Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu (63) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~rolecki
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
wymiana simeringu i flanszy w moście wymiana pompy wody wymiana łożysk i szczotek w alternatorze wymiana uszczelki po głowicą,wymiana po 150 tys.km drążków reakcyjnych z tyłu,wymiana skrzyni biegów bo rozsypał się simering w skrzyni na wałku głównym i przez to wysypało się łożysko wymieniłem skrzynie bo miałem drugą a tak było szybciej,wymiana krzyżków i łozyska oporowego na wale napędowym i kupę innych rzeczy o których już nie pamietam
5,0
~malinowski28@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Atu 1.4 103KM 76kW
to naprawdę dziwne ale po przejechaniu prawie 130000 km (w tym około 20000 południowym pasem autostrady A4 na odcinku Legnica - Wrocław, kto tędy jechał ten wie o co chodzi) nic się w tym samochodzie nie zepsuło, należy jednak dodać, że auto było regularnie serwisowane (wymiana płynów, filtrów, klocków ham. i innych materiałów eksploatacyjnych)
4,0
~MLP
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
doprawdy drobiazgi , ale do największych mankamentów można zaliczyć wyjący most no i słaby silnik to już bądz co bądz wiekoea konstrukcja gdyby do produkcji weszły jednostki od Fiata 132 1,6 - 2,0 z dwoma wałkami w głowicy to była by to miażdżąca przewaga dla zachodniej konkurencji w tym względzie.
2,0
~Yaroslav
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
wlasciwie to naprawiam cos srednio raz na miesiac... w tej chwili jest do wymiany krzyzak i musze cos zrobic z rozruchem sprawdzalem juz chyba wszystkie mozliwosci i nadal nie ma poprawy w tej chwili musze go krecic ok 10 razy zanim zalapie nie mam pojecia co jest nie tak:/
4,0
~dago
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Przez 9 lat eksploatacji dwie usterki zupełnie unieruchamiające - raz było to moduł zapłonowy,drugi raz tez cos tam z elektroniki. Raz wskutek zarzucenia benzyna przepalił sie katalizator-założyłem uzywany od jakiegos zachodniego,koszt niewielki.
5,0
~l.i.s@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
O dziwo - od roku 96\' ani jednej poważnej usterki!!! Samochód nigdy nie zawodził. Może to kwestia szczęśliwego egzemplarza, może regularnego serwisu. Tak, czy owak wiele samochodów innych marek nie może się tym pochwalić.
4,0
~suxen@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Wymiana uszczelki pod głowicą (podobno przez LPG) i cały przedni zacisk hamulca - te niestety mają tendencję do zapiekania się jak się ich nie dogląda (uszkodzone osłonki) i to wszystko (oby tak dalej)
3,0
~marekkeram@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
nagle zepsul sie modul zaplonowy z cewkami (koszt okolo 1400 zl) - wazne zeby zamontowano go w ASO (gwarancja na montaz) poniewaz u mnie, po zamontowaniu nowego, okazalo sie ze podzialal 1 dzien
5,0
~Morek
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Calkowicie niezawodny. Jedyna co wymienialem to olej :))) Raz jeszcze zawiadl kierowca za mna i musialem zderzak i lampe wymienic. Maluszek do kasacji :))))) Czolg to czolg!!!!
4,0
~darek
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Oprócz eksploatacyjnych wymian to: wymiana przekładni kierowniczej przy 98 tyś km , uszczelnienie nagrzewnicy, końcówki drążków kierowniczych. OCENA:[4+]
FSO Polonez Atu