Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 (50) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
raz tylko z mojej winy stanoł na drodze, nie chciało mi sie dolać płynu chłodzącego przed wyjazdem do miasta, to był piękny lipcowy dzień, temp, w słońcu z 50 stopni, i wentylator szalał w korkach cały czas, po tym fakcie już było coś nie tak, po 2 miesiącach wyplół uszczelkę pod głowicą, na szczęście płyn poszedł na zewnątrz a nie do tłoków, koszt operacyjny 800 PLN :) nie drogo i nie odczółem tego w portfelu.
4,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Miałem jedną poważna usterkę - awaria modułu sterowania silnikiem. Wydatek nie mały (4000zl), ale wina nie byla po stronie Rovera, tylko kiepskiej jakosci elektroniki FSO, a dokładnie alarmu. Odradzam używania go, jeśli go masz, to najlepiej go wyłącz tym małym kluczykiem. Z innych usterek, to częstą jest sprzegło i tylny most, ale to raczej po 100 tys, chyba, że ktoś bardzo ostro jeździ.
3,0
~Prawda o poldku:)
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
pękł pierścień w wyniku pregrzania; przez jeżdżenie na wysokich obrotach, na gazie przepalił sie zawór, ale gdzyby jeździć nim w miare rozsądku to można i przejechać 300000km (znam tkiego typa i jeździ na gazie od począdku, ale on nie przekraca 4tys obrotów silnika i nadal jeździ bez problemów), jak sie dba i robi regularne przeglądy i wymiany olejów to można nim długo pojeździć
4,0
~Muzyk
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jest OK ale moznaby pare rzeczy jeszcze popoprawiac. Generalnie w stosunku do zwyklego poloneza caro jest super. Wiem bo mam zwyklego caro i tego z sielnikiem ROVERA. Jest bardzo duza roznica. Problemy sa z tlumikami. Niestety czesto sie psuja. Bede musial zmienic na jakis sportowy ochromowany zeby posluzyl dluzej.
2,0
~Marcyg
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Padł silnik (teraz już na amen, wczesniej uszczelka pod głowicą i remont głowicy), alternator, pompa paliwa, Korozja go wpier...... Most wyje. Zawieszenie do remontu co 50kkm. Mało trwałe części (nawet fabryczne), np tuleje nowych resorów padły po 40kkm, krzyżaki na wale sie sypią,
4,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Też w porządku. tylko dyfer troche gwizda (ale nie wiem czy to usterka, na forum poloneza pisali że prawie każdy tak ma, u mnie nie gwizdało aż do wymiany oleju bo stary olej to juz nie był olej a raczej kisiel a po wlaniu nowego zaczeło gwizdac...)
4,0
~sebam10@poczta.oner.pl
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
nie stwierdziłem w mojej 40 tysiecznej eksploatacij a zapomniałbym robiłem przednie zawieszenie(sworznie) ale nie przesadzajmy to auto ma prawie 140 tysięcy przebiegu a polskie drogi są jakie są każdy wie(dziurawe)
5,0
~Wariat (507031460) Fan Klub FSO
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jak narazie takich niemialem. Przejechane jest 123 000km i przez ten czas ograniczylem sie praktycznie do wymian poszcegulnych elementow zuzywajacych sie (klocki i tarcze hamulcowe, olej, filtry itp.).
4,0
~Były kierowca Poloneza
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Powyższy komentarz tyczy się drobiazgów, masz poloneza, to lepiej mięc skrzynkę w bagażniku z narzędziami, ale poważne usterki... To zależy, ja takich nie miałem, no może tylko raz z chłodnicą.

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~inqgnito
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
pompa paliwa 2 razy, sprzęgło, i "coś" co nie pozwalało dalej jechać- nawet mechanicy nei wiedziaeli co to było! Auto po prostu stawało i trzeba było odczekać ok 20 minut, żeby znowu odpalił...
FSO Polonez Caro