AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
FSO
Polonez
Atu Plus
1.6 GLi 76 KM 56 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
(10) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Na liście zabraknie
9
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Autko spisuje się na medal.Z odpalaniem nigdy nie było problemów, odpala w największe mrozy i ogólnie zawsze. Mam poloneza około roku,ale nic sie nie popsuło. Dosłownie.Wcześniej jeżdziłem Caro i muszę przyznać że także zaskoczył mnie swoja bezawaryjnością.Wszystko po prostu zależy od tego czy ktoś dba o samochód,czy też ma go głęboko w nosie i zupełnie nim się nie interesuje,ale takie osoby nie powinny kupować Poloneza.
Dodane
13 lat temu
3,0
~specjalista
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Zależy w jakim stanie auto się kupi. Jak zadbane to drobiazgi wyskakują jak w każdym samochodzie. Jesli sie kupi auto z zaniedbanymi drobiazgami wydaje się ich sporo. Ja musiałem wymienic końcóki drążków(po 15 zł), uszczelnienie w tylnym moście(9zł) i włącznik świateł bo się zaciął (3,5zł). Jedynie zaprawek na rdzawki mi się nie chciało robić. Słabo konserwowane egzemplarze korodują punktowo.
Dodane
17 lat temu
5,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Dobrze utrzymany Polonez jest samochodem niezawodnym. Edit po 2 latach : końcówki drążków kierowniczych, krzyżak na wale napędowym, tuleja wahacza, linka hamulca ręcznego, korozja rantów drzwi. Wszystkie usterki kosztowały maksymalnie po kilkadziesiąt złotych każda. Poza tym normalne wymiany eksploatacyjne. Myślę, że jest nienajgorzej jak na 12-letniego poloneza.
Dodane
18 lat temu
3,0
~Sylwek(STACHO)
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W polonezach od zawsze dokuczały drobiazgi niestety i tego modelu to nie omineło, jednak naprawa tych drobiazgów to śmiesznw pieniądze, a niekedy to tylko poświęcenie chwilki czasu na dopieszczenie swojej maszynki.
Dodane
13 lat temu
3,0
~donkrs
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
regulator napięcia wymieniało się raz do roku pompka spryskiwaczy pompa paliwa no i oczywiście jak to w polonezie krzyżaki wału napędowego i blacha :P i byłbym zapomniał rozrusznik
Dodane
16 lat temu
3,0
~lubelak
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Niezawodnosc?? hmmm tego sie nieda a napwno nie w moim egzemplazu czesto ale zto male usterki w sumie nie dziwie sie poprzedni wlasciciel zaniedbal go
Dodane
15 lat temu
4,0
~Damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Zdarzają się, ale to prosta konstrukcja i samemu można większość napraw wykonać. Nekają mnie wycieki oleju z silnika.
Dodane
16 lat temu
3,0
~garland (at) poczta.fm
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
No właśnie droobiazgi dają w kość - o to zbiornik wyrównawczy, a to ograniczniki drzwi, a to wreszcie zaczep klapy bagażnika
Dodane
22 lat temu
5,0
~martyna
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Tłumik końcowy - tyle pamiętam, że przez dwa lata wymieniłam. Poza tym klocki hamulcowe i płyny.
Dodane
18 lat temu
Usterki
FSO Polonez
Liczba wpisów:
23
FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Zaworek nagrzewnicy
Brak połaczenia silnika z masą
nie zapala na benzynie
Zobacz więcej
usterek
5,0
~Pkr
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Brak usterek.
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
3,9 (19 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 103 KM
1.5 75 KM
1.5 GLE 82 KM
1.6 GL 87 KM
1.6 GLi 76 KM
1.6 GSi 84 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Opinie
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Usterki
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
FSO
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Atu Plus
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
9 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy