Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 (10) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Autko spisuje się na medal.Z odpalaniem nigdy nie było problemów, odpala w największe mrozy i ogólnie zawsze. Mam poloneza około roku,ale nic sie nie popsuło. Dosłownie.Wcześniej jeżdziłem Caro i muszę przyznać że także zaskoczył mnie swoja bezawaryjnością.Wszystko po prostu zależy od tego czy ktoś dba o samochód,czy też ma go głęboko w nosie i zupełnie nim się nie interesuje,ale takie osoby nie powinny kupować Poloneza.
3,0
~specjalista
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Zależy w jakim stanie auto się kupi. Jak zadbane to drobiazgi wyskakują jak w każdym samochodzie. Jesli sie kupi auto z zaniedbanymi drobiazgami wydaje się ich sporo. Ja musiałem wymienic końcóki drążków(po 15 zł), uszczelnienie w tylnym moście(9zł) i włącznik świateł bo się zaciął (3,5zł). Jedynie zaprawek na rdzawki mi się nie chciało robić. Słabo konserwowane egzemplarze korodują punktowo.
5,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Dobrze utrzymany Polonez jest samochodem niezawodnym. Edit po 2 latach : końcówki drążków kierowniczych, krzyżak na wale napędowym, tuleja wahacza, linka hamulca ręcznego, korozja rantów drzwi. Wszystkie usterki kosztowały maksymalnie po kilkadziesiąt złotych każda. Poza tym normalne wymiany eksploatacyjne. Myślę, że jest nienajgorzej jak na 12-letniego poloneza.
3,0
~Sylwek(STACHO)
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W polonezach od zawsze dokuczały drobiazgi niestety i tego modelu to nie omineło, jednak naprawa tych drobiazgów to śmiesznw pieniądze, a niekedy to tylko poświęcenie chwilki czasu na dopieszczenie swojej maszynki.
3,0
~donkrs
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
regulator napięcia wymieniało się raz do roku pompka spryskiwaczy pompa paliwa no i oczywiście jak to w polonezie krzyżaki wału napędowego i blacha :P i byłbym zapomniał rozrusznik
3,0
~lubelak
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Niezawodnosc?? hmmm tego sie nieda a napwno nie w moim egzemplazu czesto ale zto male usterki w sumie nie dziwie sie poprzedni wlasciciel zaniedbal go
4,0
~Damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Zdarzają się, ale to prosta konstrukcja i samemu można większość napraw wykonać. Nekają mnie wycieki oleju z silnika.
3,0
~garland (at) poczta.fm
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
No właśnie droobiazgi dają w kość - o to zbiornik wyrównawczy, a to ograniczniki drzwi, a to wreszcie zaczep klapy bagażnika
5,0
~martyna
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Tłumik końcowy - tyle pamiętam, że przez dwa lata wymieniłam. Poza tym klocki hamulcowe i płyny.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
10,0
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pkr
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Brak usterek.
FSO Polonez Atu Plus