Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro (444) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 529 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~herbu@interia.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Do przebiegu 80000 km bylo w zasadzie bezawaryjnie. Obecnie juz trochę gorzej. Tarcze wymieniane co 30000 km (koszt 40 zł), wymienione wszystkie uszczelki w silniku - od tamtej pory spokój, hamulce przednie lubią się blokować ale zawsze samo przechodzi po przejechaniu 2-3 km, ręczny w zimie nie do użycia. Mimo ze by malowany 2 laat temu znowu rdzewieje, na szczęscie wszystko da sie szybko i tanio usunąć. Instalacja LPG potrafi sie sama...
3,0
~Mirek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Duże rodzinne auto. Bagażnik może płytki jak na taką dużą furę, ale mozna go załadować podach, jak się wywali deski osłaniajace. Wziłem nim łóżka, szafki, wózki, 1 tonę materiałów budowlanych (siadł na glebie jak bolid). Samochód jest zaskakująco niezawodny, pomijając drobiazgi typu awaria klamki, cięgła ciepłego powietrza, sprężyny gazowe klapy bagażnika itp. Rdza szamie głównie drzwi. Awarie wynikają głównie z żywotności podzespołów, jak w...
3,0
~SZPROT
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Po 10 latach jazdy na gazie polonez zaczyna się byntować i czasami odmawia posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie. No i wtedy człowiek się wstydu może najeść. Ale i tak podziwiam to auto bo wytrzymało 10 lat na gazie i to w naprawde dobrym stanie remont silnika jest konieczny ale poldek zapracował sobie już na to. Jestem zadowolony z nadwozia blachy prawie w nie naruszonum stanie dotrwały do diś. Nie licząc lekkich puknięć o jakieś...
4,0
~Piotr - Fan Poloneza :D
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Tutaj jest nieźle, jak się dba i wymienia się rzeczy, które wymagają wymiany z racji wieku, albo korozji to nic się nie psuje. Ba powiem więcej przez dłuższy czas nie działał mi licznik kilometrów, a autem wcześniej jeździł inny członek rodziny i nie zdążyłem wymienić rozrządu na czas i pękł, to nic się nie pogięło po prostu pasek się zerwał i nic więcej, więc można powiedzieć w moim przypadku, że auto jest odporne na jakieś drogie usterki :P.
4,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
raz tylko z mojej winy stanoł na drodze, nie chciało mi sie dolać płynu chłodzącego przed wyjazdem do miasta, to był piękny lipcowy dzień, temp, w słońcu z 50 stopni, i wentylator szalał w korkach cały czas, po tym fakcie już było coś nie tak, po 2 miesiącach wyplół uszczelkę pod głowicą, na szczęście płyn poszedł na zewnątrz a nie do tłoków, koszt operacyjny 800 PLN :) nie drogo i nie odczółem tego w portfelu.
4,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Miałem jedną poważna usterkę - awaria modułu sterowania silnikiem. Wydatek nie mały (4000zl), ale wina nie byla po stronie Rovera, tylko kiepskiej jakosci elektroniki FSO, a dokładnie alarmu. Odradzam używania go, jeśli go masz, to najlepiej go wyłącz tym małym kluczykiem. Z innych usterek, to częstą jest sprzegło i tylny most, ale to raczej po 100 tys, chyba, że ktoś bardzo ostro jeździ.
2,0
~cygan8338
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
zerwanie sie linki sprzegla[2 razy w ciagu 3lat],awaria lożyska oporowego sprzegla[nastepstwa to wymiana calego sprzegla] ,zerwanie gwintu w glowicy 4tej swiecy,awaria kopułki aparatu zaplonowego,awaria wału pednego[zerwal sie krzyzak przy jezdzie na wprost ].brak ładowania ,przyczyna awaria stacyjki,w ostatnich dniach uzytkowania zaczeło sie z hamulcami[zapowietrzały sie]
5,0
~KOWAL POLDAS DRIVER FSO SPORT TEAM
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
jeszcze nigdy nie stanął w drodze. Jak się coś zepsuło zawsze o własnych siłach docierał do warsztatu. Pważniejsze usterki i naprawy jakie robiłem za swojej kadencji (40 000km): remont hamulców, wymiana korektora hamowania, wymiana łożysk półosi tylnego mostu no i to na tyle. + oczywiście to co zawsze trzeba robić wymiany klocków, filtrów, płynów i regulacje.
3,0
~Prawda o poldku:)
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
pękł pierścień w wyniku pregrzania; przez jeżdżenie na wysokich obrotach, na gazie przepalił sie zawór, ale gdzyby jeździć nim w miare rozsądku to można i przejechać 300000km (znam tkiego typa i jeździ na gazie od począdku, ale on nie przekraca 4tys obrotów silnika i nadal jeździ bez problemów), jak sie dba i robi regularne przeglądy i wymiany olejów to można nim długo pojeździć

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~poldek
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Normalne sprawy eksploatacyjne. Ostatnio uszczelniacze na wale bo troche cieklo no i rozrzad. ale to byly zadawnione sprawy poprzedniego wlasciciela. Problemem sa przednie szyby. Podczas jazdy po naszych drogach gdzies jest problem w jej mocowaniu i pekaja. Wielu ludzi jezdzi z ryskami pekniec. To chyba najwiekszy problem. A ze rdza byla w standardzie no to kazdy wie
FSO Polonez Caro