0
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Co do własności jezdnych. Auto słabo zachowuje się przy większych szybkościach tj. 120-130km/h. Ma za wysokie zawieszenie, nosi go. Zakręty też raczej mogłoby lepiej pokonywać. Awaryjność prawie wcale: dotąd 3 albo 4 wymiany końcówek drążków kier. wymiana ok 100 tys. tylnych amortyzatorów i chyba trochę na wyrost to było zrobione. Raz wymiana jakichś tulei z przodu koszt ok 120 zł. Poza tym nic.
3,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Układ jezdny!!! Czy w polonezie on wystepuje, chyba tak. :) Jest maksymalnie prosty, jest tak prosty, że daje sie we znaki czasami. Ale za to jest doskonale przystosowany do naszych dróg. Samochód nurkuje podczas hamowania, giba się na boki w zakretach, na wybojach rzuca, ale za to uczy pokory, a w czasie naprawy zawieszenia uśmiechamy się patrzac na wydatki remontu.
5,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Duży plus za wspomaganie kierownicy. Podwozie powzala na wygodną jazdę ale niezbyt sportową. Mnie odpowiada i jazda nie powoduje negatywnych wrażeń. Niezłe hamulce. Edit po 2 latach : słaba jakość końcówek drążków kierowniczych mimo, że montowałem najlepsze jakie były dostępne - starczyły na około rok czyli jakieś 20 tys km. Na szczęście jedna końcówka kosztuje raptem 15 zł.
3,0
~grzesliz@op.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
dość dobrze trzyma kierunek na wprost ale nie bardzo lubi gwałtowne ruchy kierownicą, niezłe hamulce lucasa. Ogólnie w gdy jedziemy tempem przeciętnego samochodu wszystko jest w porządku, doskonałym dodatkim jest wspomaganie kierownicy
5,0
~specjalista
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Atu plus prowadzi się dużo lepiej niż Caro MR93. Nie wynosi przodem w zakręcie, poza tym ma wspomaganie kierownicy. Jedynie na śliskim jest nieco bardziej nadsterowny niż wersja Caro ale w tylnym napędzie chyba o to chodzi :)
2,0
~Bertone
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Podwozie to masakra. Na zakręcie w ogóle pochyla się silnie, ale po drobnych modyfikacjach układu jezdnego nie jest tak źle...Po prostu polski Lincoln :-) Duży plus za wspomaganie kierownicy, to przydatny dodatek.
2,0
~Aro...
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Auto totalnie czule na jakiekolwiek podmuchy wiatru. Resory piurowe to jakas pomyka. Trzeba sie przyzwyczaic do dziwnego kolysania. Pozatym mam wspomaganie. No ono dziala naprawde ok. Nawet w miejscu kierownica paluszkiem.
5,0
~pcquattro@tlen.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Zawieszenie jest miękkie i takie lubię. Jest odporne na polskie drogi. Po 7 latach do wymiany tylko końcówki drążków kierowniczych. Jedyna wada to ryzyko przy prędkości pow. 130 km/h. Wychyla się na szybko pokonywanych zakrętach.
FSO Polonez Atu Plus